Herkenbaarquote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... Ik was er net eindelijk uit, kon verder... controller leeg
jij vroeg of iedereen zat te fappen! en ja dan zie ik dat voor mequote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dankzij mij? jij hebt hier de dirty mind
Je hoort wel eens van die verhalen over feestjes, als de ouders weg zijn...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Papa en mama zijn een maandje weg. Nu heb ik naast mijn woning in Utrecht ook het ouderlijk huis in Nijmegen tot mijn beschikking.Een soort pied-à-terr.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij vroeg of iedereen zat te fappen! en ja dan zie ik dat voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]*Proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ehm... Dat lijkt mij geen strak plan. Het ouderlijk huis staat in een multi-culti wijk met flinke sociale controle. Ik durf te wedden dat iedereen na nog geen uur weggaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hoort wel eens van die verhalen over feestjes, als de ouders weg zijn...
nee joh! leuke multi culti bbq met couscous!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm... Dat lijkt mij geen strak plan. Het ouderlijk huis staat in een multi-culti wijk met flinke sociale controle. Ik durf te wedden dat iedereen na nog geen uur weggaat.
Dat lijkt mij ook wel rlxd.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh! leuke multi culti bbq met couscous!
Eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm... Dat lijkt mij geen strak plan. Het ouderlijk huis staat in een multi-culti wijk met flinke sociale controle. Ik durf te wedden dat iedereen na nog geen uur weggaat.
zo ver ik weet is dat een koeskoesquote:Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoor je hem al zachtjes piepen: Noooo, don 't eat me....
Fonetisch hoor ik geen verschil hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo ver ik weet is dat een koeskoes
klein verschil
ze hebben allebei nagelsquote:Op maandag 25 juni 2012 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Wel een lief beestje eigenlijk. Zou zoiets samengaan met 2 katten?
Nee... Straks weer verderquote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo.
Voldoende gestudeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |