quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 ding scheelt... Ik wist al heel zeker dat ik NOOIT kinderen wil, maar na deze beelden weet ik 't nog zekerder
Oops, tijdslot gemistquote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Zonder kinderen kunnen we fluiten naar ons pensioen. Drie kinderen voor je dertigste svp.
Ooo dat kan ik nog halen! Al vind ik drie teveel....quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Zonder kinderen kunnen we fluiten naar ons pensioen. Drie kinderen voor je dertigste svp.
Je moest eens weten...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uhuh... Maak dat de kat maar wijs...
kan ie truukjes?quote:
Drie teveel? Vraag aan je oma eens hoeveel kinderen ze had.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat kan ik nog halen! Al vind ik drie teveel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan van oud brood verse stront maken?quote:
meh, dat kan ik zelf vast beterquote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij kan van oud brood verse stront maken?
Ook! Verwacht alleen wel een verdrievoudiging van je servies.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Drie teveel? Vraag aan je oma eens hoeveel kinderen ze had.De ene 4 en de ander 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben alleen he... Dus 1 of 2 en géén tweeling!!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jawel, want ik wilde net een afkoopsom van de 'kindplicht' voorstellen. ¤ 50.000 per kind. Je mag in termijnen betalen tot je 40ste.quote:
zijn Narra en jij al in die fase ja?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De ene 4 en de ander 3
En ik ben alleen he... Dus 1 of 2 en géén tweeling!!
Een vierling lijkt me wel wat voor jou. Dan heb je meteen de 4 wielen voor je auto.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De ene 4 en de ander 3
En ik ben alleen he... Dus 1 of 2 en géén tweeling!!
Nee ff serieus. Ik ga echt janken als ik een tweeling krijg... Echt... En niet van blijdschapquote:Op maandag 25 juni 2012 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een vierling lijkt me wel wat voor jou. Dan heb je meteen de 4 wielen voor je auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |