SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 0% gewijzigd door rhubarbje op 25-06-2012 12:20:39 ]He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
omdat ik een hekel heb aan nieuwe topics makenquote:
Pien doet kast open, Pien pakt iets uit kast. Pien wil kastdeur dicht doen dus pakt deur vast. Pien stapt achteruit om kastdeur te ontwijken. Pien verliest evenwicht. Pien gooit kastdeur tegen hoofdquote:Op maandag 25 juni 2012 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk een voorstelling maken van de situatie... Maar misschien de andere kant ook nog doen? Dan valt het dikke niet zo op.
Doe die deur dan ook rustig dicht. Daar had ik toen ik nog thuis woonde ook altijd zo'n hekel aan, dat sommige mensen deuren perse zo hard dicht moeten doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pien doet kast open, Pien pakt iets uit kast. Pien wil kastdeur dicht doen dus pakt deur vast. Pien stapt achteruit om kastdeur te ontwijken. Pien verliest evenwicht. Pien gooit kastdeur tegen hoofd
Fix de OP even als je wilt... de link moet naar het niet SC topic...het is weer eens vernaggeld geraaktquote:
Dat was ook de bedoeling, maar doordat ik m'n evenwicht verloor gooide ik de deur tegen m'n hoofdquote:Op maandag 25 juni 2012 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Doe die deur dan ook rustig dicht. Daar had ik toen ik nog thuis woonde ook altijd zo'n hekel aan, dat sommige mensen deuren perse zo hard dicht moeten doen.
Wie doet dat toch steeds?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Fix de OP even als je wilt... de link moet naar het niet SC topic...het is weer eens vernaggeld geraakt
Wat ben ik blij dat jij die taak van mij overneemtquote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Fix de OP even als je wilt... de link moet naar het niet SC topic...het is weer eens vernaggeld geraakt
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef ArTiC het volgende:
Hartelijk maandag![]()
ff ontopic reageren:
Pindakaas
Pien
Je motoriek is niet meer wat het geweest is dusquote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar doordat ik m'n evenwicht verloor gooide ik de deur tegen m'n hoofd
Ja, ik ook!!! Zat gisteren mijn beklag te doen bij NaRRaquote:Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie doet dat toch steeds?Elke keer als ik een nieuwe open verander ik dat, en elke keer staat het er toch weer
het stoorde mij ook al een tijdje.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook!!! Zat gisteren mijn beklag te doen bij NaRRa
Gelukkig, dan is het geen vrouwendingquote:
ik stoor me ook aan scheve schilderijen enzo. (ja autist muchquote:Op maandag 25 juni 2012 12:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is het geen vrouwending
Daar stoor ik me ook aanquote:Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik stoor me ook aan scheve schilderijen enzo. (ja autist much)
Ja, maar dat is ook logischquote:Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je moest eens weten!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat er allerlei sappige geruchten ontstaan...quote:
Heel simpel; ene linkje er uit, andere linkje er in. Klaas. FOK verandert het linkje zelf in de TT van 't topic waar je naar linkt.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm ja, moment ik ga er mee aan de slag
kan ff duren want ik ben niet zo slim als het met linkjes moet en zo
Dat zijn 'r niet zo veel toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat er allerlei sappige geruchten ontstaan...
We kunnen hier ook wel zo'n lijstje maken, wie doet het met wie...
Wat is de setstand?quote:
was ik al mee bezig maar niemand pmtquote:Op maandag 25 juni 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
dus je geeft nu toe dat jij het aanvankelijk verkloot hebtquote:Op maandag 25 juni 2012 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm ja, moment ik ga er mee aan de slag
kan ff duren want ik ben niet zo slim als het met linkjes moet en zo
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was ik al mee bezig maar niemand pmt![]()
maar goed, OP zo goed?
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was ik al mee bezig maar niemand pmt![]()
maar goed, OP zo goed?
Das niet handigquote:Op maandag 25 juni 2012 12:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pien doet kast open, Pien pakt iets uit kast. Pien wil kastdeur dicht doen dus pakt deur vast. Pien stapt achteruit om kastdeur te ontwijken. Pien verliest evenwicht. Pien gooit kastdeur tegen hoofd
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus je geeft nu toe dat jij het aanvankelijk verkloot hebt
Hahaquote:Op maandag 25 juni 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
volgens mij ging rhubarbje dat lijstje maken... daar werd gisteren over gesproken iigquote:Op maandag 25 juni 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Herinner haar er nu niet aan...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
volgens mij ging rhubarbje dat lijstje maken... daar werd gisteren over gesproken iig
Spannend. Is rhubarbje de Wilma Nanninga van dit topic?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
volgens mij ging rhubarbje dat lijstje maken... daar werd gisteren over gesproken iig
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
quote:
he bah nee die heeft een pittig kort kapselquote:Op maandag 25 juni 2012 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Spannend. Is rhubarbje de Wilma Nanninga van dit topic?
Daar zijn het ook geheimpjes voorquote:Op maandag 25 juni 2012 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah nee die heeft een pittig kort kapsel
maar goed, ik kom ook niet zo ver omdat niemand mij zijn geheimpjes op wil biechten
niet geheimpjes zijn er zodat iemand er achter kan komen en dan aan iedereen door kan vertellen en dan kan zeggen: maar je hebt het niet van mij!!quote:
Wat is logisch? dat ik me er aan stoor of dat ik een autistisch trekje heb?quote:
Het eraan storen natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat is logisch? dat ik me er aan stoor of dat ik een autistisch trekje heb?
joh jullie staan boven aanquote:
haal ons er dan eens snel vanaf... wij horen niet op een wie-neukt-wie lijst....quote:
Omdat ze de enige zijn op je lijst totnutoe, of om ze te narrenquote:
beidequote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze de enige zijn op je lijst totnutoe, of om ze te narren?
Jullie neuken niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
haal ons er dan eens snel vanaf... wij horen niet op een wie-neukt-wie lijst....
als er al niet geneukt is (wat ik betwijfel) word er binnen afzienbare tijd vast geneukt dus die durf ik wel vast te gokkenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
haal ons er dan eens snel vanaf... wij horen niet op een wie-neukt-wie lijst....
neequote:
nee! zo ver ik weet neukt pien met HJ en badeendje met soliquequote:
Geen seks dusquote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
neewe daten alleen
ik moet dit blijkbaar nog echt heel vaak herhalen voordat het valt...
douche-eendje....badeendje is een andere userquote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee! zo ver ik weet neukt pien met HJ en badeendje met solique
maar meer weet ik niet
jaja ik geloof jequote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
neewe daten alleen
ik moet dit blijkbaar nog echt heel vaak herhalen voordat het valt...
ow datquote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
douche-eendje....badeendje is een andere user
Ik wil niets met badeendje te maken hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee! zo ver ik weet neukt pien met HJ en badeendje met solique
maar meer weet ik niet
Op FOK! welquote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wil niets met badeendje te maken hebben![]()
En als samen op de bank liggen al gelijk gezien wordt als neuken
Ja dit dus.... we moeten aan betere verwachtingsmanagement doen Solique...wordt jij nu ook overstroomd met DM's van nieuwsgierige mensen?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wil niets met badeendje te maken hebben![]()
En als samen op de bank liggen al gelijk gezien wordt als neuken
Jullie neuken ook al niet Pien?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef Pien85 het volgende:
Conclusie: D'r wordt verdomd weinig geneukt in dit topic.
ik geloof er geen zak vanquote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef Pien85 het volgende:
Naja, ik vind seksen IN een topic een beetje gekquote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef Pien85 het volgende:
Dat was te verwachten.quote:
Niemand geloof mij dus zal mij verder weinig interesseren.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja dit dus.... we moeten aan betere verwachtingsmanagement doen Solique...wordt jij nu ook overstroomd met DM's van nieuwsgierige mensen?
Hahaha.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van
volwassen mensen die alleen op de bank liggen?
maar goed, zoals ik al zei als er deze week nog niet geneukt is dan volgende week wel dus jullie kunnen er wat mij betreft allemaal op
Wie zegt dat ik volwassen benquote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van
volwassen mensen die alleen op de bank liggen?
maar goed, zoals ik al zei als er deze week nog niet geneukt is dan volgende week wel dus jullie kunnen er wat mij betreft allemaal op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik, aangezien je hier pas vanaf je 25ste mag postenquote:
Zijn date is zoooo liefquote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef Solique het volgende:
Niemand geloof mij dus zal mij verder weinig interesseren.
Nee, gelukkig niet, had wel gelijk een WA van jouw date
Maar er waren toch uitzonderingsgevallenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik, aangezien je hier pas vanaf je 25ste mag posten
Kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar er waren toch uitzonderingsgevallen?
Dus op die regel kunenn we niet zomaar vertrouwen.
Dan heb ik niets te vrezen daar d-e geen 25 isquote:Op maandag 25 juni 2012 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik, aangezien je hier pas vanaf je 25ste mag posten
Het valt mij mee dat je akkoord ging met mijn verslagjequote:
Haha. Ik kom er nog op terug...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:39 schreef Solique het volgende:
Het valt mij mee dat je akkoord ging met mijn verslagje
Ja, ik ben zaterdag de pineut. Ik weet het.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik kom er nog op terug...
Ben jij er zaterdag?? Ja he??
dat zag ik ja... en niet alleen jij hahaha ook anderen uit dit topicquote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was te verwachten.
[..]
Niemand geloof mij dus zal mij verder weinig interesseren.
Nee, gelukkig niet, had wel gelijk een WA van jouw date
haha die heb ik dan weer gemist. ging het over jou en D-E of mij en auto?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan heb ik niets te vrezen daar d-e geen 25 is
[..]
Het valt mij mee dat je akkoord ging met mijn verslagje
Dat zou je onderhand toch wel moeten weten, ze is aan het WAen met alles en iedereenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat zag ik ja... en niet alleen jij hahaha ook anderen uit dit topic
Niet met mij, andersquote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zou je onderhand toch wel moeten weten, ze is aan het WAen met alles en iedereen
die zijn over 3 maanden ook 25quote:Op maandag 25 juni 2012 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar er waren toch uitzonderingsgevallen?
Dus op die regel kunnen we niet zomaar vertrouwen.
wat snap je niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb ook een hoop gemist zie ik wel, ik snap er allemaal geen reet meer van, maarja, geen zin om tig topics terug te gaan lezen hoor.
NaRRaTor + Auto = setje, dat heb ik eruit opgemaakt iigquote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb ook een hoop gemist zie ik wel, ik snap er allemaal geen reet meer van, maarja, geen zin om tig topics terug te gaan lezen hoor.
Echt welquote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Pien85 het volgende:
Waarom krijg ik nooit nieuwsgierige DMs over of er wel of niet geneukt is?
Omdat handkarren er niet onder valtquote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Pien85 het volgende:
Misschien ben je niet geheimzinnig genoegquote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Pien85 het volgende:
Met vragen bedoel ik Solquote:
Dat zat 't zijn ja...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien ben je niet geheimzinnig genoeg?
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met vragen bedoel ik SolNieuwsgierige DM's kunnen geen conclusie bevatten. Dan zijn het geen nieuwsgierige DMs meer.
ze is verslaafd aan haar telefoon. ze had zelfs haar ipad meegenomenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zou je onderhand toch wel moeten weten, ze is aan het WAen met alles en iedereen
Dan moet je wel reageren op je DMs.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ze is verslaafd aan haar telefoon. ze had zelfs haar ipad meegenomen
ja blijkbaarquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel reageren op je DMs.
[..]Ben je zo saai?
fixed.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
NaRRaTor + Auto = datend, dat heb ik eruit opgemaakt iig
Daar speelt ze dus liever mee blijkbaarquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik reageer altijd op DMsquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel reageren op je DMs.
Kijk, nu komt de aap uit de mouw...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar speelt ze dus liever mee blijkbaar
Ja jij hebt helemaal geen aandacht gekregen... ;Pquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
blijkbaar....quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar speelt ze dus liever mee blijkbaar
daarom was ik blij dat je weer ging....quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja jij hebt helemaal geen aandacht gekregen... ;P
Doe dat, dan neem je heel wat onzekerheden weg...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben bijna geneigd om precies te vertellen wat er wel en niet gebeurd is haha
Welke lijst is korter?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
wil je zo graag op die lijst komenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
* Solique get's popcornquote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Dus tochquote:
Geen DM gezienquote:Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar blijft de reactie op mijn DM van 25 jun 2012 @ 12:47:01 ?
quote:
Of zwemmer.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pindakaas? Alsof ik later boer wil worden. Of schaatser.
Niks mis meequote:
Gelukkig ben kok niet zo erg...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
blijkbaar....
[..]
daarom was ik blij dat je weer ging....
True dat. Zwemmen is heerlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Maar dat lukt ook prima zonder pindakaas.
Jaja, ik begreep uit betrouwbare bron dat jij ook alle details van wilt wetenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Echte liefdequote:Op maandag 25 juni 2012 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben kok niet zo erg...
En het is goed dat je niet bij mij zit, want je had een stomp gekregen haha
ik ga straks zwemmenquote:
WIE IS BEN KOK? GA JE NU AL VREEMD?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Cupido in de buurt.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat moest jij zijnquote:
Is NaRRaToR een kokquote:
ik heb wel 10 jaar in een restaurant gewerkt en ik kan best wel koken.... maar ik ben geen keukenprins nee...quote:
Vandaar dat je date met een keukenprinses.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb wel 10 jaar in een restaurant gewerkt en ik kan best wel koken.... maar ik ben geen keukenprins nee...
Lekker, baantjes trekkenquote:
nog niets van gemerkt....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaar dat je date met een keukenprinses.
slechte date(s)quote:
ja echt he!quote:
Ik ga weer een stukje hardlopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
Wie gaat er vanavond nog wat spannends doen?
Ik ga heel geil zelf eten klaar maken en op etenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
Wie gaat er vanavond nog wat spannends doen?
Daar stond iets anders...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga heel geil zelf eten klaar maken en op eten
Goed bezig!quote:
Ik weet van nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
het helpt zeg maar wel als je zegt welke bios want niet elke bios heeft dezelfde sneakquote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie die slome muts zegt alleen weet ik niet
werkt hier iemand bij een bios? heel toevallig
Werk er niet, maar kom er genoeg. Wat is de vraag?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Neen helaasch kunnen wij u niet helpen. Probeert u het morgen nog een keer.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is pas bij date driequote:
wanneer wordt er geneukt? date 7 ofzo? je speelt wel enorm hard to get zeg....al die moeite voor een booty callquote:
nou of de sneak preview een enge film is!!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk er niet, maar kom er genoeg. Wat is de vraag?
ik wil een puppyquote:
Ooooo jij!!!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wanneer wordt er geneukt? date 7 ofzo? je speelt wel enorm hard to get zeg....al die moeite voor een booty call
Ik wil een konijn.quote:
Ik wil ook een date. Nu is heel het topic hier aan het daten lees ik wel. Gelukkig neuken ze nog niet.quote:
Wat? Konijntjes zijn lievquote:
Nee idd. NaRRaToR maakt alleen maar proefritjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wil ook een date. Nu is heel het topic hier aan het daten lees ik wel. Gelukkig neuken ze nog niet.
Dat zou er nog bij moeten komen, zegquote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wil ook een date. Nu is heel het topic hier aan het daten lees ik wel. Gelukkig neuken ze nog niet.
Ik heb hetzelfde, er worden er een paar buiten geslotenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar zo voelt het wel idd. Brohug, no homo.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, er worden er een paar buiten gesloten
In jouw autoquote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee idd. NaRRaToR maakt alleen maar proefritjes.
oh dequote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat? Konijntjes zijn liev
Of mag dat niet omdat ik een man ben
No homo, full heter bromance.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar zo voelt het wel idd. Brohug, no homo.
meen je dit?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar zo voelt het wel idd. Brohug, no homo.
Juistquote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Auto negeert die waarschuwingen op de automatische piloot.
jij ging toch daten met Tijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, er worden er een paar buiten gesloten
Oh hemel, dat kan ik heel dubbel opvattenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh hemel, dat kan ik heel dubbel opvatten
Doe ik straks tochquote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh dewas niet specifiek op jou konijn bedoeld. maar nee als man mag je geen konijn houden...
Ik had de haakjes nog weggehaald voor ik 'm invoerdequote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik.quote:
GMTAquote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik had er een leuke komma in geproptquote:Op maandag 25 juni 2012 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had de haakjes nog weggehaald voor ik 'm invoerde![]()
...
Hahahaha.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had de haakjes nog weggehaald voor ik 'm invoerde![]()
...
Met alle respect, dat is een date die ik niet wil en vriendelijk afsla.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nar heeft gewoon een date voor je geregeld.
Dan zou je ook een letter (w) moeten weghalen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had er een leuke komma in gepropt
in jou, auto?
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met alle respect, dat is een date die ik niet wil en vriendelijk afsla.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maarree... Ja, één van de twee heeft hij bereden
Hard to get spelen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ontkenningsfasequote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat niet alleenquote:
Believe what you want to believe.quote:
Dat getuigt niet van enig respect.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ik date liever een vrouw of jongedame, en geen figuur die doet alsof het er een is.
Gelijk heb je. Binnenkort maar weer eens een accountje op een dating site aanmaken, of zal ik eerst de meet afwachten?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ik date liever een vrouw of jongedame, en geen figuur die doet alsof het er een is.
Maar dit was toch geen.....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Binnenkort maar weer eens een accountje op een dating site aanmaken, of zal ik eerst de meet afwachten?
nu maak je het wel heel makkelijk he... een echte auto berijd je natuurlijk nietquote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maarree... Ja, één van de twee heeft hij bereden
Ik doe hetzelfde (de meet afwachten)quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Binnenkort maar weer eens een accountje op een dating site aanmaken, of zal ik eerst de meet afwachten?
Oke, dit gaat verkeerd vallen, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen:quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dit gaat verkeerd vallen, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen:
Rij jij nog met mij mee of ga je met de tjoektjoek?
Oh... Oeps...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nu maak je het wel heel makkelijk he... een echte auto berijd je natuurlijk nietnjah iig dat is niet mijn fetish
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eeeh, ja, als jij het geen probleem vind.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
dat kun je beter aan mij vragen volgens mijquote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eeeh, ja, als jij het geen probleem vind.
Ik vond het zelf ook een slechte timing hahahaha.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Er moet echt een *tuft inhoud van mond tegen beeldscherm* smiley komen
heb tijn op veel kunnen betrappen maar niet op doen alsof ie een vrouw is?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
die gaat er toch af vallen want de gemiddelde nederlander weet niet eens meer wanneer die te plaatsenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan zou je ook een letter (w) moeten weghalen.
Ik ga even date DMen of het mag, goed?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eeeh, ja, als jij het geen probleem vind.
Oeh, nu al jaloers?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat kun je beter aan mij vragen volgens mij
net als de meisje toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb tijn op veel kunnen betrappen maar niet op doen alsof ie een vrouw is?
[..]
die gaat er toch af vallen want de gemiddelde nederlander weet niet eens meer wanneer die te plaatsen
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat kun je beter aan mij vragen volgens mij
Excuse me, had ik niet eerder met jou afgesproken dat ik mee kon rijden dat dat jij die date hiero gehosseld hebt?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga even date DMen of het mag, goed?
Ik ben geen gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
die gaat er toch af vallen want de gemiddelde nederlander weet niet eens meer wanneer die te plaatsen
Ik zit ook maar te flauwekullen, maar ik ga niet met 'em datenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb tijn op veel kunnen betrappen maar niet op doen alsof ie een vrouw is?
ik snap het niet?quote:
Ik ook nietquote:
Hallo, hij heeft mij lopen hosselen!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Excuse me, had ik niet eerder met jou afgesproken dat ik mee kon rijden dat dat jij die date hiero gehosseld hebt?
Ze komen niet binnen....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
*stuurt whatsapp-berichten naar auto*
Daarom wordt het in de toekomst waarschijnlijk ook altijd 'de'; de meisje, de huis, etc.quote:
Ik wou net zeggen!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo, hij heeft mij lopen hosselen!
Maar je hebt wel een punt
Of "die"quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom wordt het in de toekomst waarschijnlijk ook altijd 'de'; de meisje, de huis, etc.
Oh, de wettelijke bepaling voor het verloederen van de Nederlandse taalquote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom wordt het in de toekomst waarschijnlijk ook altijd 'de'; de meisje, de huis, etc.
en een land waarin de afgelopen honderden jaren de taal veranderd? of heb jij het ook nog over 'gij' en 'daalder' en 'daghe' etc?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, de wettelijke bepaling voor het verloederen van de Nederlandse taal
In wat voor land leven we
Ik hoop het niet... Dat zou namelijk betekenen dat ik m'n neefjes en nichtjes voor niets loop te corrigeren.quote:
Ik denk wel dat NaRRa het goed gaat vinden hoorquote:
Hahahahaquote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... Dat zou namelijk betekenen dat ik m'n neefjes en nichtjes voor niets loop te corrigeren.
Gij niet dan, waerde jonckvrouwe?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en een land waarin de afgelopen honderden jaren de taal veranderd? of heb jij het ook nog over 'gij' en 'daalder' en 'daghe' etc?
Gij zeg ik als Brabander nog iedere dag jaquote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en een land waarin de afgelopen honderden jaren de taal veranderd? of heb jij het ook nog over 'gij' en 'daalder' en 'daghe' etc?
Ik zal beloven je niet te intiem aan te raken.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk wel dat NaRRa het goed gaat vinden hoor
Soms wel. Maar om nu 'het' te gaan verbannen vind ik dan weer ver gaan ergens. Het bekt gewoon niet lekker vind ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gij of ge, niks mis mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gij zeg ik als Brabander nog iedere dag ja
Och, die dramg zal jij ook niet hebben, dus dat komt helemaal goedquote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal beloven je niet te intiem aan te raken.
verloedering van de samenleving in 3.....2.....1...quote:
heb ik jou gehosseld? ok danquote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo, hij heeft mij lopen hosselen!
Maar je hebt wel een punt
het wordt niet verbannenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel. Maar om nu 'het' te gaan verbannen vind ik dan weer ver gaan ergens. Het bekt gewoon niet lekker vind ik.
synchroon hosselenquote:
Als dat zo was dan was ik meteen naar België verhuistquote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het wordt niet verbannen
het dagelijks gebruik van de taal veranderd waardoor over jaaaren waarschijnlijk 'het' niet meer gebruikt word
er word nu echt niet gestemd in de tweede kamer over een wet tegen het woord 'het'
Stiekem is hij begonnen hoorquote:
Tijd om de iPad te vervangen voor studiezooi..quote:
'Het meisje wordt de meisje'quote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
verloedering van de samenleving in 3.....2.....1...
en ze willen serieus het lidwoord "het" gaan schrappen maar dat artikel kan ik even niet vinden
edit mijn topic was niet geupdate...:+
is?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Spiderpig het volgende:
O automatic_ Moet je Facebook is kijken
Damn....! Dat is veeeeeel!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Spiderpig het volgende:
Eerste ruzie/onenigheid volgens Syl..quote:
die kan ik zelf ook wel niet echt hebbenquote:
Facebook?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Spiderpig het volgende:
Nogal, haha. Laat het Pien maar niet zienquote:
Eerste ruzie/onenigheid op FOK! dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eerste ruzie/onenigheid volgens Syl..
Die zal nu wel hard aan het werken zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nogal, haha. Laat het Pien maar niet zien
ah....ok dan...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerste ruzie/onenigheid op FOK! dan.
Hehe.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerste ruzie/onenigheid op FOK! dan.
Ja, dat kan niet hoor Thijs.quote:
Ik heb er al zo weinigquote:
Fieuw! Gelukkig val ik onder de sociale mensen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daarom juist....ik wil geen asociale mensen in mijn lijst.
misschien omdat je smeekt om facebookvriendjes?quote:
Nou zegquote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daarom juist....ik wil geen asociale mensen in mijn lijst.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
D'r is ook een verborgen Facebookgroep hè
Nah, vind het wel geinig alles bij elkaar en zolang zit ik er nog niet opquote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien omdat je smeekt om facebookvriendjes?
Lame...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef automatic_ het volgende:
Oke... Ik ga even de student uithangen
maar pro tip: klets gewoon een tijdje met iemand (eventueel via dm) en vraag dan om iemands facebook op een casual manierquote:Op maandag 25 juni 2012 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, vind het wel geinig alles bij elkaar en zolang zit ik er nog niet op
De plicht roept, laat hem vooral niet wachtenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef automatic_ het volgende:
Snap ik, maar het was niet eens serieus bedoeld. Gooide het meer als een geintje in de SCquote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar pro tip: klets gewoon een tijdje met iemand (eventueel via dm) en vraag dan om iemands facebook op een casual manier
gewoon roepen: ik wil vriendjes komt sneu over
niet dat ik je sneu wil noemen verder hoor
ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
dat was de basiscursus hosselen door rhubarbjequote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar pro tip: klets gewoon een tijdje met iemand (eventueel via dm) en vraag dan om iemands facebook op een casual manier
gewoon roepen: ik wil vriendjes komt sneu over
niet dat ik je sneu wil noemen verder hoor
ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
Ik zal alle tips ter harte nemenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat was de basiscursus hosselen door rhubarbje
Succes.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef automatic_ het volgende:
No. Just... no.quote:
Voor bier kun je alles krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als in uurtarief een paar potten bier?
maar ik post hier nu 3 dagen of zo? en heb het je al 2 of 3 keer zien doenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik, maar het was niet eens serieus bedoeld. Gooide het meer als een geintje in de SC
Dan mag je de posts quoten waarin ik volgens jou 3x om vrienden heb gevraagd.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik post hier nu 3 dagen of zo? en heb het je al 2 of 3 keer zien doen
dan gok ik dat mensen niet zien dat het een grapje is
ik iig niet
quote:
Ocharm, heb je er nog steeds veel last van?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik dacht dat de bult van de kastdeur niet zo opviel... maar de man van de Albert Heijn vroeg of ik kiespijn hebIk durf de deur niet meer uit
Jij bent jaloers op mijquote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik dacht dat de bult van de kastdeur niet zo opviel... maar de man van de Albert Heijn vroeg of ik kiespijn hebIk durf de deur niet meer uit
Scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |