Het kan stress zijn van het afstuderen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:54 schreef miesjelle112 het volgende:
Weeuh, ik ben aan het werk op stage en raak de hele tijd een soort van 'weg' ofzo. Weird en eng en het voelt niet leuk
Opzich is de stress inmiddels wel weg, ben nu heel erg bijna klaar!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het kan stress zijn van het afstuderen.
Ohneee! En je had er nog wel zo hard voor gewerktquote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kankerzooi!!!
Bestuursrecht onvoldoende waardoor ik nu te weinig studiepunten heb en een negatief bindend studieadvies heb. Ik moet stoppen met de opleiding.
Vrijdag is de hoorzitting met de examencommissie. Alleen dan heb ik een kans om alsnog door te mogen gaan. Ik schat de kans enorm klein.
Oh man wat een kutzooi, ik haat mezelf met m'n kutcijfers..
Ik hoop het echt.. ik vind deze opleiding echt leuk ,ook al is het moeilijk. Ik weet niet wat te doen als de examencommissie me geen kans geeft.. heb nog nooit zo'n falend gevoel gehad...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ohneee! En je had er nog wel zo hard voor gewerkt
Bij ons was het wel zo dat je met een negatief BSA door mocht gaan, maar dan op een soort van eigen risico. Misschien kan je dat ook even nagaan?
Klote zeg, ik hoop dat er iets aan te doen valt. En anders moet jij je misschien afvragen of het toch niet te pittig voor je is ... Je hebt je best gedaan, maar het is niet gelukt, dus misschien ligt het niet aan jou. Ik zou me in ieder geval geen faal voelen, je hebt er hard voor gewerkt.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.. ik vind deze opleiding echt leuk ,ook al is het moeilijk. Ik weet niet wat te doen als de examencommissie me geen kans geeft.. heb nog nooit zo'n falend gevoel gehad...
Dankje, maar het is niet tè zwaar. Er is namelijk iets heel doms gebeurd in periode 3 waardoor ik in 1 klap 5,5 studiepunt miste. Dat was geen gebrek aan kennis, maar door een hele domme fout (Domme fout, grote consequenties. Wat te doen?).quote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Klote zeg, ik hoop dat er iets aan te doen valt. En anders moet jij je misschien afvragen of het toch niet te pittig voor je is ... Je hebt je best gedaan, maar het is niet gelukt, dus misschien ligt het niet aan jou. Ik zou me in ieder geval geen faal voelen, je hebt er hard voor gewerkt.
OT: Buikpijn ...
Met 0,5 puntje te weinig zullen ze je toch wel door laten gaan? Anders zeg je maar dat wij even langskomenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dankje, maar het is niet tè zwaar. Er is namelijk iets heel doms gebeurd in periode 3 waardoor ik in 1 klap 5,5 studiepunt miste. Dat was geen gebrek aan kennis, maar door een hele domme fout (Domme fout, grote consequenties. Wat te doen?).
Als dat niet had plaatsgevonden had ik makkelijk mijn studieadvies gehaald. 57/60 studiepunten. Nu zit ik op 51,5/60 en ik moet minimaal 52/60 halen
Ik zit verdomme te janken hier, wat een kutdag
Klinkt zwaar klote. Ik zou tijdens je gesprek ook zeker dat geval van het te laat inlveren van de stukken meenenem.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dankje, maar het is niet tè zwaar. Er is namelijk iets heel doms gebeurd in periode 3 waardoor ik in 1 klap 5,5 studiepunt miste. Dat was geen gebrek aan kennis, maar door een hele domme fout (Domme fout, grote consequenties. Wat te doen?).
Als dat niet had plaatsgevonden had ik makkelijk mijn studieadvies gehaald. 57/60 studiepunten. Nu zit ik op 51,5/60 en ik moet minimaal 52/60 halen
Ik zit verdomme te janken hier, wat een kutdag
wow, gelukkig zijn er geen al te erge gevolgen op de zenuwen en shock naquote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
me net te pletter geschrokken! hond rende de lift weer uit en de deur ging dicht en naar beneden en de lift stopt dan niet meer! gelukkig brak de riem, en is mn pup ongedeerd maar jezus wat een schrik!!
What the fuckquote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
me net te pletter geschrokken! hond rende de lift weer uit en de deur ging dicht en naar beneden en de lift stopt dan niet meer! gelukkig brak de riem, en is mn pup ongedeerd maar jezus wat een schrik!!
moet je woensdag niet toevallig in Brunssum werken?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef scrub_nurse het volgende:
waarom zeg ik toch weer op mn werk dat ik wel kom werken?Ik krijg daar altijd spijt van,ik moet dat toch eens afleren
Nee dan heb ik vrij ivm pearl jamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef candygirl het volgende:
[..]
moet je woensdag niet toevallig in Brunssum werken?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan droom je dat je docent een fout heeft gemaakt en toch zonder problemen door mag gaan met je opleiding. Blij dat ik was! En dan word je wakker en besef je je dat het maar een droom was![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan droom je dat je docent een fout heeft gemaakt en toch zonder problemen door mag gaan met je opleiding. Blij dat ik was! En dan word je wakker en besef je je dat het maar een droom was![]()
Misschien makkelijk gezegd, maar ik zou me niet zo druk maken om dingen waar je (voorlopig) nog niets aan kan veranderen. Ik zou bijna zeggen: neem een jointje, dat wil nog wel eens helpen.quote:
Hehe, ervaring?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien makkelijk gezegd, maar ik zou me niet zo druk maken om dingen waar je (voorlopig) nog niets aan kan veranderen. Ik zou bijna zeggen: neem een jointje, dat wil nog wel eens helpen.Maar ik ga niemand hier drugs aanpraten.
![]()
OT: Duf. Straks na het poetsen maar een douche nemen.
quote:
door die lekkere chicks te zien ''groeit'' er ook wel wat anders dan alleen de economie ofnietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef schaal_9 het volgende:
Super! Heerlijk om zomers geklede vrouwen te zien en de economie weer te zien groeien!
Netjes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Mishu het volgende:
Ik maak misschien promotie bij mijn buitenschoolse activiteit dus ik voel me goed.
Optimist much?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog beter dan dan gisteren, want, weer een dag dichterbij weekend.
ik kom uberhaupt niet op gang zonder koffie!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Optimist much?
OT: volgens mij begin ik een erg zware cafeïneverslaving te ontwikkelen, ik sta de laatste tijd elke ochtend nogal vertiefd op om een uur later (en na 2 bakken koffie) me af te vragen waarom ik me eigenlijk zo kut voelde...
Ik dacht dat alleen ik van die rare dingen at.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef nicknicknickname het volgende:
Honger![]()
Net een zakje geraspte kaas gegeten, maar daar word je ook niet vrolijk van
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Thanks!
[..]
Nee, heb een masteraanbod hier geaccepteerd!![]()
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef Flippiee het volgende:
Goed.Alleen jammer dat iemand mij neerhaalt op een walgelijke manier.
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:36 schreef ColdShoulder het volgende:
Sterkte voor alle mensen die zich kut voelen
Spanjequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef houdjemond het volgende:
Koppijn, stomme Spanjaarden, wel morgen mijn mini-vakantie with family and friends, en mijn eerste tatoeage..
Blijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*aai*
hier wel redelijk, gaatjesdrang (piercing) maar geen idee waaar
fuck bedenk me net dat ik morgenvroeg naar de tandarts moet, nou ja 10 over 11 maar tochquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
beetje wisselend, wel goed nu lekker uitslapen morgen
Nou, zojuist naar de inzages geweest, ik de punten per vraag na aan het tellen. Blijkt toch echt dat ik 55 punten in totaal heb ipv. 47. Dat betekent een 5,5 ipv een 4,7 en dat wil zeggen dat ik door mag gaan met mijn opleidingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Da's geluk hebben! Zo zie je maar dat inzages nooit een verspilling van tijd zijn. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen mag moet het weten!
Waar sommige van jullie me uitlachte voor dit:
[..]
Nou, zojuist naar de inzages geweest, ik de punten per vraag na aan het tellen. Blijkt toch echt dat ik 55 punten in totaal heb ipv. 47. Dat betekent een 5,5 ipv een 4,7 en dat wil zeggen dat ik door mag gaan met mijn opleiding
Wauw, als dit een droom is, waag het niet me ooit wakker te maken
quote:
En bedankt! Ben nu m'n zaakjes aan 't regelen, rustig. Net diploma aangevraagd in Nederland, toekomstige begeleider op de hoogte gesteld van m'n slagen en dat ik zin heb om in September te beginnen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
M'n eerste onvoldoende binnen van deze tentamenweek, dus volgende week aan de herkansingen. Baggerzooi.
Dan mag die docent wel es terug naar de basisschool!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen mag moet het weten!
Waar sommige van jullie me uitlachte voor dit:
[..]
Nou, zojuist naar de inzages geweest, ik de punten per vraag na aan het tellen. Blijkt toch echt dat ik 55 punten in totaal heb ipv. 47. Dat betekent een 5,5 ipv een 4,7 en dat wil zeggen dat ik door mag gaan met mijn opleiding
Wauw, als dit een droom is, waag het niet me ooit wakker te maken
Ik had vraag 2 fout en dus doorgestreept en op de achterkant gemaakt. Daar had ze wel punten voor gegeven, maar die was ze vergeten op te tellen bij het totale puntquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dan mag die docent wel es terug naar de basisschool!Als ie zo'n simpel sommetje, met een verschil van 8, misrekent!
Tof, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik had vraag 2 fout en dus doorgestreept en op de achterkant gemaakt. Daar had ze wel punten voor gegeven, maar die was ze vergeten op te tellen bij het totale punt
Nouja mij kan het verrekken. Ik ben gewoon over
hou vol, succes!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:33 schreef Trashcanman het volgende:
Mag. Gvd. Geen. Nieuw. Pakje. Peuken. Kopen.
half dronken naar mijn schoonfamiliequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wel goed, lekker vrij vandaag, en vanavond uiteten (met schoonfamilie weliswaar)
Wauw, misschien zijn dromen zo gek nog niet!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik had vraag 2 fout en dus doorgestreept en op de achterkant gemaakt. Daar had ze wel punten voor gegeven, maar die was ze vergeten op te tellen bij het totale punt
Dankjewel en de rest ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, misschien zijn dromen zo gek nog niet!Gefeli!
OT: Goeeeed. Lekker in Den Bosch, straks sushi eten.
Ooooooooohhh Gefeliciteeeerd!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waaaat? Vage shit zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef zwartedoos het volgende:
Kut. Een of andere idioot is met volle snelheid op me ingereden, mn mooie auto totall lossEn doodmoe en pijn in mn nek nu, vroeg naar bed
Omdat hij zat te sufkutten verlies ik duizenden euro's, kutdagwaardequote:
Damn, ben je zelf wel ongedeerd? Wat een aarsridder zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Omdat hij zat te sufkutten verlies ik duizenden euro's, kutdagwaarde![]()
![]()
Heb n flinke klap gekregen, last van nek en spieren, effe afwachten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn, ben je zelf wel ongedeerd? Wat een aarsridder zeg
Thaaanksquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ooooooooohhh Gefeliciteeeerd!!!
Herkenbaar, sterk zijn en vanaf blijven. Drink veel water, dat stilt de trekquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:17 schreef miesjelle112 het volgende:
Als ik zo door ga zitten die kilo's er volgende week weer aan... Zieke tering vreetbuien
Dacht al in de gauwigheid iets gezien te hebben vanmiddag. Het zit jou ook niet mee, is het wel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:46 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Heb n flinke klap gekregen, last van nek en spieren, effe afwachten.
Tot zover is het me gelukt niet te roken, het kutte is alleen dat er een tankstation nog geen 5 minuten lopen bij me vandaan is die steeds harder mijn naam aan het roepen isquote:
Mja, zolang de rest ook maar aangeschoten is...quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
half dronken naar mijn schoonfamilie![]()
Niet echt neequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dacht al in de gauwigheid iets gezien te hebben vanmiddag. Het zit jou ook niet mee, is het wel?
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:57 schreef Høken het volgende:
Ochja, ouders zijn erachter dat ik rook, hahaha. Totaal niet de reactie gekregen die ik verwachtte. Geen preek gehad, sterker nog, m'n vader begon keihard te lachen.
Mwa uiteindelijk welquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tot zover is het me gelukt niet te roken, het kutte is alleen dat er een tankstation nog geen 5 minuten lopen bij me vandaan is die steeds harder mijn naam aan het roepen is
[..]
Mja, zolang de rest ook maar aangeschoten is...![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Blij.Tentamen ging redelijk goed. Nog maar 2 te gaan en dan vakantie.
Meestal is dat rond een uur of 15/16.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:53 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb elk uur op de wekker voorbij zien komen maar ik viel me nu nog best ok. Ben benieuwd wanneer ik de klap krijg
zoooo herkenbaar. Vannacht had ik er gelukkig geen last van maar qua weer had ik zomaar hetzelfde kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:53 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb elk uur op de wekker voorbij zien komen maar ik viel me nu nog best ok. Ben benieuwd wanneer ik de klap krijg
Vrouwen niet he!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Verward. Nog altijd niet duidelijk wat hij nou wil. Wil die nou uiteindelijk wel? Of gaat het hem maar om één ding? Zucht! Mannen kunnen soms zo raadselachtig zijn!
was ist spassiert?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:47 schreef Fera het volgende:
Klote. Waarom moet zoiets lulligs mij weer overkomen?
Het is eigenlijk een beetje beschamend om te vertellen, maar t doet erg zeer en moet er mee naar de dokter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
was ist spassiert?
OT: ik voel me goed, maar ook vies. Zo ff douchen en daarna weer vervelen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een beetje beschamend om te vertellen, maar t doet erg zeer en moet er mee naar de dokter.
Lekkere whiskies daarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Kan het leven nog beter? Lekker begonnen met een minitriathlon vanochtend dus voel me erg energiek, nu even wat huishouden doen, straks de laatste boodschappen binnenhalen en m'n scriptie af laten drukken en dan morgen naarSkye
![]()
Gewoon gaan! altijd gezellig!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:34 schreef Høken het volgende:
Bek en bek af. Eens zien of we vanavond nog naar de TT-nacht gaan, want morgen moet vriendlief om 5 uur uit bed.
Ja! We gaan sowieso naar dequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lekkere whiskies daar
OT: gek genoeg gaat het vandaag wel voor de wind, heb een beetje zo'n slaaptekort/cafeine-buzz.
En trek in een peuk
Nog van de opleiding afgekicked of toch door.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker gewerkt en mijn baas is zeer goed te spreken over m'n cijferscontract verlengd
Lekker vooruitzicht!
Ik ben naar de inzages van de herkansing geweest. Mijn docente Recht heeft mijn punt verkeerd berekend. Ik had geen 4,7 maar een 5,5 en daarmee ben ik dus alsnog overquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nog van de opleiding afgekicked of toch door.
Slaat nergens op dat ik dit vraag maar ik las je eerdere posts en ben nieuwgierig aangelegd.
Waar werk je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker gewerkt en mijn baas is zeer goed te spreken over m'n cijferscontract verlengd
Lekker vooruitzicht!
Hee super!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben naar de inzages van de herkansing geweest. Mijn docente Recht heeft mijn punt verkeerd berekend. Ik had geen 4,7 maar een 5,5 en daarmee ben ik dus alsnog over
Bedankt voor je interesse
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef Muisraket het volgende:
Verdoofd. Besef totaal nog niet dat ik vakantie heb. Maar toch! Vakantie!
Als dat geen ketsen wordtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:00 schreef screwloose het volgende:
Als een eekhoorn met een verse beukennoot!
Haha ja ik ben zelden zo opgelucht geweestquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Hee super!![]()
Blij dat het goed is afgelopen!
meh, sterktequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:57 schreef Mishu het volgende:
Zucht informatie zoeken over de kankersoort van je zus is niet goed voor het slapen gaan, kan niet slapen nu..
Wow, dat is behoorlijk veel! Sterkte!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Kut
Zo te voelen komt hernia 5 eraan, en dat in 15 maanden
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Kut
Zo te voelen komt hernia 5 eraan, en dat in 15 maanden
weg bij jou of gewoon n weekend??quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:49 schreef Sport_Life het volgende:
Verbaasd.
Vriendin wil weg![]()
* Sport_Life snapt er niets meer van..
ben maar bezig alles bij mekaar te rapen
Ga je verder studeren? Of...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:42 schreef miesjelle112 het volgende:
Op naar mijn nieuwe kamertje! Hopen dat het net zo mooi is als ik me herinner
Jep, master in een andere stad!quote:
Had ik ook toen ik mijn kamer voor het eerst weer bekeek nadat ik gekozen was op de kijkavondquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:11 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jep, master in een andere stad!
Haha de kamer was toch wel een stukje kleiner, en het huis een heel stuk viezer dan ik me herinnerde. Maar het blijft eem prachtig mooi huis met een ideale ligging, kanniet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |