als je een langer kabeltje haalt,quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Pien85 het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor die ps3 controller is opgeladen?
Ja, kan, maar dan moet ik ergens op de grond tussen de bank en de tafel gaan zittenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan toch spelen terwijl ie oplaad? Of heb je ook zo'n korte klote snoer
Geen zin inquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als je een langer kabeltje haalt,
kun je toch gewoon spelen vanaf de bank
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zodat je in de tussentijd allerlei dingen in het huishouden kan doen.
tja het hele leven bestaat uit belangrijke keuzes,quote:
Ik ken het, daarom heb ik een verlengkabeltje gehaald ooitquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, kan, maar dan moet ik ergens op de grond tussen de bank en de tafel gaan zitten
Of ik ga gewoon op de bank zitten FOK!kenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
tja het hele leven bestaat uit belangrijke keuzes,
of je gaat op de vloer zitten gamen,
of je koopt een langer kabeltje
of je gaat het huishouden doen.
Misschien moet ik dat maar 's doenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken het, daarom heb ik een verlengkabeltje gehaald ooit
Exact.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zodat je in de tussentijd allerlei dingen in het huishouden kan doen.
Wat ga je spelenquote:
zou je dat wel doen pien? je hebt vakantie....quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon op de bank zitten FOK!ken
[..]
Misschien moet ik dat maar 's doen
Cewl, hoe ver ben je?quote:
Niet zo ver nogquote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cewl, hoe ver ben je?
@Kper: ik gebruik ook geen mods, heb em op 360Weet je goede mods voor Oblivion?
Hahaha, wil het niet lukken?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet zo ver nogIk gooi 'm steeds uit frustratie uit
Voor Oblivion? Dat is ff geleden. Denk je dat hier wel wat mee kan: http://www.pcgamer.com/2010/07/16/ten-essential-oblivion-mods/quote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cewl, hoe ver ben je?
@Kper: ik gebruik ook geen mods, heb em op 360Weet je goede mods voor Oblivion?
Zal het eens checken wat er te vinden is. Oblivion is toch nog best leuk om te doen soms.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Voor Oblivion? Dat is ff geleden. Denk je dat hier wel wat mee kan: http://www.pcgamer.com/2010/07/16/ten-essential-oblivion-mods/
Maar ik heb vanwege Skyrim mijn Oblivion Goty weggegeven, dus ik speel het niet meer.
goh vind je het heel gek met wat je postte de laatste paar dagen. eerste indruk telt hequote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
pfff serieus wat een beeld weer
ik drink 6 keer per jaar of zo!
om de een of andere reden kom ik echt over als een alcoholistisch verwende losbol of zo op internet
Zag ik jou laatst niet in de trein?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
pfff serieus wat een beeld weer
ik drink 6 keer per jaar of zo!
om de een of andere reden kom ik echt over als een alcoholistisch verwende losbol of zo op internet
hahaha drank, het blijft een mooie uitvindingquote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zag ik jou laatst niet in de trein?
[ afbeelding ]
eind van het jaar! dan zijn overal borrels en bbqsquote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
goh vind je het heel gek met wat je postte de laatste paar dagen. eerste indruk telt he
Nou... Ik was er net eindelijk uit, kon verder... controller leegquote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha, wil het niet lukken?
Heb ik soms ook met sommige games, wordt ik boos als ik niet kan winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |