Neen helaasch kunnen wij u niet helpen. Probeert u het morgen nog een keer.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie die slome muts zegt alleen weet ik niet
werkt hier iemand bij een bios? heel toevallig
Dat is pas bij date driequote:
wanneer wordt er geneukt? date 7 ofzo? je speelt wel enorm hard to get zeg....al die moeite voor een booty callquote:
nou of de sneak preview een enge film is!!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk er niet, maar kom er genoeg. Wat is de vraag?
ik wil een puppyquote:
Ooooo jij!!!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wanneer wordt er geneukt? date 7 ofzo? je speelt wel enorm hard to get zeg....al die moeite voor een booty call
Ik wil een konijn.quote:
Ik wil ook een date. Nu is heel het topic hier aan het daten lees ik wel. Gelukkig neuken ze nog niet.quote:
Wat? Konijntjes zijn lievquote:
Nee idd. NaRRaToR maakt alleen maar proefritjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wil ook een date. Nu is heel het topic hier aan het daten lees ik wel. Gelukkig neuken ze nog niet.
Dat zou er nog bij moeten komen, zegquote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wil ook een date. Nu is heel het topic hier aan het daten lees ik wel. Gelukkig neuken ze nog niet.
Ik heb hetzelfde, er worden er een paar buiten geslotenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar zo voelt het wel idd. Brohug, no homo.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, er worden er een paar buiten gesloten
In jouw autoquote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee idd. NaRRaToR maakt alleen maar proefritjes.
oh dequote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat? Konijntjes zijn liev
Of mag dat niet omdat ik een man ben
No homo, full heter bromance.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar zo voelt het wel idd. Brohug, no homo.
meen je dit?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar zo voelt het wel idd. Brohug, no homo.
Juistquote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Auto negeert die waarschuwingen op de automatische piloot.
jij ging toch daten met Tijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, er worden er een paar buiten gesloten
Oh hemel, dat kan ik heel dubbel opvattenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh hemel, dat kan ik heel dubbel opvatten
Doe ik straks tochquote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh dewas niet specifiek op jou konijn bedoeld. maar nee als man mag je geen konijn houden...
Ik had de haakjes nog weggehaald voor ik 'm invoerdequote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik.quote:
GMTAquote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik had er een leuke komma in geproptquote:Op maandag 25 juni 2012 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had de haakjes nog weggehaald voor ik 'm invoerde![]()
...
Hahahaha.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had de haakjes nog weggehaald voor ik 'm invoerde![]()
...
Met alle respect, dat is een date die ik niet wil en vriendelijk afsla.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nar heeft gewoon een date voor je geregeld.
Dan zou je ook een letter (w) moeten weghalen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had er een leuke komma in gepropt
in jou, auto?
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met alle respect, dat is een date die ik niet wil en vriendelijk afsla.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maarree... Ja, één van de twee heeft hij bereden
Hard to get spelen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ontkenningsfasequote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat niet alleenquote:
Believe what you want to believe.quote:
Dat getuigt niet van enig respect.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ik date liever een vrouw of jongedame, en geen figuur die doet alsof het er een is.
Gelijk heb je. Binnenkort maar weer eens een accountje op een dating site aanmaken, of zal ik eerst de meet afwachten?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ik date liever een vrouw of jongedame, en geen figuur die doet alsof het er een is.
Maar dit was toch geen.....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Binnenkort maar weer eens een accountje op een dating site aanmaken, of zal ik eerst de meet afwachten?
nu maak je het wel heel makkelijk he... een echte auto berijd je natuurlijk nietquote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maarree... Ja, één van de twee heeft hij bereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |