ik ben geneigd om even te gaan zoeken naar een BodyBuilder die elke dag bij de mac at om te cutten...of het hoax is of dat er drugs in het spel zijn weet ik ook niet. mij zou het iig niet lukken. ik zou moddervet worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en het trieste is toch dat er wel mensen zijn die elke dag gaan maccen![]()
en maar klagen "ow ik ben te dik"
afgezien van het feit dat het niet gezond is natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nou als je volgens mij elke dag je mond vol duwt met mac, lijkt het me dat je wel uit gaat dijen hoor.
gezond is het in ieder geval niet nee![]()
bron: wiki over super size mequote:Sinds het uitkomen van de film hebben meerdere mensen een fastfood-dieet ondergaan waarbij hun gewicht juist afgenomen of gelijk gebleven is. [1][2] Mogelijk komt dit doordat de proefpersonen van de frisdrank afgebleven zijn en zich niet hebben overeten. Dit in tegenstelling tot Morgan Spurlock die zelfs doorat als hij al had overgegeven.
beetje kort door de bocht dit maar goedquote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja echt he, ik kots op die idioten
Als je normaal eet en beweegt is er niets aan de hand. Maar nee, mensen doen zichzelf wat aan en gaan dan lopen janken dat niemand ze aantrekkelijk vind.
wat is cutten?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben geneigd om even te gaan zoeken naar een BodyBuilder die elke dag bij de mac at om te cutten...of het hoax is of dat er drugs in het spel zijn weet ik ook niet. mij zou het iig niet lukken. ik zou moddervet worden.
Als het werkt, dan werkt het.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef kawa4 het volgende:
vet verminderen door bij de mac te gaan eten??
wat moet je dan eten die salade's
klinkt nog al appart,quote:
niet alleen salades. wel voornamelijk de kipgerechten zeg maar. ik kan het even niet vinden maar als ik het vind dan zal ik het posten.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
klinkt nog al appart,
klinkt het zelfde als midden op de oceaan zand gaan zoeken
Het zal er ongetwijfeld liggenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
klinkt nog al appart,
klinkt het zelfde als midden op de oceaan zand gaan zoeken
Kip is toch altijd al gezonder geweest dan het andere 'vlees' zeg maar?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet alleen salades. wel voornamelijk de kipgerechten zeg maar. ik kan het even niet vinden maar als ik het vind dan zal ik het posten.
Gelukkig bevat elk stukje kip salmonella, maar goed...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kip is toch altijd al gezonder geweest dan het andere 'vlees' zeg maar?
als je gewoon alleen burgers eet bijvoorbeeld valt het volgens mij wel meequote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef kawa4 het volgende:
Prima spul, die saladesquote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef kawa4 het volgende:
True, maar mits goed bereid toch niet hoop ikquote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelukkig bevat elk stukje kip salmonella, maar goed...
njah gezonder....het is een magerder stuk vlees met meer eiwitten dan ander vlees.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kip is toch altijd al gezonder geweest dan het andere 'vlees' zeg maar?
Ik eet 3 a 4 keer per week McSla, maar nooit bij de mcquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef kawa4 het volgende:
ik zou het niet weten heb daar nog nooit een salade op
Nee, dan zijn ze allemaal dood als het goed is. Of er moeten nog wat extremofielen in het stukje kip voorkomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar mits goed bereid toch niet hoop ik
Dat zal het zijn, ik heb er niet zo heel veel verstand van. Vind kip zelf erg lekker, vooral de filet variantquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
njah gezonder....het is een magerder stuk vlees met meer eiwitten dan ander vlees.
Wat zijn datquote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze allemaal dood als het goed is. Of er moeten nog wat extremofielen in het stukje kip voorkomen.
En veelzijdigerquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
njah gezonder....het is een magerder stuk vlees met meer eiwitten dan ander vlees.
vet percentage zou ik van me eigen ook niet weten, maar die ligt wel wat boven gemiddeld heb ik het ideequote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef sawadie het volgende:
[..]
En veelzijdiger![]()
Ik eet zelf trouwens behoorlijk ongezond (en veel), maar heb een vetpercentage van 11%, dus dat valt nog wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |