Graag gedaan. Wat de rest betreft weet ik niet.quote:
Een goedemorgen gewenst. Wat staat er allemaal op de planning?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen mensen, zware dag vandaag.
Werken, wakker proberen te blijven en kijken of mijn maag het houdt. Ik kan niet goed tegen chocola, nou heb ik gisteravond een cornetto ijsje op en ik voel dat mijn maag dat niet prettig vind, ondanks dat het maar zo'n beetje chocola is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een goedemorgen gewenst. Wat staat er allemaal op de planning?
Oeh, irritant! Ik heb dat dus met paprika, maar dat vind ik echt lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Werken, wakker proberen te blijven en kijken of mijn maag het houdt. Ik kan niet goed tegen chocola, nou heb ik gisteravond een cornetto ijsje op en ik voel dat mijn maag dat niet prettig vind, ondanks dat het maar zo'n beetje chocola is.
In welke hoeveelheden? Ik heb stage gelopen bij een bedrijf, daar was iemand die echt van een ieniemienieklein stukje paprika al gek werd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, irritant! Ik heb dat dus met paprika, maar dat vind ik echt lekker
Het zijn de details die het hem doen meestal. Sterkte ermee! Maagtabletje helpt niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Werken, wakker proberen te blijven en kijken of mijn maag het houdt. Ik kan niet goed tegen chocola, nou heb ik gisteravond een cornetto ijsje op en ik voel dat mijn maag dat niet prettig vind, ondanks dat het maar zo'n beetje chocola is.
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In welke hoeveelheden? Ik heb stage gelopen bij een bedrijf, daar was iemand die echt van een ieniemienieklein stukje paprika al gek werd.
Had ik niet bij de hand, slik eigenlijk nooit echt medicijnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn de details die het hem doen meestal. Sterkte ermee! Maagtabletje helpt niet?
De ene keer kan ik een hele mars op, de andere keer ga ik al over mijn nek van een klein stukje. Maar die cornetto's vind ik stiekem best lekker dus jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Dat is het irritante, want het is wisselend. Al heb ik het idee dat ik het meer heb als het warm is
Nee, dat heb ik niet, haha.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga voornamelijk kotsen. Heb nu zo'n gevoel dat er een steen in mijn maag zit.
Mag ik eerst gaan douchen?quote:
Ben je dan fris en fruitig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |