SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true story...uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat auto van de gagballs is
Je kan hier gewoon verder met quotenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
Wilde een reactie posten op de wassen manager, is het topic dicht
Beschamende antwoorden zullen uitblijvenquote:
Isse niet nodig.quote:
Natuurlijk welquote:
Als Kper_Norci Thijs of NaRRaToR hem hadden gesloten had ik een andere topic titel verwacht..quote:
Ah.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als Kper_Norci Thijs of NaRRaToR hem hadden gesloten had ik een andere topic titel verwacht..
Wat een vertrouwen weerquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als Kper_Norci Thijs of NaRRaToR hem hadden gesloten had ik een andere topic titel verwacht..
Mijn buurman ook, zelfs de stroom is daar afgeslotenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, net mn bovenbuurman (schuin boven) gesproken, degene die boven mij woont is er idd vrijwel nooit...
Haha wel een geruststellingquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, net mn bovenbuurman (schuin boven) gesproken, degene die boven mij woont is er idd vrijwel nooit...
Enig idee hoe we hem terug kunnen krijgen??quote:
Altijd handigquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef douche-eendje het volgende:
Die titel is nooit gewijzigd geloof ik. Iedereen opent gewoon een nieuwequote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
't hem gewoon vragenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haha wel een geruststelling
[..]
Enig idee hoe we hem terug kunnen krijgen??
Wijsheid komt met de jarenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Antwoord van de wijze man: "Jullie zijn niet wijs genoeg voor mij."
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En voor sommige nooitquote:
Die zitten allemaal in de politiek.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het land dat Politiek heet zijn er te weinig plaatsen beschikbaar voor al deze mensen...
Inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het land dat Politiek heet zijn er te weinig plaatsen beschikbaar voor al deze mensen...
Dat is helemaal handig jaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn buurman ook, zelfs de stroom is daar afgesloten
Sla die batterijen en accu's maar inquote:
Vorig jaar werden hier alle kozijnen vervangen, moesten ze met verlengkabels bij een ander huis stroom halen, omdat het bij hem afgesloten was.quote:
Die instanties hebben vaak hun eigen administratie niet eens op orde, en dan blijven ze je lastig vallen hoe vaak je ook belt of mailt of wat dan ook. Heel frustrerend en irritant, kan het me goed voorstellen. Aan de andere kant heb je weer papier wat je kan opstoken.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vorig jaar werden hier alle kozijnen vervangen, moesten ze met verlengkabels bij een ander huis stroom halen, omdat het bij hem afgesloten was.Tijd terug werd ik nog een keer gebeld door de woningstichting, of ik iets van contactgegevens van de buurman had, ze konden hem niet bereiken en wisten niet eens zeker of hij er nog wel woonde.
Tot 2 keer toe inmiddels pamfletten gezien van openbare verkoop, door een gerechtsdeurwaarder, ben benieuwd wanneer het weer uitverkoop is
![]()
Overigens krijg ik na 3 jaar nog steeds brieven van incassobureau's die voor de vorige bewoner zijn. Wanneer zou het doordringen dat ie hier niet meer woont?
"RETOUR AFZENDER - VERHUISD - ZIE GBA"quote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Overigens krijg ik na 3 jaar nog steeds brieven van incassobureau's die voor de vorige bewoner zijn. Wanneer zou het doordringen dat ie hier niet meer woont?
Heb je dat serieus gedaan ja?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"RETOUR AFZENDER - VERHUISD - ZIE GBA"
"RETOUR AFZENDER - VERHUISD - ZIE GBA - VOLGENDE KEER ¤ 50 ADMINISTRATIEKOSTEN"
Één keer teruggestuurd, sindsdien krijg ik geen post meer van de incassobureau's.
Uiteraard.quote:
Nice! Heeft het je nog wat opgeleverd behalve rust?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zodra een incassobureau doorheeft dat je het niet pikt worden ze een stuk rustiger. Laat gewoon zien dat je durft te klagen. Bij gerechtsdeurwaarders moet je overigens wel een beetje uitkijken.
Intrum Justitia is helaas een beetje hardleers. Ik heb twee zaken laten voorkomen (IJ wist niet van ophouden, en ik had gewoon gelijk). In beide zaken kreeg ik gelijk van de rechter.
Ik heb in het begin de brieven met een stickertje met geadresseerde onbekend erop terug gestuurd, kreeg ik ze vervolgens van de post weer retour vanwege onvoldoende gefrankeerd.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zodra een incassobureau doorheeft dat je het niet pikt worden ze een stuk rustiger. Laat gewoon zien dat je durft te klagen. Bij gerechtsdeurwaarders moet je overigens wel een beetje uitkijken.
Intrum Justitia is helaas een beetje hardleers. Ik heb twee zaken laten voorkomen (IJ wist niet van ophouden, en ik had gewoon gelijk). In beide zaken kreeg ik gelijk van de rechter.
Hier gaat alle post van de vorige bewoner VOW retour; krijg ook nog zo nu en dan post van intrum justitia voor de vorige bewoner. Ze doen maar, meneer staat volgens het gba niet meer op dit adres ingeschreven.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vorig jaar werden hier alle kozijnen vervangen, moesten ze met verlengkabels bij een ander huis stroom halen, omdat het bij hem afgesloten was.Tijd terug werd ik nog een keer gebeld door de woningstichting, of ik iets van contactgegevens van de buurman had, ze konden hem niet bereiken en wisten niet eens zeker of hij er nog wel woonde.
Tot 2 keer toe inmiddels pamfletten gezien van openbare verkoop, door een gerechtsdeurwaarder, ben benieuwd wanneer het weer uitverkoop is
![]()
Zelfvertrouwen!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nice! Heeft het je nog wat opgeleverd behalve rust?
Bij mij belanden ze niet in de prullenbak hoor, ze gaan gewoon terug.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb in het begin de brieven met een stickertje met geadresseerde onbekend erop terug gestuurd, kreeg ik ze vervolgens van de post weer retour vanwege onvoldoende gefrankeerd.Ook een aantal keer gebeld, hielp ook niet. Tegenwoordig gaan ze gelijk de vuilnisbak in, het is niet voor mij bedoeld dus ik hoef echt niet bang te zijn dat ineens mijn huis leeg is als ik thuis kom.
Intrum Justitia heeft trouwens wel het meest vervelende toontje in hun brieven, "de buitendienst" die langs moet komen e.d., alleen daarom zou ik al niet betalen
De eerste regel doet het vaak al goed genoegquote:Op maandag 18 juni 2012 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"RETOUR AFZENDER - VERHUISD - ZIE GBA"
"RETOUR AFZENDER - VERHUISD - ZIE GBA - VOLGENDE KEER ¤ 50 ADMINISTRATIEKOSTEN"
Één keer teruggestuurd, sindsdien krijg ik geen post meer van de incassobureau's.
Kan ook erg krap worden denk ikquote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
26 juni wordt leuk...
ochtend: Utrecht - Amsterdam (teamoverleg)
middag: Amsterdam - Winkel (ergens in het noorden van Noord-Holland) (teamuitje)
Om 18.00u moet ik in Arnhem zijn.Hierdoor mis ik het diner... Great!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |