Tik, tik, tik, zegt de biologische klok...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 ding scheelt... Ik wist al heel zeker dat ik NOOIT kinderen wil, maar na deze beelden weet ik 't nog zekerder
Niet die van mij iigquote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tik, tik, tik, zegt de biologische klok...
Van wie? Nooit eens zin om ze tot de enkels af te branden in hun eigen reageerveld? Dat heb ik altijd wel met zulke lui. Dan is defrienden de sympathiekere methode, trust me.quote:
Vroeger kon je bij FB groepen uitnodigen en hele ladingen mensen tegelijk. Collega had dit gedaan toen ik vergeten was pc te lockenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus waarom heb je die dan?
ik snap het niet
Dat snap ik ook niet zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De ergste gore mag op FB, maar een tiet wordt weggehaald.
Oh ja daaromquote:
Whehequote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 ding scheelt... Ik wist al heel zeker dat ik NOOIT kinderen wil, maar na deze beelden weet ik 't nog zekerder
Snel jongens allemaal postenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even wachten jongens. Is het hier eindelijk rustig en kan ik even met rhubarbje socializen begint IEDEREEN er weer doorheen te tetteren.
Ik ben ook de jongste niet meer.
Ik ga inderdaad along moeven, ga mn hont uitlaten en dan weer horizontaal relaxenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Nothing to see, you can all move along
Hont? You got to be shittin' me...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:40 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad along moeven, ga mn hont uitlaten en dan weer horizontaal relaxen
FOK!-taalquote:Op maandag 25 juni 2012 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hont? You got to be shittin' me...
Of garp.quote:
en sobersoquote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
FOK!-taalnet als kad, en chanant en famfare
![]()
Jij moet studeren.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik word rood en trek daarna gewoon wit op
Zeg... Dit is studie gerelateerdquote:
maar je hebt het over vroegerquote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Vroeger kon je bij FB groepen uitnodigen en hele ladingen mensen tegelijk. Collega had dit gedaan toen ik vergeten was pc te locken
ik was toch even wegquote:Op maandag 25 juni 2012 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even wachten jongens. Is het hier eindelijk rustig en kan ik even met rhubarbje socializen begint IEDEREEN er weer doorheen te tetteren.
Ik ben ook de jongste niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |