Heb er nog 1000+ overquote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu heb je geen vrienden meer? Ontvrienden dat kan toch alleen op hyves
Oke, hoeveel had je er eigenlijk?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er nog 1000+ over
Maar ontvrienden werkt ook best op FB hoor
ja zo denk jij en zo denk ik maar zij misschien nietquote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik me er aan erger wel. Of alleen maar debiele invites krijg voor spelletjes, wat op hetzelfde neerkomt. Kwetsen is wel heel overdreven gesteld natuurlijk.
Jij bent ook gewoon een BN'er, Solique. Kun je ooit weleens online gaan zonder dat je tot een lillend hoopje vleesch getetterd wordt door al dat chat-geneuzel op fb?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er nog 1000+ over
wtf hoe kom je aan zo veel 'vrienden'quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er nog 1000+ over
Dus? Draai het om, ze kwetsen JOU met hun baby-gejeremieer.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zo denk jij en zo denk ik maar zij misschien niet
pff, ruim 5000 of zo.quote:
chat heb ik standaard disabledquote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een BN'er, Solique. Kun je ooit weleens online gaan zonder dat je tot een lillend hoopje vleesch getetterd wordt door al dat chat-geneuzel op fb?
Vanmiddag op mijn Facebook: een trotse nieuwe vader met een shitload aan foto's "daar komt het hoofdje!" Wtf manquote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus? Draai het om, ze kwetsen JOU met hun baby-gejeremieer.
nee joh ze kwetsen me toch nietquote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus? Draai het om, ze kwetsen JOU met hun baby-gejeremieer.
5000quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, ruim 5000 of zo.
Was nog in oude tijd toen scripts en batches mensen uitnodigen werkte.
Collega had het ontdekt
[..]
chat heb ik standaard disabled![]()
wat heb je daar aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, ruim 5000 of zo.
Was nog in oude tijd toen scripts en batches mensen uitnodigen werkte.
Collega had het ontdekt
[..]
chat heb ik standaard disabled![]()
Dafuqquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vanmiddag op mijn Facebook: een trotse nieuwe vader met een shitload aan foto's "daar komt het hoofdje!" Wtf manEinde vriendschap
Zooo terecht!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vanmiddag op mijn Facebook: een trotse nieuwe vader met een shitload aan foto's "daar komt het hoofdje!" Wtf manEinde vriendschap
Ik ook. Word al gek als er drie tegen me aan beginnen.quote:
Niets, maar verwijderen duurt even.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heb je daar aan?
en hoeveel van die 1000+ die je over hebt ken je?
Zo zat ik ook, ik krijg dat beeld maar niet van m'n netvliesquote:
Nou dan. Wat moet je er dan mee? Weg ermee, opzouten.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh ze kwetsen me toch niet
ze zijn stom dat is wat anders
Huuu, kan ik me voorstellenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo zat ik ook, ik krijg dat beeld maar niet van m'n netvlies
serieus waarom heb je die dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets, maar verwijderen duurt even.
Maar 400 denk.
De ergste gore mag op FB, maar een tiet wordt weggehaald.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
Beetje baas zet de verwekking er dan ook op
aardig doen moet ik er meequote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou dan. Wat moet je er dan mee? Weg ermee, opzouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |