had ik maar zo'n lijntjequote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zag ik jou laatst niet in de trein?
[ afbeelding ]
juni is bij jou het eind van het jaar?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eind van het jaar! dan zijn overal borrels en bbqs
Ik kan me die bootreis van Engeland naar Nederland nog goed herinneren, toen we daar met de klas een week naartoe gingen, een meisje van een andere school lag er ook zo bij, maar dan ook nog met stukjes kots in d'r haar...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hahaha drank, het blijft een mooie uitvinding![]()
Einde studiejaar. Dan hobbel je inderdaad van borrel naar BBQ naar borrel.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
juni is bij jou het eind van het jaar?
dat is inderdaad zo...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Einde studiejaar. Dan hobbel je inderdaad van borrel naar BBQ naar borrel.
nee maar dat is wel beter dan mijn figuur nuquote:
*kuch* Londen Andrews *kuch*quote:Op maandag 25 juni 2012 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar dat is wel beter dan mijn figuur nu
niet dat ik ontevreden ben hoor maar als iemand zou zeggen: je mag nu ruilen en geen haan die er naar kraait dan zou ik het zo doen
Pauze? Waarvan?!quote:
die vind ik heel mooi jaquote:
Nou, die niet geshopte foto's heb ik ook gezien, maar dan zou ik ze nog niet uit bed schoppen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die vind ik heel mooi ja
maar daar helpt fotoshop waarschijnlijk een hoop hoor
alles glad, geen putjes en zo
heb ook fotos van haar gezien zonder fotoshop en dan vind ik het toch wat minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, die niet geshopte foto's heb ik ook gezien, maar dan zou ik ze nog niet uit bed schoppen hoor.ja mannen die een dood paard zouden doen zijn niet echt mijn doelgroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus het mag allemaal wel wat strakker wat mij betreft
maar goed daarom geen snoep door de weeken het zwemmen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Nu moet ik aan dat liedje van Hans Teeuwen denkenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja mannen die een dood paard zouden doen zijn niet echt mijn doelgroepdus het mag allemaal wel wat strakker wat mij betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor vaker van mensen dat ik een vreemd soort humor hebquote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje die woorden stonden zo ver uit elkaar dat ik het wel een beetje typisch vind als dit je associatie is![]()
Ik zit op mijn werk, maar ik had vanavond nog niks te doen, dus bedankt voor de tip.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef NaRRaToR het volgende:
zit iedereen hier nu soms op london te fappen of wathet is zo stil...
ik denk dat het de humor van Kper_Norci wasquote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef NaRRaToR het volgende:
zit iedereen hier nu soms op london te fappen of wathet is zo stil...
hahahahaha.... dat met die sate kan ik me wel indenken ja maar dit nee dankjequote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het de humor van Kper_Norci was![]()
ik zie nu trouwens al die handjes stiekem onder de bureautjes op het werk al gaan
he bah ik denk echt te beeldend
net ook al met die sate
ja ik word er ook niet gelukkig van maar dankzij jou zie ik het nu welquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahahahaha.... dat met die sate kan ik me wel indenken ja maar dit nee dankje
dankzij mij? jij hebt hier de dirty mindquote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik word er ook niet gelukkig van maar dankzij jou zie ik het nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |