Hoiquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:31 schreef automatic_ het volgende:
As vrijdag. Her, want had bij de eerste poging 0.2 te kort. Is laatstejaars tentamen van mijn master dus redelijk belangrijk haha.
Ja maar er is al wel wel wat weggezakt hoor haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]spannend! maar goed als je zo dicht bij zat komt het vast goed
Ze moet Nar, iPad en FOK! iets minder aandacht geven. Anders komt het niet goed hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]spannend! maar goed als je zo dicht bij zat komt het vast goed
Ik kon vroeger ook al slecht studerenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar er is al wel wel wat weggezakt hoor haha.
Hoi Thijs!
Heb je ook een punt...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze moet Nar, iPad en FOK! iets minder aandacht geven. Anders komt het niet goed hoor.
Congrats!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:39 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zijn e-ticket inmiddels ontvangen.
Ik kan het wel maar ik heb druk nodig & vreemd genoeg voel ik die nog niet zo. Terwijl dit toch belangrijk is. Als ik het niet haal, heb ik een jaar uitloop haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kon vroeger ook al slecht studeren
Was liever van de hands-on approach
Jeeeej! Hoe lang ga je?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:39 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zijn e-ticket inmiddels ontvangen.
Nu is het mijn beurt om jou hier (dit topic) te houden...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je ook een punt...Ik ga ook na mijn tentamen iets afspreken met hem, om o.a. die reden haha
Mjah ken het, maar als het moment daar is voel je het welquote:Op maandag 25 juni 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan het wel maar ik heb druk nodig & vreemd genoeg voel ik die nog niet zo. Terwijl dit toch belangrijk is. Als ik het niet haal, heb ik een jaar uitloop haha.
Hehe. Vanavond mag dst!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu is het mijn beurt om jou hier (dit topic) te houden...
quote:
5-20 juli (5 juli om 22.00u lokale tijd ben ik in Istanbul en op 20 juli 17.15u lokale tijd ben ik in Amsterdam)quote:Op maandag 25 juni 2012 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeeeej! Hoe lang ga je?
Ik vertrek over 3 weken en 19 minuten
Wat ga je in Stiphout doen dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:49 schreef kawa4 het volgende:
Da klinkt beter als mijn weekje naar stiphout en een weekje naar Tsjechië
Weekje met de scouts op een mooi bos terreintje zittenquote:
Hopen op goed weer..!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:53 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Weekje met de scouts op een mooi bos terreintje zitten
Heb er nou al zin in.
We zijn al bezig met hopen, het ziet er nou toch redelijk uit,quote:
Ik heb vertrouwen... Al zit ik zelf over drie weken en 1 minuutn in het vliegtuig naar, hopelijk, de zon!quote:
Ik vertrouw Nederland niet voor wat betreft het weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
We zijn al bezig met hopen, het ziet er nou toch redelijk uit,
We gaan aankomende zaterdag.
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen... Al zit ik zelf over drie weken en 1 minuutn in het vliegtuig naar, hopelijk, de zon!
Hé, daar was ik 78 jaar geleden. Ik vond het er geweldig.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef automatic_ het volgende:
Kreta, dus dat gaat een beetje moeilijk haha.
Voor dat laatste stukje kan de auto best ff op n bootje...quote:Op maandag 25 juni 2012 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hé, daar was ik 78 jaar geleden. Ik vond het er geweldig.Totdat mijn fotocamera werd gestolen (en ik een blauw oog kreeg)...
Dat kan trouwens prima met de auto hoor, afgezien van het laatste stukje.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor dat laatste stukje kan de auto best ff op n bootje...
Eerst blauw oog geslagen en daarna camera meegenomen?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hé, daar was ik 78 jaar geleden. Ik vond het er geweldig.Totdat mijn fotocamera werd gestolen (en ik een blauw oog kreeg)...
Dat kan trouwens prima met de auto hoor, afgezien van het laatste stukje.
Iemand trok aan mijn tas, maar ik bleef de tas vasthouden. Dat kon hij niet echt waarderen dus mocht mijn oog kennismaken met een vuist.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Eerst blauw oog geslagen en daarna camera meegenomen?
Das mooi klote
Hier ookquote:
* sylvesterrr gaat zich alvast mentaal voorbereiden...quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
26 juni wordt leuk...
ochtend: Utrecht - Amsterdam (teamoverleg)
middag: Amsterdam - Winkel (ergens in het noorden van Noord-Holland) (teamuitje)
Om 18.00u moet ik in Arnhem zijn.Hierdoor mis ik het diner... Great!
Jij kijkt nooit uit het raamquote:Op maandag 25 juni 2012 18:46 schreef Weissman het volgende:
Ik kijk nu uit het raam en ga straks eten
Oeh.... Spannend!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:46 schreef Weissman het volgende:
Ik kijk nu uit het raam en ga straks eten
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat hij tot zich gaat nemen, wellicht een idee voor morgenquote:
Hé, dat is een belediging voor de doperwten.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo nog harples... Al de hele dag de concentratie van een doperwt
Nou ja, hoe je het dan wilt noemen. Ook primaquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hé, dat is een belediging voor de doperwten.
Heb jij wel is met een eend gedoucht?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, hoe je het dan wilt noemen. Ook prima
Nee. Jij wel eens met een spiderpig dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Heb jij wel is met een eend gedoucht?
Wel in bad mee gezeten...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Jij wel eens met een spiderpig dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |