Ik doe hetzelfde (de meet afwachten)quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Binnenkort maar weer eens een accountje op een dating site aanmaken, of zal ik eerst de meet afwachten?
Oke, dit gaat verkeerd vallen, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen:quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Binnenkort maar weer eens een accountje op een dating site aanmaken, of zal ik eerst de meet afwachten?
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dit gaat verkeerd vallen, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen:
Rij jij nog met mij mee of ga je met de tjoektjoek?
Oh... Oeps...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nu maak je het wel heel makkelijk he... een echte auto berijd je natuurlijk nietnjah iig dat is niet mijn fetish
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eeeh, ja, als jij het geen probleem vind.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
dat kun je beter aan mij vragen volgens mijquote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eeeh, ja, als jij het geen probleem vind.
Ik vond het zelf ook een slechte timing hahahaha.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Er moet echt een *tuft inhoud van mond tegen beeldscherm* smiley komen
heb tijn op veel kunnen betrappen maar niet op doen alsof ie een vrouw is?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ik date liever een vrouw of jongedame, en geen figuur die doet alsof het er een is.
die gaat er toch af vallen want de gemiddelde nederlander weet niet eens meer wanneer die te plaatsenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan zou je ook een letter (w) moeten weghalen.
Ik ga even date DMen of het mag, goed?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eeeh, ja, als jij het geen probleem vind.
Oeh, nu al jaloers?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat kun je beter aan mij vragen volgens mij
net als de meisje toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb tijn op veel kunnen betrappen maar niet op doen alsof ie een vrouw is?
[..]
die gaat er toch af vallen want de gemiddelde nederlander weet niet eens meer wanneer die te plaatsen
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat kun je beter aan mij vragen volgens mij
Excuse me, had ik niet eerder met jou afgesproken dat ik mee kon rijden dat dat jij die date hiero gehosseld hebt?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga even date DMen of het mag, goed?
Ik ben geen gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
die gaat er toch af vallen want de gemiddelde nederlander weet niet eens meer wanneer die te plaatsen
Ik zit ook maar te flauwekullen, maar ik ga niet met 'em datenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb tijn op veel kunnen betrappen maar niet op doen alsof ie een vrouw is?
ik snap het niet?quote:
Ik ook nietquote:
Hallo, hij heeft mij lopen hosselen!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Excuse me, had ik niet eerder met jou afgesproken dat ik mee kon rijden dat dat jij die date hiero gehosseld hebt?
Ze komen niet binnen....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
*stuurt whatsapp-berichten naar auto*
Daarom wordt het in de toekomst waarschijnlijk ook altijd 'de'; de meisje, de huis, etc.quote:
Ik wou net zeggen!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo, hij heeft mij lopen hosselen!
Maar je hebt wel een punt
Of "die"quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom wordt het in de toekomst waarschijnlijk ook altijd 'de'; de meisje, de huis, etc.
Oh, de wettelijke bepaling voor het verloederen van de Nederlandse taalquote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom wordt het in de toekomst waarschijnlijk ook altijd 'de'; de meisje, de huis, etc.
en een land waarin de afgelopen honderden jaren de taal veranderd? of heb jij het ook nog over 'gij' en 'daalder' en 'daghe' etc?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, de wettelijke bepaling voor het verloederen van de Nederlandse taal
In wat voor land leven we
Ik hoop het niet... Dat zou namelijk betekenen dat ik m'n neefjes en nichtjes voor niets loop te corrigeren.quote:
Ik denk wel dat NaRRa het goed gaat vinden hoorquote:
Hahahahaquote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... Dat zou namelijk betekenen dat ik m'n neefjes en nichtjes voor niets loop te corrigeren.
Gij niet dan, waerde jonckvrouwe?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en een land waarin de afgelopen honderden jaren de taal veranderd? of heb jij het ook nog over 'gij' en 'daalder' en 'daghe' etc?
Gij zeg ik als Brabander nog iedere dag jaquote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en een land waarin de afgelopen honderden jaren de taal veranderd? of heb jij het ook nog over 'gij' en 'daalder' en 'daghe' etc?
Ik zal beloven je niet te intiem aan te raken.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk wel dat NaRRa het goed gaat vinden hoor
Soms wel. Maar om nu 'het' te gaan verbannen vind ik dan weer ver gaan ergens. Het bekt gewoon niet lekker vind ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gij of ge, niks mis mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gij zeg ik als Brabander nog iedere dag ja
Och, die dramg zal jij ook niet hebben, dus dat komt helemaal goedquote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal beloven je niet te intiem aan te raken.
verloedering van de samenleving in 3.....2.....1...quote:
heb ik jou gehosseld? ok danquote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo, hij heeft mij lopen hosselen!
Maar je hebt wel een punt
het wordt niet verbannenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel. Maar om nu 'het' te gaan verbannen vind ik dan weer ver gaan ergens. Het bekt gewoon niet lekker vind ik.
synchroon hosselenquote:
Als dat zo was dan was ik meteen naar België verhuistquote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het wordt niet verbannen
het dagelijks gebruik van de taal veranderd waardoor over jaaaren waarschijnlijk 'het' niet meer gebruikt word
er word nu echt niet gestemd in de tweede kamer over een wet tegen het woord 'het'
Stiekem is hij begonnen hoorquote:
Tijd om de iPad te vervangen voor studiezooi..quote:
'Het meisje wordt de meisje'quote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
verloedering van de samenleving in 3.....2.....1...
en ze willen serieus het lidwoord "het" gaan schrappen maar dat artikel kan ik even niet vinden
edit mijn topic was niet geupdate...:+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |