SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
en aanbieden toch....quote:Op maandag 18 juni 2012 02:07 schreef vannelle het volgende:
Maar nu weet ik niet meer wat ik zei, was iets met cola
Ik wilde al zeggen! Als er iets veel op tv isquote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef NaRRaToR het volgende:
der is echt geen kut op tv.....ok dat lieg ik, maar jullie snappen me wel
moet ik het komen brengen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:09 schreef automatic_ het volgende:
vannelle woont heeeeeel dicht bij mij in de buurt haha
Heuh, beetje tieten kijken?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef NaRRaToR het volgende:
der is echt geen kut op tv.....ok dat lieg ik, maar jullie snappen me wel
ohjah tieten en zweeftevenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heuh, beetje tieten kijken?
Moet je astro tv eens proberen, da's pas lachen!
Echt.........dat mensen daar intrappen
Komt ie nou mee....quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ohjah tieten en zweefteven<--- mooie topictitel
Niet voor titelquote:Op maandag 18 juni 2012 02:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er is een edit knop hoor....die zit er niet voor niets....
TopicReport doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef NaRRaToR het volgende:
Pheno kom er maar in
of we bewaren hem voor het volgende topic... dat lukt nog wel voor 09:00 toch?
Oo echt? Mmmmbop!! Was het favo liedje van een vriendje van mij die overleden is.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die heb ik vorig jaar op pinkpop gezien
Kan niet op mobile layout van iPadquote:
dat snap ik als ie daar naar luisterde!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo echt? Mmmmbop!! Was het favo liedje van een vriendje van mij die overleden is.
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef NaRRaToR het volgende:
Pheno kom er maar in
of we bewaren hem voor het volgende topic... dat lukt nog wel voor 09:00 toch?
2e.quote:
Jaa.. 1997quote:Op maandag 18 juni 2012 02:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat snap ik als ie daar naar luisterde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |