ik, aangezien je hier pas vanaf je 25ste mag postenquote:
Zijn date is zoooo liefquote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef Solique het volgende:
Niemand geloof mij dus zal mij verder weinig interesseren.
Nee, gelukkig niet, had wel gelijk een WA van jouw date
Maar er waren toch uitzonderingsgevallenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik, aangezien je hier pas vanaf je 25ste mag posten
Kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar er waren toch uitzonderingsgevallen?
Dus op die regel kunenn we niet zomaar vertrouwen.
Dan heb ik niets te vrezen daar d-e geen 25 isquote:Op maandag 25 juni 2012 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik, aangezien je hier pas vanaf je 25ste mag posten
Het valt mij mee dat je akkoord ging met mijn verslagjequote:
Haha. Ik kom er nog op terug...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:39 schreef Solique het volgende:
Het valt mij mee dat je akkoord ging met mijn verslagje
Ja, ik ben zaterdag de pineut. Ik weet het.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik kom er nog op terug...
Ben jij er zaterdag?? Ja he??
dat zag ik ja... en niet alleen jij hahaha ook anderen uit dit topicquote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was te verwachten.
[..]
Niemand geloof mij dus zal mij verder weinig interesseren.
Nee, gelukkig niet, had wel gelijk een WA van jouw date
haha die heb ik dan weer gemist. ging het over jou en D-E of mij en auto?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan heb ik niets te vrezen daar d-e geen 25 is
[..]
Het valt mij mee dat je akkoord ging met mijn verslagje
Dat zou je onderhand toch wel moeten weten, ze is aan het WAen met alles en iedereenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat zag ik ja... en niet alleen jij hahaha ook anderen uit dit topic
Niet met mij, andersquote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zou je onderhand toch wel moeten weten, ze is aan het WAen met alles en iedereen
die zijn over 3 maanden ook 25quote:Op maandag 25 juni 2012 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar er waren toch uitzonderingsgevallen?
Dus op die regel kunnen we niet zomaar vertrouwen.
wat snap je niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb ook een hoop gemist zie ik wel, ik snap er allemaal geen reet meer van, maarja, geen zin om tig topics terug te gaan lezen hoor.
NaRRaTor + Auto = setje, dat heb ik eruit opgemaakt iigquote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb ook een hoop gemist zie ik wel, ik snap er allemaal geen reet meer van, maarja, geen zin om tig topics terug te gaan lezen hoor.
Echt welquote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Pien85 het volgende:
Waarom krijg ik nooit nieuwsgierige DMs over of er wel of niet geneukt is?
Omdat handkarren er niet onder valtquote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Pien85 het volgende:
Misschien ben je niet geheimzinnig genoegquote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Pien85 het volgende:
Met vragen bedoel ik Solquote:
Dat zat 't zijn ja...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien ben je niet geheimzinnig genoeg?
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met vragen bedoel ik SolNieuwsgierige DM's kunnen geen conclusie bevatten. Dan zijn het geen nieuwsgierige DMs meer.
ze is verslaafd aan haar telefoon. ze had zelfs haar ipad meegenomenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zou je onderhand toch wel moeten weten, ze is aan het WAen met alles en iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |