SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Geen last van, het doet serieus gewoon geen pijn... Maar het is wel dikquote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ocharm, heb je er nog steeds veel last van?
je moet ook geen jawbreaker in je wang bewarenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen last van, het doet serieus gewoon geen pijn... Maar het is wel dik
Dan trekt het vanzelf wel weer wegquote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen last van, het doet serieus gewoon geen pijn... Maar het is wel dik
3 losse posts natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan mag je de posts quoten waarin ik volgens jou 3x om vrienden heb gevraagd.
Ik durf serieus niet meer naar buiten nuquote:Op maandag 25 juni 2012 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan trekt het vanzelf wel weer weg
Je zult er alleen inderdaad een beetje 'last' van hebben
Volgens mij doen heel veel mensen dat niet. Ik doe dat ook nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Je hebt zeker geen ijs tegen je kaak gehouden nadat het gebeurt was, Pien?
laat je binnen lekker verzorgen omdat je zielig bent!!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf serieus niet meer naar buiten nu
Ach, je hebt nu iets unieksquote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf serieus niet meer naar buiten nu
Pas een half uur ofzo er naquote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Je hebt zeker geen ijs tegen je kaak gehouden nadat het gebeurt was, Pien?
"nee ik ben echt geen enge stalker hoor....."quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
3 losse posts natuurlijk
maar goed, ik ga niet alles weer terug zoeken maar ik kan mij 100% zeker nog zo'n post herinneren
ff kijken of ik ergens kom met de spytool maar meer ga ik niet doen hoor
Ik begin er ook aan te twijfelen nu...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"nee ik ben echt geen enge stalker hoor....."
nice! suikeroverdosisquote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag een snoepje pakken die ik net heb opgehaald uit Amstelveen
Scheelt de helft bij zwellingen. Je moet ook wel iets hebben, beste is een koelelement, ik heb het ook wel eens met zo'n ijsblokjes ding gedaan, maarja, ijs smelt hè...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij doen heel veel mensen dat niet. Ik doe dat ook nooit
nah ik kwam ook niet ver met die spytoolquote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"nee ik ben echt geen enge stalker hoor....."
In NL is het niet meer te koop dus dan maar meteen een totale doos vanuit Engeland in laten vliegen!quote:
wat is daar zo bijzonder aan dat dat hier niet meer te krijgen is dan???quote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
In NL is het niet meer te koop dus dan maar meteen een totale doos vanuit Engeland in laten vliegen!
Koelelementen zat thuis, maar meestal liggen die op zolder in de vriezerquote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Scheelt de helft bij zwellingen. Je moet ook wel iets hebben, beste is een koelelement, ik heb het ook wel eens met zo'n ijsblokjes ding gedaan, maarja, ijs smelt hè...
Wat is het voor spul dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
In NL is het niet meer te koop dus dan maar meteen een totale doos vanuit Engeland in laten vliegen!
Het is jeugdsentiment voor mij... Andere zullen het wss weinig boeien. Ben jaren opzoek geweest naar het spul in NL en laatst eindelijk is gevonden.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
wat is daar zo bijzonder aan dat dat hier niet meer te krijgen is dan???
ps. ik kom hier ook maar ff eensch kijken![]()
Dolly mixture is a British confection, consisting of a variety of multi-coloured fondant shapes, such as cubes and cylinders, with subtle flavourings. The mixtures also include hard-coated fondants in round edged cube shapes, and sugar coated jellies. They are sold together in a mixture, in a medium-sized packet.quote:
klinkt goedquote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dolly mixture is a British confection, consisting of a variety of multi-coloured fondant shapes, such as cubes and cylinders, with subtle flavourings. The mixtures also include hard-coated fondants in round edged cube shapes, and sugar coated jellies. They are sold together in a mixture, in a medium-sized packet.
Een echte Hollanderquote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik snoep zo weinig, ik denk dat ik 20 jaar met zo'n pot zou doen.
Ik zal dat ding ook niet morgen op hebben hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Kper_Norci het volgende:
als ik er een op het werk neerzet is ie anders zo leeg.... gulzige collega'squote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Kper_Norci het volgende:
heel herkenbaar met pepernoten,quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als ik er een op het werk neerzet is ie anders zo leeg.... gulzige collega's
10 jaar geleden ofzo verkocht Jamin het nog wel is maar nu is het nergens meer te krijgen of je moet naar een Engels winkeltje in Amstelveen gaan en het bestellen...quote:
Op het secretariaat hier staat een dropjespot. Die is elke maandag vol, en elke woensdagochtend al bijna leegquote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als ik er een op het werk neerzet is ie anders zo leeg.... gulzige collega's
dropquote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een echte Hollander
Ik snoep soms, ben meer fan van drop
beetje ver weg om een snoepje te proberen moet ik zeggen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
10 jaar geleden ofzo verkocht Jamin het nog wel is maar nu is het nergens meer te krijgen of je moet naar een Engels winkeltje in Amstelveen gaan en het bestellen...
Je moet er iets voor over hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
beetje ver weg om een snoepje te proberen moet ik zeggen.
zo ben ik al weet ik hoe lang opzoek naar crumpetsquote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
10 jaar geleden ofzo verkocht Jamin het nog wel is maar nu is het nergens meer te krijgen of je moet naar een Engels winkeltje in Amstelveen gaan en het bestellen...
Honingdropquote:
Doel heiligt alle middelenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef kawa4 het volgende:
vind 142 km rijden voor een pot met snoepjes toch wel wat overdreven moet ik zeggen
Muntdropquote:
Ingredientsquote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik fiets soms bijna 3 kwartier naar een winkelcentrum hier ver weg omdat alleen zij nog jellybeans hebben
Ik ben al heel lang op zoek naar het meisje op het perron wat zo lief naar mij lachte toen ik in London in de metro zat die net weg reed waardoor ik niet meer de metro uit kon sprinten om te vragen wie ze was. Nu we het toch over Engeland hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo ben ik al weet ik hoe lang opzoek naar crumpets
mijn papa haalde die eerst in een engels winkeltje in amsterdam maar laatst geweest en toen had ze ze niet
ik weet het recept maar ik heb geen zin om ze te maken, anders deed ik dat welquote:Op maandag 25 juni 2012 14:16 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ingredients
450g/1lb strong white flour, sifted
½ tsp salt
1 tsp sugar
2 tsp/1x7g sachet fast-action dried yeast
300ml/½ pint warm milk
300ml /½ pint warm water
vegetable oil
4 crumpet rings or 7.5cm/3in plain pastry cutters, greased
Preparation method
Place the flour and salt into a large bowl and stir in the sugar and yeast making a well in the centre. Pour in the warm milk and water and mix to give quite a thick batter. Beat well until completely combined and cover with a tea towel or cling film.
Leave in a warm place to rise for about an hour until it's a light, spongy texture.
Heat a non-stick frying pan over a very low heat with a drop of oil. Wipe the pan with kitchen paper to remove excess oil. Sit the greased crumpet rings in the pan and leave to heat up for a couple of minutes.
Pour in enough mixture to fill the rings just over halfway up the sides. Leave to cook until plenty of small holes appear on the surface and the batter has just dried out. This will take about 8-10 minutes.
Remove the rings and turn over the crumpets to cook for a further minute or two on the other side. Sit the first batch of crumpets on a wire rack while continuing to cook the remaining mixture.
en de dames van het secretariaat zijn woensdag zeker weer extra vol?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op het secretariaat hier staat een dropjespot. Die is elke maandag vol, en elke woensdagochtend al bijna leeg
Hema heeft Jellybeans in grote emmers!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik fiets soms bijna 3 kwartier naar een winkelcentrum hier ver weg omdat alleen zij nog jellybeans hebben
Eentje wel jaquote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en de dames van het secretariaat zijn woensdag zeker weer extra vol?
quote:
Hier: http://www.elle.nl/eten/culinaire-kooktips/Ontbijtrecept-crumpetsquote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het recept maar ik heb geen zin om ze te maken, anders deed ik dat wel
Dus met andere woorden: Dikke mensen zijn onaardig.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eentje wel ja
De andere is wat ouder en die let meer op d'r gewicht. Die is ook altijd heel aardig
hmmm ja die zijn het bestequote:
niet de echtequote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hema heeft Jellybeans in grote emmers!
tnx, misschien eens bestellen danquote:Op maandag 25 juni 2012 14:18 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Hier: http://www.elle.nl/eten/culinaire-kooktips/Ontbijtrecept-crumpets
Kevin, eigenaar van expatwinkel Absolutely British in Amstelveen importeert ready-made crumpets en verkoopt ze als warme broodjes.
Dat is de winkel waar ik dus ook al mijn Engelse zooi haalt (ook die snoepjes laten bestellen)
Hier zijn website: http://www.absolutelybritish.nl/
Zover ik weet kan je ook dmv email dingen bestellen en laten bezorgen...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx, misschien eens bestellen dan
maar amstelveen vind ik ook wel ver gaan hoor
mijn papa woont in amsterdam vandaar dat ik dan daar nog wel eens binnen loop
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Dikke mensen zijn onaardig.
Niet allemaalquote:Op maandag 25 juni 2012 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Dikke mensen zijn onaardig.
Ik vind die keihardquote:
oh dat is helemaal nice natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 14:20 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Zover ik weet kan je ook dmv email dingen bestellen en laten bezorgen...
Grappig, ik ben zelf in een Nederlands winkeltje geweest in Tel-Aviv, meisje waar ik toen mee was was helemaal gek van stroopwafels, nog nooit iemand zo gelukkig zien zijn toen ze erachter kwam dat ze die daar gewoon kon kopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:18 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Hier: http://www.elle.nl/eten/culinaire-kooktips/Ontbijtrecept-crumpets
Kevin, eigenaar van expatwinkel Absolutely British in Amstelveen importeert ready-made crumpets en verkoopt ze als warme broodjes.
Dat is de winkel waar ik dus ook al mijn Engelse zooi haalt (ook die snoepjes laten bestellen)
Hier zijn website: http://www.absolutelybritish.nl/
Daar ben je nou natuurlijk 3dubbel te laat mee hè...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Pien85 het volgende:
Sate in een washandje op m'n wang nuhopen dat 't helpt
Zonder prikkers toch hoop ikquote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Pien85 het volgende:
Ik weetquote:
Van jezelf niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
he jullie maken me snoeperig maar het is maandag dus ik mag niks
Ik had al eerder gekoeld hoor, maar moest net even de deur uitquote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daar ben je nou natuurlijk 3dubbel te laat mee hè...
quote:
nice gmta hahaquote:
pics?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Pien85 het volgende:
Fvck de baasquote:
ja en hoeveel van die mensen ken jij die het niet vanuit zichzelf doen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fvck de baas
Sommige mensen snoepen alleen in het weekend, of een enkele keer per maand
Teveel. Ik pak zelf soms een koekje 's avonds, en overdag snoep ik zelden. Soms heb ik er zin in maar vaker eigenlijk niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en hoeveel van die mensen ken jij die het niet vanuit zichzelf doen?
Temptingquote:
Denk het ook niet, ben niet helemaal helder vandaagquote:Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij snap je niet wat ik zeg![]()
maar goed
Heeft je vriend daar nooit last van?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij snap je niet wat ik zeg![]()
maar goed
Ehh....?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Pien85 het volgende:
koekje pak ik elke avond toch ook wel een paarquote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Teveel. Ik pak zelf soms een koekje 's avonds, en overdag snoep ik zelden. Soms heb ik er zin in maar vaker eigenlijk niet.
Mijn zus en mam snoepen echt helemaal niet volgens mij
nopequote:Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heeft je vriend daar nooit last van?
Daarom, een keertje jezelf verwennen op die manier moet kunnen tochquote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef kawa4 het volgende:
[..]
koekje pak ik elke avond toch ook wel een paar
Dan klinkt het al iets logischerquote:
en het trieste is toch dat er wel mensen zijn die elke dag gaan maccenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, een keertje jezelf verwennen op die manier moet kunnen toch
Je moet bijvoorbeeld niet elke dag bij de Mac eten
Was een van de weinige dingen die ik in huis hadquote:
ik weet niet of je wel echt te dik word van elke dag mac hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en het trieste is toch dat er wel mensen zijn die elke dag gaan maccen![]()
en maar klagen "ow ik ben te dik"
nou als je volgens mij elke dag je mond vol duwt met mac, lijkt het me dat je wel uit gaat dijen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of je wel echt te dik word van elke dag mac hoor
in die film toch niet?
ik weet wel dat je te weinig vitamientjes binnen gaat krijgen
Haha. Misschien toch een keer zo'n ice-pack kopen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was een van de weinige dingen die ik in huis had
Ja echt he, ik kots op die idiotenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Daarom eet ik liever rond een uur of 8, i.p.v. 6, dan hoef ik om 10 uur niet nog ff wat te vreten omdat ik dan weer honger krijg.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef kawa4 het volgende:
[..]
koekje pak ik elke avond toch ook wel een paar
Yeah, sure...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope
maar die is heel slim en ik ben heel duidelijk
Die had ik wel, geen idee waar die gebleven isquote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Misschien toch een keer zo'n ice-pack kopen?
ik ben geneigd om even te gaan zoeken naar een BodyBuilder die elke dag bij de mac at om te cutten...of het hoax is of dat er drugs in het spel zijn weet ik ook niet. mij zou het iig niet lukken. ik zou moddervet worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
afgezien van het feit dat het niet gezond is natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nou als je volgens mij elke dag je mond vol duwt met mac, lijkt het me dat je wel uit gaat dijen hoor.
gezond is het in ieder geval niet nee![]()
bron: wiki over super size mequote:Sinds het uitkomen van de film hebben meerdere mensen een fastfood-dieet ondergaan waarbij hun gewicht juist afgenomen of gelijk gebleven is. [1][2] Mogelijk komt dit doordat de proefpersonen van de frisdrank afgebleven zijn en zich niet hebben overeten. Dit in tegenstelling tot Morgan Spurlock die zelfs doorat als hij al had overgegeven.
beetje kort door de bocht dit maar goedquote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja echt he, ik kots op die idioten
Als je normaal eet en beweegt is er niets aan de hand. Maar nee, mensen doen zichzelf wat aan en gaan dan lopen janken dat niemand ze aantrekkelijk vind.
wat is cutten?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben geneigd om even te gaan zoeken naar een BodyBuilder die elke dag bij de mac at om te cutten...of het hoax is of dat er drugs in het spel zijn weet ik ook niet. mij zou het iig niet lukken. ik zou moddervet worden.
Als het werkt, dan werkt het.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef kawa4 het volgende:
vet verminderen door bij de mac te gaan eten??
wat moet je dan eten die salade's
klinkt nog al appart,quote:
niet alleen salades. wel voornamelijk de kipgerechten zeg maar. ik kan het even niet vinden maar als ik het vind dan zal ik het posten.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
klinkt nog al appart,
klinkt het zelfde als midden op de oceaan zand gaan zoeken
Het zal er ongetwijfeld liggenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
klinkt nog al appart,
klinkt het zelfde als midden op de oceaan zand gaan zoeken
Kip is toch altijd al gezonder geweest dan het andere 'vlees' zeg maar?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet alleen salades. wel voornamelijk de kipgerechten zeg maar. ik kan het even niet vinden maar als ik het vind dan zal ik het posten.
Gelukkig bevat elk stukje kip salmonella, maar goed...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kip is toch altijd al gezonder geweest dan het andere 'vlees' zeg maar?
als je gewoon alleen burgers eet bijvoorbeeld valt het volgens mij wel meequote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef kawa4 het volgende:
Prima spul, die saladesquote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef kawa4 het volgende:
True, maar mits goed bereid toch niet hoop ikquote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelukkig bevat elk stukje kip salmonella, maar goed...
njah gezonder....het is een magerder stuk vlees met meer eiwitten dan ander vlees.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kip is toch altijd al gezonder geweest dan het andere 'vlees' zeg maar?
Ik eet 3 a 4 keer per week McSla, maar nooit bij de mcquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef kawa4 het volgende:
ik zou het niet weten heb daar nog nooit een salade op
Nee, dan zijn ze allemaal dood als het goed is. Of er moeten nog wat extremofielen in het stukje kip voorkomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar mits goed bereid toch niet hoop ik
Dat zal het zijn, ik heb er niet zo heel veel verstand van. Vind kip zelf erg lekker, vooral de filet variantquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
njah gezonder....het is een magerder stuk vlees met meer eiwitten dan ander vlees.
Wat zijn datquote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze allemaal dood als het goed is. Of er moeten nog wat extremofielen in het stukje kip voorkomen.
En veelzijdigerquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
njah gezonder....het is een magerder stuk vlees met meer eiwitten dan ander vlees.
vet percentage zou ik van me eigen ook niet weten, maar die ligt wel wat boven gemiddeld heb ik het ideequote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef sawadie het volgende:
[..]
En veelzijdiger![]()
Ik eet zelf trouwens behoorlijk ongezond (en veel), maar heb een vetpercentage van 11%, dus dat valt nog wel mee
Thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De link naar buitenaards leven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extremofiel
11%, dat gaat richting topsporter, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef sawadie het volgende:
[..]
En veelzijdiger![]()
Ik eet zelf trouwens behoorlijk ongezond (en veel), maar heb een vetpercentage van 11%, dus dat valt nog wel mee
precies...of het is gewoon een sprietjequote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
11%, dat gaat richting topsporter, als ik me niet vergis.
geloof me, dat ben ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
11%, dat gaat richting topsporter, als ik me niet vergis.
Sprietje it isquote:Op maandag 25 juni 2012 15:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies...of het is gewoon een sprietje
Dat verklaart die 11% wel redelijk hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:11 schreef sawadie het volgende:
[..]
geloof me, dat ben ik niet
Hoewel ik wel veel wielren, hardloop en 2 keer per week id sportschool zit, dus ik beweeg voldoende!
goede docuquote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat verklaart die 11% wel redelijk hoor.
Ik wilde het net zeggen, stilzitten is wat anders hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat verklaart die 11% wel redelijk hoor.
een vriend van mij dat echt te erg had en in het ziekenhuis moest worden opgenomen en zoquote:
ik eet geen kipquote:
dan kun je net zo goed niets meer eten....quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen kip
maar het kan in ei zitten en alles wat met ei gemaakt is
die vriend had het van een softijsje of zoiets
nou ik eet het wel maar met dingen waar ei in zit pas ik extra opquote:Op maandag 25 juni 2012 15:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed niets meer eten....
Leuk is dat jaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Toch hoeft een smal lichaam niet te betekenen dat je spieren ook "slapper" zijn. Maat van mij heeft echt maar een smal postuur, maar die heeft een kracht in zijn armen, niet normaal. Altijd mooi om die priceless blikken te zien van sportschooltypes/bodybuilders als hij het wint met armpje drukken.
ik ook niet, waarom stopt je een rauw ei in een cocktailquote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik eet het wel maar met dingen waar ei in zit pas ik extra op
ik vind het gewoon eng
ik ben gek op cocktails maar ik zal er nooit een nemen met rauw ei bijvoorbeeld
vanwege de structuur van de cocktailquote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik ook niet, waarom stopt je een rauw ei in een cocktail
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen kip
maar het kan in ei zitten en alles wat met ei gemaakt is
die vriend had het van een softijsje of zoiets
hebben we het hier nu over drank cocktails of voedselcocktails....quote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanwege de structuur van de cocktail
is heel gebruikelijk
Hij deed geloof ik veel judo en dat soort dingen, krijg je toch wel kracht van in je armen hoor. Plus het feit dat het in de sportschool meestal korte krachtexplosies zijn, terwijl het bij hem dus wat meer langdurig van aard is.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk is dat ja
Ligt er maar net aan hoe je bouw is en hoe je je spieren traint denk ik.
nog nooit van gehoord, maarja bij ons in het dorp zijn ze ook niet echt heel culinair aangelagd als het om drankjes gaatquote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanwege de structuur van de cocktail
is heel gebruikelijk
doe eens een gok?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hebben we het hier nu over drank cocktails of voedselcocktails....
zeg we wonen wel in nederland hequote:
Wij zijn laatst hier geweest.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben gek op cocktails maar ik zal er nooit een nemen met rauw ei bijvoorbeeld
http://www.webtender.com/db/ingred/89quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, maarja bij ons in het dorp zijn ze ook niet echt heel culinair aangelagd als het om drankjes gaat
Ken het, heb zelf ook enkele vechtsporten beoefend. Krijg je niet alleen kracht van in je armenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hij deed geloof ik veel judo en dat soort dingen, krijg je toch wel kracht van in je armen hoor. Plus het feit dat het in de sportschool meestal korte krachtexplosies zijn, terwijl het bij hem dus wat meer langdurig van aard is.
Tja, zo ben ik dan weer.quote:
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, te hygienisch is ook niet goed, dan heb je geen weerstand joh.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, zo ben ik dan weer.
Vooral met eet- en drinkwaren moet zorgvuldig worden omgegaan; je krijgt niet voor niets sociale hygiene en alles.
Was dan je handen niet, dan is het iig je eigen schuld mocht je poepbacteriën binnenkrijgen o.i.d. .quote:Op maandag 25 juni 2012 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, te hygienisch is ook niet goed, dan heb je geen weerstand joh.
ja jou kenennde en het feit dat je nogal borrelt zal het wel drank zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe eens een gok?even kijken of je me een beetje in kunt schatten
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja jou kenennde en het feit dat je nogal borrelt zal het wel drank zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Kper_Norci het volgende:
3x raden wat voor muziekinstrument rhubarbje zou zijn...hier zou mijn eerder voorgestelde smiley weer goed van pas komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
3x raden wat voor muziekinstrument rhubarbje zou zijn...* MPG pakt een doekje om de koffie van z'n beeldscherm te poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
3x raden wat voor muziekinstrument rhubarbje zou zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
kijk daar moet dus een smiley voor komen. Dat stelde ik daarstraks al voor.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt een doekje om de koffie van z'n beeldscherm te poetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kijk daar moet dus een smiley voor komen. Dat stelde ik daarstraks al voor.
zoiets als dit:Ik vind hem wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet toch wel iets van te maken zijn?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja jou kenennde en het feit dat je nogal borrelt zal het wel drank zijn
Ontkenning is de eerste fase van een verslaving.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
maar ik drink serieus zeldenik ga alleen veel naar borrels en dan drinken de andere mensen
Dan moet ik snel minder ontkennenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ontkenning is de eerste fase van een verslaving.
ik ontken toch ook niet dat ik graag naar een borrel gaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ontkenning is de eerste fase van een verslaving.
Zodat je in de tussentijd allerlei dingen in het huishouden kan doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Pien85 het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor die ps3 controller is opgeladen?
Je kan toch spelen terwijl ie oplaad? Of heb je ook zo'n korte klote snoerquote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb vakantie, niks huishouden, ik wil gamenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zodat je in de tussentijd allerlei dingen in het huishouden kan doen.
als je een langer kabeltje haalt,quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Pien85 het volgende:
Ja, kan, maar dan moet ik ergens op de grond tussen de bank en de tafel gaan zittenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan toch spelen terwijl ie oplaad? Of heb je ook zo'n korte klote snoer
Geen zin inquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als je een langer kabeltje haalt,
kun je toch gewoon spelen vanaf de bank
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
tja het hele leven bestaat uit belangrijke keuzes,quote:
Ik ken het, daarom heb ik een verlengkabeltje gehaald ooitquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, kan, maar dan moet ik ergens op de grond tussen de bank en de tafel gaan zitten
Of ik ga gewoon op de bank zitten FOK!kenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
tja het hele leven bestaat uit belangrijke keuzes,
of je gaat op de vloer zitten gamen,
of je koopt een langer kabeltje
of je gaat het huishouden doen.
Misschien moet ik dat maar 's doenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken het, daarom heb ik een verlengkabeltje gehaald ooit
Exact.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat ga je spelenquote:
zou je dat wel doen pien? je hebt vakantie....quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon op de bank zitten FOK!ken
[..]
Misschien moet ik dat maar 's doen
Cewl, hoe ver ben je?quote:
Niet zo ver nogquote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cewl, hoe ver ben je?
@Kper: ik gebruik ook geen mods, heb em op 360Weet je goede mods voor Oblivion?
Hahaha, wil het niet lukken?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet zo ver nogIk gooi 'm steeds uit frustratie uit
Voor Oblivion? Dat is ff geleden. Denk je dat hier wel wat mee kan: http://www.pcgamer.com/2010/07/16/ten-essential-oblivion-mods/quote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cewl, hoe ver ben je?
@Kper: ik gebruik ook geen mods, heb em op 360Weet je goede mods voor Oblivion?
Zal het eens checken wat er te vinden is. Oblivion is toch nog best leuk om te doen soms.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Voor Oblivion? Dat is ff geleden. Denk je dat hier wel wat mee kan: http://www.pcgamer.com/2010/07/16/ten-essential-oblivion-mods/
Maar ik heb vanwege Skyrim mijn Oblivion Goty weggegeven, dus ik speel het niet meer.
goh vind je het heel gek met wat je postte de laatste paar dagen. eerste indruk telt hequote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
pfff serieus wat een beeld weer
ik drink 6 keer per jaar of zo!
om de een of andere reden kom ik echt over als een alcoholistisch verwende losbol of zo op internet
Zag ik jou laatst niet in de trein?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
pfff serieus wat een beeld weer
ik drink 6 keer per jaar of zo!
om de een of andere reden kom ik echt over als een alcoholistisch verwende losbol of zo op internet
hahaha drank, het blijft een mooie uitvindingquote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zag ik jou laatst niet in de trein?
[ afbeelding ]
eind van het jaar! dan zijn overal borrels en bbqsquote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
goh vind je het heel gek met wat je postte de laatste paar dagen. eerste indruk telt he
Nou... Ik was er net eindelijk uit, kon verder... controller leegquote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha, wil het niet lukken?
Heb ik soms ook met sommige games, wordt ik boos als ik niet kan winnen
had ik maar zo'n lijntjequote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zag ik jou laatst niet in de trein?
[ afbeelding ]
juni is bij jou het eind van het jaar?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eind van het jaar! dan zijn overal borrels en bbqs
Ik kan me die bootreis van Engeland naar Nederland nog goed herinneren, toen we daar met de klas een week naartoe gingen, een meisje van een andere school lag er ook zo bij, maar dan ook nog met stukjes kots in d'r haar...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hahaha drank, het blijft een mooie uitvinding![]()
Einde studiejaar. Dan hobbel je inderdaad van borrel naar BBQ naar borrel.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
juni is bij jou het eind van het jaar?
dat is inderdaad zo...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Einde studiejaar. Dan hobbel je inderdaad van borrel naar BBQ naar borrel.
nee maar dat is wel beter dan mijn figuur nuquote:
*kuch* Londen Andrews *kuch*quote:Op maandag 25 juni 2012 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar dat is wel beter dan mijn figuur nu
niet dat ik ontevreden ben hoor maar als iemand zou zeggen: je mag nu ruilen en geen haan die er naar kraait dan zou ik het zo doen
Pauze? Waarvan?!quote:
die vind ik heel mooi jaquote:
Nou, die niet geshopte foto's heb ik ook gezien, maar dan zou ik ze nog niet uit bed schoppen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die vind ik heel mooi ja
maar daar helpt fotoshop waarschijnlijk een hoop hoor
alles glad, geen putjes en zo
heb ook fotos van haar gezien zonder fotoshop en dan vind ik het toch wat minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, die niet geshopte foto's heb ik ook gezien, maar dan zou ik ze nog niet uit bed schoppen hoor.ja mannen die een dood paard zouden doen zijn niet echt mijn doelgroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus het mag allemaal wel wat strakker wat mij betreft
maar goed daarom geen snoep door de weeken het zwemmen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Nu moet ik aan dat liedje van Hans Teeuwen denkenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja mannen die een dood paard zouden doen zijn niet echt mijn doelgroepdus het mag allemaal wel wat strakker wat mij betreft
Ik hoor vaker van mensen dat ik een vreemd soort humor hebquote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje die woorden stonden zo ver uit elkaar dat ik het wel een beetje typisch vind als dit je associatie is![]()
Ik zit op mijn werk, maar ik had vanavond nog niks te doen, dus bedankt voor de tip.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef NaRRaToR het volgende:
zit iedereen hier nu soms op london te fappen of wathet is zo stil...
ik denk dat het de humor van Kper_Norci wasquote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef NaRRaToR het volgende:
zit iedereen hier nu soms op london te fappen of wathet is zo stil...
hahahahaha.... dat met die sate kan ik me wel indenken ja maar dit nee dankjequote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het de humor van Kper_Norci was![]()
ik zie nu trouwens al die handjes stiekem onder de bureautjes op het werk al gaan
he bah ik denk echt te beeldend
net ook al met die sate
ja ik word er ook niet gelukkig van maar dankzij jou zie ik het nu welquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahahahaha.... dat met die sate kan ik me wel indenken ja maar dit nee dankje
dankzij mij? jij hebt hier de dirty mindquote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik word er ook niet gelukkig van maar dankzij jou zie ik het nu wel
Herkenbaarquote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... Ik was er net eindelijk uit, kon verder... controller leeg
jij vroeg of iedereen zat te fappen! en ja dan zie ik dat voor mequote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dankzij mij? jij hebt hier de dirty mind
Je hoort wel eens van die verhalen over feestjes, als de ouders weg zijn...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Papa en mama zijn een maandje weg. Nu heb ik naast mijn woning in Utrecht ook het ouderlijk huis in Nijmegen tot mijn beschikking.Een soort pied-à-terr.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij vroeg of iedereen zat te fappen! en ja dan zie ik dat voor me
na na na na na na na Badjasman!
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]*Proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ehm... Dat lijkt mij geen strak plan. Het ouderlijk huis staat in een multi-culti wijk met flinke sociale controle. Ik durf te wedden dat iedereen na nog geen uur weggaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hoort wel eens van die verhalen over feestjes, als de ouders weg zijn...
nee joh! leuke multi culti bbq met couscous!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm... Dat lijkt mij geen strak plan. Het ouderlijk huis staat in een multi-culti wijk met flinke sociale controle. Ik durf te wedden dat iedereen na nog geen uur weggaat.
Dat lijkt mij ook wel rlxd.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh! leuke multi culti bbq met couscous!
Eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm... Dat lijkt mij geen strak plan. Het ouderlijk huis staat in een multi-culti wijk met flinke sociale controle. Ik durf te wedden dat iedereen na nog geen uur weggaat.
zo ver ik weet is dat een koeskoesquote:Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoor je hem al zachtjes piepen: Noooo, don 't eat me....
Fonetisch hoor ik geen verschil hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo ver ik weet is dat een koeskoes
klein verschil
ze hebben allebei nagelsquote:Op maandag 25 juni 2012 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Wel een lief beestje eigenlijk. Zou zoiets samengaan met 2 katten?
Nee... Straks weer verderquote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo.
Voldoende gestudeerd?
Hoiquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:31 schreef automatic_ het volgende:
As vrijdag. Her, want had bij de eerste poging 0.2 te kort. Is laatstejaars tentamen van mijn master dus redelijk belangrijk haha.
Ja maar er is al wel wel wat weggezakt hoor haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]spannend! maar goed als je zo dicht bij zat komt het vast goed
Ze moet Nar, iPad en FOK! iets minder aandacht geven. Anders komt het niet goed hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]spannend! maar goed als je zo dicht bij zat komt het vast goed
Ik kon vroeger ook al slecht studerenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar er is al wel wel wat weggezakt hoor haha.
Hoi Thijs!
Heb je ook een punt...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze moet Nar, iPad en FOK! iets minder aandacht geven. Anders komt het niet goed hoor.
Congrats!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:39 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zijn e-ticket inmiddels ontvangen.
Ik kan het wel maar ik heb druk nodig & vreemd genoeg voel ik die nog niet zo. Terwijl dit toch belangrijk is. Als ik het niet haal, heb ik een jaar uitloop haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kon vroeger ook al slecht studeren
Was liever van de hands-on approach
Jeeeej! Hoe lang ga je?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:39 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zijn e-ticket inmiddels ontvangen.
Nu is het mijn beurt om jou hier (dit topic) te houden...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je ook een punt...Ik ga ook na mijn tentamen iets afspreken met hem, om o.a. die reden haha
Mjah ken het, maar als het moment daar is voel je het welquote:Op maandag 25 juni 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan het wel maar ik heb druk nodig & vreemd genoeg voel ik die nog niet zo. Terwijl dit toch belangrijk is. Als ik het niet haal, heb ik een jaar uitloop haha.
Hehe. Vanavond mag dst!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu is het mijn beurt om jou hier (dit topic) te houden...
quote:
5-20 juli (5 juli om 22.00u lokale tijd ben ik in Istanbul en op 20 juli 17.15u lokale tijd ben ik in Amsterdam)quote:Op maandag 25 juni 2012 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeeeej! Hoe lang ga je?
Ik vertrek over 3 weken en 19 minuten
Wat ga je in Stiphout doen dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:49 schreef kawa4 het volgende:
Da klinkt beter als mijn weekje naar stiphout en een weekje naar Tsjechië
Weekje met de scouts op een mooi bos terreintje zittenquote:
Hopen op goed weer..!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:53 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Weekje met de scouts op een mooi bos terreintje zitten
Heb er nou al zin in.
We zijn al bezig met hopen, het ziet er nou toch redelijk uit,quote:
Ik heb vertrouwen... Al zit ik zelf over drie weken en 1 minuutn in het vliegtuig naar, hopelijk, de zon!quote:
Ik vertrouw Nederland niet voor wat betreft het weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
We zijn al bezig met hopen, het ziet er nou toch redelijk uit,
We gaan aankomende zaterdag.
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen... Al zit ik zelf over drie weken en 1 minuutn in het vliegtuig naar, hopelijk, de zon!
Hé, daar was ik 78 jaar geleden. Ik vond het er geweldig.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef automatic_ het volgende:
Kreta, dus dat gaat een beetje moeilijk haha.
Voor dat laatste stukje kan de auto best ff op n bootje...quote:Op maandag 25 juni 2012 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hé, daar was ik 78 jaar geleden. Ik vond het er geweldig.Totdat mijn fotocamera werd gestolen (en ik een blauw oog kreeg)...
Dat kan trouwens prima met de auto hoor, afgezien van het laatste stukje.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor dat laatste stukje kan de auto best ff op n bootje...
Eerst blauw oog geslagen en daarna camera meegenomen?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hé, daar was ik 78 jaar geleden. Ik vond het er geweldig.Totdat mijn fotocamera werd gestolen (en ik een blauw oog kreeg)...
Dat kan trouwens prima met de auto hoor, afgezien van het laatste stukje.
Iemand trok aan mijn tas, maar ik bleef de tas vasthouden. Dat kon hij niet echt waarderen dus mocht mijn oog kennismaken met een vuist.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Eerst blauw oog geslagen en daarna camera meegenomen?
Das mooi klote
Hier ookquote:
* sylvesterrr gaat zich alvast mentaal voorbereiden...quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
26 juni wordt leuk...
ochtend: Utrecht - Amsterdam (teamoverleg)
middag: Amsterdam - Winkel (ergens in het noorden van Noord-Holland) (teamuitje)
Om 18.00u moet ik in Arnhem zijn.Hierdoor mis ik het diner... Great!
Jij kijkt nooit uit het raamquote:Op maandag 25 juni 2012 18:46 schreef Weissman het volgende:
Ik kijk nu uit het raam en ga straks eten
Oeh.... Spannend!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:46 schreef Weissman het volgende:
Ik kijk nu uit het raam en ga straks eten
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat hij tot zich gaat nemen, wellicht een idee voor morgenquote:
Hé, dat is een belediging voor de doperwten.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo nog harples... Al de hele dag de concentratie van een doperwt
Nou ja, hoe je het dan wilt noemen. Ook primaquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hé, dat is een belediging voor de doperwten.
Heb jij wel is met een eend gedoucht?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, hoe je het dan wilt noemen. Ook prima
Nee. Jij wel eens met een spiderpig dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Heb jij wel is met een eend gedoucht?
Wel in bad mee gezeten...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Jij wel eens met een spiderpig dan?
Harples gaat je wel lukkenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo nog harples... Al de hele dag de concentratie van een doperwt
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |