Ik heb vrij goed geslapen, maar mijn bed wilde me niet laten gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:50 schreef automatic_ het volgende:
Haha![]()
Ik heb super slecht geslapen, dus ik herken het.
Ja hoor. Ben zelfs al onderweg naar het brabantse landquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:45 schreef El_Thijs het volgende:
En zijn er al mensen wakker inmiddels? Ik verrek van de spierpijn op het moment
Piekeren is niet goed, krijg je zorgen vanquote:
Daar ben ik alquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben zelfs al onderweg naar het brabantse land...
Klopt en nee, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Piekeren is niet goed, krijg je zorgen van
Care to share? Mag via PM
No problemquote:
Dat niet eens hier. Meer een kille atmosfeer.quote:
Oordopjes?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:39 schreef Pien85 het volgende:
Fijn hoor vakantieZe zijn hier vanmorgen om kwart voor 8 begonnen met *iets* op de galerij, iets waarbij ze boren en hameren en een ding aan de balustrade hebben vastgemaakt dat ze elk kwartier galmend en schreeuwend moeten verplaatsen
So much for uitslapen
Helpt niet, de balustrade galmt zo dat het echt overal doorheen komt, bovendien trilt de vloer gezellig mee met de boorquote:
Das wel klote jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helpt niet, de balustrade galmt zo dat het echt overal doorheen komt, bovendien trilt de vloer gezellig mee met de boor
Doen ze naast afzuigen, ook eens aan boren, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:39 schreef Pien85 het volgende:
Fijn hoor vakantieZe zijn hier vanmorgen om kwart voor 8 begonnen met *iets* op de galerij, iets waarbij ze boren en hameren en een ding aan de balustrade hebben vastgemaakt dat ze elk kwartier galmend en schreeuwend moeten verplaatsen
So much for uitslapen
Dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das wel klote ja
Kan je maar beter opstaan en Fok!ken
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:47 schreef STING het volgende:
[..]
Doen ze naast afzuigen, ook eens aan boren, is het nog niet goed
Zolang je zaterdag maar vrolijk bentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaanWordt vanavond ook weer laat, dus ik hoop dat de heren klussers zich zsm naar de andere kant van het gebouw verplaatsen zodat ik ergens vanmiddag nog even kan slapen.
[..]
Het is ook nooit goed
Niet chagrijnig, wel moequote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je zaterdag maar vrolijk bentOf wordt je niet chagerijnig van te weinig slaap?
Behalve dat ik zeker kom en niet onder voorbehoud klopt het wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet chagrijnig, wel moeMaar zaterdag ben ik wel gezellig hoor
![]()
Over zaterdag gesproken, zou iedereen even in de wiki willen kijken of het klopt voor zaterdag?
Waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen. Het was gezellig op de A10-west.NOT!
Dat ga ik even aanpassen, thnx.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behalve dat ik zeker kom en niet onder voorbehoud klopt het wel.
Wat de motormeet betreft overleg ik wel even mat NaRR om te zien wie er echt allemaal meegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |