Ik ben er al jaren mee bezig, je kan er maar 1 per keer verwijderen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je hebt het over vroeger
waarom heb je het nooit eerder veranderd?
Hello!! Ben je gisteren nog op de koffie geweest ergens?quote:
Sorry maar vanwege medische omstandigheden val ik niet onder deze regelingquote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jawel, want ik wilde net een afkoopsom van de 'kindplicht' voorstellen. ¤ 50.000 per kind. Je mag in termijnen betalen tot je 40ste.
Met een vierling zou je een hoop mensen een groot plezier doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Ik ga echt janken als ik een tweeling krijg... Echt... En niet van blijdschap
Wellicht komt hij nu met een andere regeling op de proppen haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry maar vanwege medische omstandigheden val ik niet onder deze regeling
Neeeeeee, ikwilnieeeeeeeequote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een vierling zou je een hoop mensen een groot plezier doen.Denk niet alleen aan jezelf, maar aan de mensheid!
Nèh, uiteindelijk niet meer..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hello!! Ben je gisteren nog op de koffie geweest ergens?
Dan moet je iemand anders bereid vinden om die plicht over te nemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry maar vanwege medische omstandigheden val ik niet onder deze regeling
Zo! Lekkere rit! Hoe lang heb je daarover gedaan? En heb jequote:Op maandag 25 juni 2012 23:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh, uiteindelijk niet meer..
Ben ipv gisterenavond naar huis, vanmorgen vanuit Zeeland naar m'n werk gegaan
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wellicht komt hij nu met een andere regeling op de proppen haha.
Ik emigreer nog liever dan dat volk zoals jij het land gaan runnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je iemand anders bereid vinden om die plicht over te nemen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo! Lekkere rit! Hoe lang heb je daarover gedaan? En heb jegedaan bij mijn woonplaats?
Prima!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik emigreer nog liever dan dat volk zoals jij het land gaan runnen.
Ja, als ze van andere zijnquote:
Haha, ik denk dat ik nog sliepquote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]Maar je zwaaide niet eens nie terug..
Heb er vanmorgen uiteindelijk 2 uur over gedaan, ik was een half uurtje te laat op m'n werk.
Maargoed, dat zijn ze gewend
Kan nu nog wel hoor!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oh, bedenk me net dat ik nog een KLB topic zou openen
Achja, morgen weer een dag
Dat valt mee zegquote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]Maar je zwaaide niet eens nie terug..
Heb er vanmorgen uiteindelijk 2 uur over gedaan, ik was een half uurtje te laat op m'n werk.
Maargoed, dat zijn ze gewend
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik nog sliep
Maarre valt mij mee!
Vanwege de afstand of vanwege mijn reputatie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |