quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Grapje, gew chicks hosselen op Fok!, jewaitz...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."

quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik luister overigens ook weer een liedje, haha. En ik vind het leuk, maar het kan nu een beetje fout overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Beetje foute timing he?quote:

Nou, dat is wel een heeeeeel klein beetje hahaquote:

Jaja! Zeg je nuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een heeeeeel klein beetje haha

Ik ook wel, maar moest er toch ff op in gaanquote:

Ja leg het er nog eens dik bovenopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar moest er toch ff op in gaanZeker sinds iedereen denkt dat dit topic gebruikt wordt als potentieel date topic

Je mag hier niet datenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar moest er toch ff op in gaanZeker sinds iedereen denkt dat dit topic gebruikt wordt als potentieel date topic

Das ook weer waar! Daten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden, toch?

Ging jij niet slapen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden, toch?

Ja, over een uurtje of 9quote:

Ik weet nietquote:

Ben je nu aan het flirten.?quote:

Ik denk doe ook eens een poging maar hij wil me nietquote:

Ahhh!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik denk doe ook eens een poging maar hij wil me niet

Ik moet er maar mee leren leven.. komt wel goed.. ooitquote:

Genoeg andere visjes in de oceaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:07 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik moet er maar mee leren leven.. komt wel goed.. ooit![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |