Ik ben er al jaren mee bezig, je kan er maar 1 per keer verwijderen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je hebt het over vroeger
waarom heb je het nooit eerder veranderd?
Hello!! Ben je gisteren nog op de koffie geweest ergens?quote:
Sorry maar vanwege medische omstandigheden val ik niet onder deze regelingquote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jawel, want ik wilde net een afkoopsom van de 'kindplicht' voorstellen. ¤ 50.000 per kind. Je mag in termijnen betalen tot je 40ste.
Met een vierling zou je een hoop mensen een groot plezier doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Ik ga echt janken als ik een tweeling krijg... Echt... En niet van blijdschap
Wellicht komt hij nu met een andere regeling op de proppen haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry maar vanwege medische omstandigheden val ik niet onder deze regeling
Neeeeeee, ikwilnieeeeeeeequote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een vierling zou je een hoop mensen een groot plezier doen.Denk niet alleen aan jezelf, maar aan de mensheid!
Nèh, uiteindelijk niet meer..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hello!! Ben je gisteren nog op de koffie geweest ergens?
Dan moet je iemand anders bereid vinden om die plicht over te nemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry maar vanwege medische omstandigheden val ik niet onder deze regeling
Zo! Lekkere rit! Hoe lang heb je daarover gedaan? En heb jequote:Op maandag 25 juni 2012 23:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh, uiteindelijk niet meer..
Ben ipv gisterenavond naar huis, vanmorgen vanuit Zeeland naar m'n werk gegaan
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wellicht komt hij nu met een andere regeling op de proppen haha.
Ik emigreer nog liever dan dat volk zoals jij het land gaan runnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je iemand anders bereid vinden om die plicht over te nemen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo! Lekkere rit! Hoe lang heb je daarover gedaan? En heb jegedaan bij mijn woonplaats?
Prima!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik emigreer nog liever dan dat volk zoals jij het land gaan runnen.
Ja, als ze van andere zijnquote:
Haha, ik denk dat ik nog sliepquote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]Maar je zwaaide niet eens nie terug..
Heb er vanmorgen uiteindelijk 2 uur over gedaan, ik was een half uurtje te laat op m'n werk.
Maargoed, dat zijn ze gewend
Kan nu nog wel hoor!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oh, bedenk me net dat ik nog een KLB topic zou openen
Achja, morgen weer een dag
Dat valt mee zegquote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]Maar je zwaaide niet eens nie terug..
Heb er vanmorgen uiteindelijk 2 uur over gedaan, ik was een half uurtje te laat op m'n werk.
Maargoed, dat zijn ze gewend
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik nog sliep
Maarre valt mij mee!
Vanwege de afstand of vanwege mijn reputatie?quote:
Beidequote:Op maandag 25 juni 2012 23:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Vanwege de afstand of vanwege mijn reputatie?Heb nu een Saab hè, die kan keisnel!
Nouja, het viel mij idd ook wel mee. Ze gaven er anderhalf uur voor, en het is 2 uur geworden, in de spits..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Naja, dat is best een file gevoelige weg maar. Althans. Vanaf Rotterdam haha.
Een Corsa? Pfff.. heb nog nooit..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Beide![]()
En hey niks verkeerds over Corsa's hejij kon er gewoon niet mee omgaan
Oh echt? Ik ga eigenlijk mooit meg de auto naar Amsterdam haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, het viel mij idd ook wel mee. Ze gaven er anderhalf uur voor, en het is 2 uur geworden, in de spits..
[..]
Een Corsa? Pfff.. heb nog nooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |