nice gmta hahaquote:
pics?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Pien85 het volgende:
Sate in een washandje op m'n wang nuhopen dat 't helpt
Fvck de baasquote:
ja en hoeveel van die mensen ken jij die het niet vanuit zichzelf doen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fvck de baas
Sommige mensen snoepen alleen in het weekend, of een enkele keer per maand
Teveel. Ik pak zelf soms een koekje 's avonds, en overdag snoep ik zelden. Soms heb ik er zin in maar vaker eigenlijk niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en hoeveel van die mensen ken jij die het niet vanuit zichzelf doen?
Temptingquote:
Denk het ook niet, ben niet helemaal helder vandaagquote:Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij snap je niet wat ik zeg![]()
maar goed
Heeft je vriend daar nooit last van?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij snap je niet wat ik zeg![]()
maar goed
Ehh....?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Pien85 het volgende:
Sate in een washandje op m'n wang nuhopen dat 't helpt
koekje pak ik elke avond toch ook wel een paarquote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Teveel. Ik pak zelf soms een koekje 's avonds, en overdag snoep ik zelden. Soms heb ik er zin in maar vaker eigenlijk niet.
Mijn zus en mam snoepen echt helemaal niet volgens mij
nopequote:Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heeft je vriend daar nooit last van?
Daarom, een keertje jezelf verwennen op die manier moet kunnen tochquote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef kawa4 het volgende:
[..]
koekje pak ik elke avond toch ook wel een paar
Dan klinkt het al iets logischerquote:
en het trieste is toch dat er wel mensen zijn die elke dag gaan maccenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, een keertje jezelf verwennen op die manier moet kunnen toch
Je moet bijvoorbeeld niet elke dag bij de Mac eten
Was een van de weinige dingen die ik in huis hadquote:
ik weet niet of je wel echt te dik word van elke dag mac hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en het trieste is toch dat er wel mensen zijn die elke dag gaan maccen![]()
en maar klagen "ow ik ben te dik"
nou als je volgens mij elke dag je mond vol duwt met mac, lijkt het me dat je wel uit gaat dijen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of je wel echt te dik word van elke dag mac hoor
in die film toch niet?
ik weet wel dat je te weinig vitamientjes binnen gaat krijgen
Haha. Misschien toch een keer zo'n ice-pack kopen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was een van de weinige dingen die ik in huis had
Ja echt he, ik kots op die idiotenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en het trieste is toch dat er wel mensen zijn die elke dag gaan maccen![]()
en maar klagen "ow ik ben te dik"
Daarom eet ik liever rond een uur of 8, i.p.v. 6, dan hoef ik om 10 uur niet nog ff wat te vreten omdat ik dan weer honger krijg.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef kawa4 het volgende:
[..]
koekje pak ik elke avond toch ook wel een paar
Yeah, sure...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope
maar die is heel slim en ik ben heel duidelijk
Die had ik wel, geen idee waar die gebleven isquote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Misschien toch een keer zo'n ice-pack kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |