Jaaa, en waar altijd veel van die beestjes zitten en zoquote:Op maandag 25 juni 2012 21:36 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Je bedoeld die ruimte die ongezond fris ruikt en waar ja ook ongezond aan het ademen bent?
Spikkels?? hele vlekken zul je bedoelenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, met van die witte spikkels
Huuuu beestjesquote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaa, en waar altijd veel van die beestjes zitten en zo
Die ja, die moet je echt mijden hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 21:36 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Je bedoeld die ruimte die ongezond fris ruikt en waar ja ook ongezond aan het ademen bent?
Dan gaat alles vanzelf wel over ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef MsMessy het volgende:
En als je er toch doorheen moet, dan de je dat luid schreeuwend met je handen over je oren en je ogen dicht
Doe ik elke dag maar waarom kijken de buren dan zo raar, wanneer ik hun door mijn zolderraam buiten zie lopen doen hun dat niet, zouden hun ziek zijn ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef MsMessy het volgende:
En als je er toch doorheen moet, dan de je dat luid schreeuwend met je handen over je oren en je ogen dicht
Ik spiek altijd wel tussen 2 vingers want anders lig ik meer op de grond dan dat ik een poging tot lopen doequote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef MsMessy het volgende:
Wat een rare buren heb jijquote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Doe ik elke dag maar waarom kijken de buren dan zo raar, wanneer ik hun door mijn zolderraam buiten zie lopen doen hun dat niet, zouden hun ziek zijn ofzo?
Ja dat sowieso (buiten het feit om dat ze buiten niet schreeuwen en tegen de zon kunnen). Hahaquote:
Verloren zielenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Doe ik elke dag maar waarom kijken de buren dan zo raar, wanneer ik hun door mijn zolderraam buiten zie lopen doen hun dat niet, zouden hun ziek zijn ofzo?
Je buren zijn aliensquote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gewoon SNOEIHARD unfrienden op fb, die vuige lieden.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik moet ff zeiken hoor ook al is het de categorie twitter
als je zwanger bent en daarom moet kotsen hoef ik dat niet te weten
en je mag er al helemaal niet over zeiken want dat zwanger worden heb je expres gedaan
het is als bewust een drankje drinken waar je van moet kotsen dan gaan zeuren dat je moet kotsen
het is eigenlijk wel het beste hequote:Op maandag 25 juni 2012 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gewoon SNOEIHARD unfrienden op fb, die vuige lieden.
Kill it with firequote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is eigenlijk wel het beste he
sinds baby 1 praat ze toch alleen maar over zichzelf als 'mama dit mama dat'
En voor je het weet plakken ze een afgevallen navelstreng in een verzamelalbum en posten ze dat hier in OUD.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is eigenlijk wel het beste he
sinds baby 1 praat ze toch alleen maar over zichzelf als 'mama dit mama dat'
oud studiegenootjequote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En voor je het weet plakken ze een afgevallen navelstreng in een verzamelalbum en posten ze dat hier in OUD.![]()
Goede bekende?
Problem solved.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oud studiegenootje
kan ik wel zonder eigenlijk
Heb er vorige week nog een zooi ontvriendquote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Naja verwijder jij wel eens mensen dan?
ik nog nooitik wil ze niet kwetsen
En nu heb je geen vrienden meer? Ontvrienden dat kan toch alleen op hyvesquote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er vorige week nog een zooi ontvriend![]()
Je eigen gekwetst voelen als je wordt ge-unfriend.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik me er aan erger wel. Of alleen maar debiele invites krijg voor spelletjes, wat op hetzelfde neerkomt. Kwetsen is wel heel overdreven gesteld natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Heb er nog 1000+ overquote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu heb je geen vrienden meer? Ontvrienden dat kan toch alleen op hyves
Oke, hoeveel had je er eigenlijk?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er nog 1000+ over
Maar ontvrienden werkt ook best op FB hoor
ja zo denk jij en zo denk ik maar zij misschien nietquote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik me er aan erger wel. Of alleen maar debiele invites krijg voor spelletjes, wat op hetzelfde neerkomt. Kwetsen is wel heel overdreven gesteld natuurlijk.
Jij bent ook gewoon een BN'er, Solique. Kun je ooit weleens online gaan zonder dat je tot een lillend hoopje vleesch getetterd wordt door al dat chat-geneuzel op fb?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er nog 1000+ over
wtf hoe kom je aan zo veel 'vrienden'quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er nog 1000+ over
Dus? Draai het om, ze kwetsen JOU met hun baby-gejeremieer.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zo denk jij en zo denk ik maar zij misschien niet
pff, ruim 5000 of zo.quote:
chat heb ik standaard disabledquote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een BN'er, Solique. Kun je ooit weleens online gaan zonder dat je tot een lillend hoopje vleesch getetterd wordt door al dat chat-geneuzel op fb?
Vanmiddag op mijn Facebook: een trotse nieuwe vader met een shitload aan foto's "daar komt het hoofdje!" Wtf manquote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus? Draai het om, ze kwetsen JOU met hun baby-gejeremieer.
nee joh ze kwetsen me toch nietquote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus? Draai het om, ze kwetsen JOU met hun baby-gejeremieer.
5000quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, ruim 5000 of zo.
Was nog in oude tijd toen scripts en batches mensen uitnodigen werkte.
Collega had het ontdekt
[..]
chat heb ik standaard disabled![]()
wat heb je daar aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, ruim 5000 of zo.
Was nog in oude tijd toen scripts en batches mensen uitnodigen werkte.
Collega had het ontdekt
[..]
chat heb ik standaard disabled![]()
Dafuqquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vanmiddag op mijn Facebook: een trotse nieuwe vader met een shitload aan foto's "daar komt het hoofdje!" Wtf manEinde vriendschap
Zooo terecht!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vanmiddag op mijn Facebook: een trotse nieuwe vader met een shitload aan foto's "daar komt het hoofdje!" Wtf manEinde vriendschap
Ik ook. Word al gek als er drie tegen me aan beginnen.quote:
Niets, maar verwijderen duurt even.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heb je daar aan?
en hoeveel van die 1000+ die je over hebt ken je?
Zo zat ik ook, ik krijg dat beeld maar niet van m'n netvliesquote:
Nou dan. Wat moet je er dan mee? Weg ermee, opzouten.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh ze kwetsen me toch niet
ze zijn stom dat is wat anders
Huuu, kan ik me voorstellenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo zat ik ook, ik krijg dat beeld maar niet van m'n netvlies
serieus waarom heb je die dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets, maar verwijderen duurt even.
Maar 400 denk.
De ergste gore mag op FB, maar een tiet wordt weggehaald.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
Beetje baas zet de verwekking er dan ook op
aardig doen moet ik er meequote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou dan. Wat moet je er dan mee? Weg ermee, opzouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |