beidequote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze de enige zijn op je lijst totnutoe, of om ze te narren?
Jullie neuken niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
haal ons er dan eens snel vanaf... wij horen niet op een wie-neukt-wie lijst....
als er al niet geneukt is (wat ik betwijfel) word er binnen afzienbare tijd vast geneukt dus die durf ik wel vast te gokkenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
haal ons er dan eens snel vanaf... wij horen niet op een wie-neukt-wie lijst....
neequote:
nee! zo ver ik weet neukt pien met HJ en badeendje met soliquequote:
Geen seks dusquote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
neewe daten alleen
ik moet dit blijkbaar nog echt heel vaak herhalen voordat het valt...
douche-eendje....badeendje is een andere userquote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee! zo ver ik weet neukt pien met HJ en badeendje met solique
maar meer weet ik niet
jaja ik geloof jequote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
neewe daten alleen
ik moet dit blijkbaar nog echt heel vaak herhalen voordat het valt...
ow datquote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
douche-eendje....badeendje is een andere user
Ik wil niets met badeendje te maken hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee! zo ver ik weet neukt pien met HJ en badeendje met solique
maar meer weet ik niet
Op FOK! welquote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wil niets met badeendje te maken hebben![]()
En als samen op de bank liggen al gelijk gezien wordt als neuken
Ja dit dus.... we moeten aan betere verwachtingsmanagement doen Solique...wordt jij nu ook overstroomd met DM's van nieuwsgierige mensen?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wil niets met badeendje te maken hebben![]()
En als samen op de bank liggen al gelijk gezien wordt als neuken
Jullie neuken ook al niet Pien?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef Pien85 het volgende:
Conclusie: D'r wordt verdomd weinig geneukt in dit topic.
ik geloof er geen zak vanquote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef Pien85 het volgende:
Naja, ik vind seksen IN een topic een beetje gekquote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef Pien85 het volgende:
Dat was te verwachten.quote:
Niemand geloof mij dus zal mij verder weinig interesseren.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja dit dus.... we moeten aan betere verwachtingsmanagement doen Solique...wordt jij nu ook overstroomd met DM's van nieuwsgierige mensen?
Hahaha.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van
volwassen mensen die alleen op de bank liggen?
maar goed, zoals ik al zei als er deze week nog niet geneukt is dan volgende week wel dus jullie kunnen er wat mij betreft allemaal op
Wie zegt dat ik volwassen benquote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van
volwassen mensen die alleen op de bank liggen?
maar goed, zoals ik al zei als er deze week nog niet geneukt is dan volgende week wel dus jullie kunnen er wat mij betreft allemaal op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |