Dan moet je wel reageren op je DMs.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Pien85 het volgende:
Waarom krijg ik nooit nieuwsgierige DMs over of er wel of niet geneukt is?
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ze is verslaafd aan haar telefoon. ze had zelfs haar ipad meegenomen
ja blijkbaarquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel reageren op je DMs.
[..]Ben je zo saai?
fixed.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
NaRRaTor + Auto = datend, dat heb ik eruit opgemaakt iig
Daar speelt ze dus liever mee blijkbaarquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik reageer altijd op DMsquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel reageren op je DMs.
Kijk, nu komt de aap uit de mouw...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar speelt ze dus liever mee blijkbaar
Ja jij hebt helemaal geen aandacht gekregen... ;Pquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
blijkbaar....quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar speelt ze dus liever mee blijkbaar
daarom was ik blij dat je weer ging....quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja jij hebt helemaal geen aandacht gekregen... ;P
Doe dat, dan neem je heel wat onzekerheden weg...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben bijna geneigd om precies te vertellen wat er wel en niet gebeurd is haha
Welke lijst is korter?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
wil je zo graag op die lijst komenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
* Solique get's popcornquote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Dus tochquote:
Geen DM gezienquote:Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar blijft de reactie op mijn DM van 25 jun 2012 @ 12:47:01 ?
quote:
Of zwemmer.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pindakaas? Alsof ik later boer wil worden. Of schaatser.
Niks mis meequote:
Gelukkig ben kok niet zo erg...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
blijkbaar....
[..]
daarom was ik blij dat je weer ging....
True dat. Zwemmen is heerlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Maar dat lukt ook prima zonder pindakaas.
Jaja, ik begreep uit betrouwbare bron dat jij ook alle details van wilt wetenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Echte liefdequote:Op maandag 25 juni 2012 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben kok niet zo erg...
En het is goed dat je niet bij mij zit, want je had een stomp gekregen haha
ik ga straks zwemmenquote:
WIE IS BEN KOK? GA JE NU AL VREEMD?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Cupido in de buurt.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat moest jij zijnquote:
Is NaRRaToR een kokquote:
ik heb wel 10 jaar in een restaurant gewerkt en ik kan best wel koken.... maar ik ben geen keukenprins nee...quote:
Vandaar dat je date met een keukenprinses.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb wel 10 jaar in een restaurant gewerkt en ik kan best wel koken.... maar ik ben geen keukenprins nee...
Lekker, baantjes trekkenquote:
nog niets van gemerkt....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaar dat je date met een keukenprinses.
slechte date(s)quote:
ja echt he!quote:
Ik ga weer een stukje hardlopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
Wie gaat er vanavond nog wat spannends doen?
Ik ga heel geil zelf eten klaar maken en op etenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
Wie gaat er vanavond nog wat spannends doen?
Daar stond iets anders...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga heel geil zelf eten klaar maken en op eten
Goed bezig!quote:
Ik weet van nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
het helpt zeg maar wel als je zegt welke bios want niet elke bios heeft dezelfde sneakquote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie die slome muts zegt alleen weet ik niet
werkt hier iemand bij een bios? heel toevallig
Werk er niet, maar kom er genoeg. Wat is de vraag?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie die slome muts zegt alleen weet ik niet
werkt hier iemand bij een bios? heel toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |