is?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Spiderpig het volgende:
O automatic_ Moet je Facebook is kijken
Damn....! Dat is veeeeeel!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Spiderpig het volgende:
Eerste ruzie/onenigheid volgens Syl..quote:
die kan ik zelf ook wel niet echt hebbenquote:
Facebook?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Spiderpig het volgende:
Nogal, haha. Laat het Pien maar niet zienquote:
Eerste ruzie/onenigheid op FOK! dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eerste ruzie/onenigheid volgens Syl..
Die zal nu wel hard aan het werken zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nogal, haha. Laat het Pien maar niet zien
ah....ok dan...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerste ruzie/onenigheid op FOK! dan.
Hehe.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerste ruzie/onenigheid op FOK! dan.
Ja, dat kan niet hoor Thijs.quote:
Ik heb er al zo weinigquote:
Fieuw! Gelukkig val ik onder de sociale mensen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daarom juist....ik wil geen asociale mensen in mijn lijst.
misschien omdat je smeekt om facebookvriendjes?quote:
Nou zegquote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daarom juist....ik wil geen asociale mensen in mijn lijst.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
D'r is ook een verborgen Facebookgroep hè
Nah, vind het wel geinig alles bij elkaar en zolang zit ik er nog niet opquote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien omdat je smeekt om facebookvriendjes?
Lame...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef automatic_ het volgende:
Oke... Ik ga even de student uithangen
maar pro tip: klets gewoon een tijdje met iemand (eventueel via dm) en vraag dan om iemands facebook op een casual manierquote:Op maandag 25 juni 2012 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, vind het wel geinig alles bij elkaar en zolang zit ik er nog niet op
De plicht roept, laat hem vooral niet wachtenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef automatic_ het volgende:
Snap ik, maar het was niet eens serieus bedoeld. Gooide het meer als een geintje in de SCquote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar pro tip: klets gewoon een tijdje met iemand (eventueel via dm) en vraag dan om iemands facebook op een casual manier
gewoon roepen: ik wil vriendjes komt sneu over
niet dat ik je sneu wil noemen verder hoor
ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
dat was de basiscursus hosselen door rhubarbjequote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar pro tip: klets gewoon een tijdje met iemand (eventueel via dm) en vraag dan om iemands facebook op een casual manier
gewoon roepen: ik wil vriendjes komt sneu over
niet dat ik je sneu wil noemen verder hoor
ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
Ik zal alle tips ter harte nemenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat was de basiscursus hosselen door rhubarbje
Succes.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef automatic_ het volgende:
No. Just... no.quote:
Voor bier kun je alles krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als in uurtarief een paar potten bier?
maar ik post hier nu 3 dagen of zo? en heb het je al 2 of 3 keer zien doenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik, maar het was niet eens serieus bedoeld. Gooide het meer als een geintje in de SC
Dan mag je de posts quoten waarin ik volgens jou 3x om vrienden heb gevraagd.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik post hier nu 3 dagen of zo? en heb het je al 2 of 3 keer zien doen
dan gok ik dat mensen niet zien dat het een grapje is
ik iig niet
quote:
Ocharm, heb je er nog steeds veel last van?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik dacht dat de bult van de kastdeur niet zo opviel... maar de man van de Albert Heijn vroeg of ik kiespijn hebIk durf de deur niet meer uit
Jij bent jaloers op mijquote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik dacht dat de bult van de kastdeur niet zo opviel... maar de man van de Albert Heijn vroeg of ik kiespijn hebIk durf de deur niet meer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |