Thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De link naar buitenaards leven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extremofiel
11%, dat gaat richting topsporter, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef sawadie het volgende:
[..]
En veelzijdiger![]()
Ik eet zelf trouwens behoorlijk ongezond (en veel), maar heb een vetpercentage van 11%, dus dat valt nog wel mee
precies...of het is gewoon een sprietjequote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
11%, dat gaat richting topsporter, als ik me niet vergis.
geloof me, dat ben ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
11%, dat gaat richting topsporter, als ik me niet vergis.
Sprietje it isquote:Op maandag 25 juni 2012 15:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies...of het is gewoon een sprietje
Dat verklaart die 11% wel redelijk hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:11 schreef sawadie het volgende:
[..]
geloof me, dat ben ik niet
Hoewel ik wel veel wielren, hardloop en 2 keer per week id sportschool zit, dus ik beweeg voldoende!
goede docuquote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat verklaart die 11% wel redelijk hoor.
Ik wilde het net zeggen, stilzitten is wat anders hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat verklaart die 11% wel redelijk hoor.
een vriend van mij dat echt te erg had en in het ziekenhuis moest worden opgenomen en zoquote:
ik eet geen kipquote:
dan kun je net zo goed niets meer eten....quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen kip
maar het kan in ei zitten en alles wat met ei gemaakt is
die vriend had het van een softijsje of zoiets
nou ik eet het wel maar met dingen waar ei in zit pas ik extra opquote:Op maandag 25 juni 2012 15:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed niets meer eten....
Leuk is dat jaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Toch hoeft een smal lichaam niet te betekenen dat je spieren ook "slapper" zijn. Maat van mij heeft echt maar een smal postuur, maar die heeft een kracht in zijn armen, niet normaal. Altijd mooi om die priceless blikken te zien van sportschooltypes/bodybuilders als hij het wint met armpje drukken.
ik ook niet, waarom stopt je een rauw ei in een cocktailquote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik eet het wel maar met dingen waar ei in zit pas ik extra op
ik vind het gewoon eng
ik ben gek op cocktails maar ik zal er nooit een nemen met rauw ei bijvoorbeeld
vanwege de structuur van de cocktailquote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik ook niet, waarom stopt je een rauw ei in een cocktail
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen kip
maar het kan in ei zitten en alles wat met ei gemaakt is
die vriend had het van een softijsje of zoiets
hebben we het hier nu over drank cocktails of voedselcocktails....quote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanwege de structuur van de cocktail
is heel gebruikelijk
Hij deed geloof ik veel judo en dat soort dingen, krijg je toch wel kracht van in je armen hoor. Plus het feit dat het in de sportschool meestal korte krachtexplosies zijn, terwijl het bij hem dus wat meer langdurig van aard is.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk is dat ja
Ligt er maar net aan hoe je bouw is en hoe je je spieren traint denk ik.
nog nooit van gehoord, maarja bij ons in het dorp zijn ze ook niet echt heel culinair aangelagd als het om drankjes gaatquote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanwege de structuur van de cocktail
is heel gebruikelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |