Damn, ben je zelf wel ongedeerd? Wat een aarsridder zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Omdat hij zat te sufkutten verlies ik duizenden euro's, kutdagwaarde![]()
![]()
Heb n flinke klap gekregen, last van nek en spieren, effe afwachten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn, ben je zelf wel ongedeerd? Wat een aarsridder zeg
Thaaanksquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ooooooooohhh Gefeliciteeeerd!!!
Herkenbaar, sterk zijn en vanaf blijven. Drink veel water, dat stilt de trekquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:17 schreef miesjelle112 het volgende:
Als ik zo door ga zitten die kilo's er volgende week weer aan... Zieke tering vreetbuien
Dacht al in de gauwigheid iets gezien te hebben vanmiddag. Het zit jou ook niet mee, is het wel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:46 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Heb n flinke klap gekregen, last van nek en spieren, effe afwachten.
Tot zover is het me gelukt niet te roken, het kutte is alleen dat er een tankstation nog geen 5 minuten lopen bij me vandaan is die steeds harder mijn naam aan het roepen isquote:
Mja, zolang de rest ook maar aangeschoten is...quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
half dronken naar mijn schoonfamilie![]()
Niet echt neequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dacht al in de gauwigheid iets gezien te hebben vanmiddag. Het zit jou ook niet mee, is het wel?
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:57 schreef Høken het volgende:
Ochja, ouders zijn erachter dat ik rook, hahaha. Totaal niet de reactie gekregen die ik verwachtte. Geen preek gehad, sterker nog, m'n vader begon keihard te lachen.
Mwa uiteindelijk welquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tot zover is het me gelukt niet te roken, het kutte is alleen dat er een tankstation nog geen 5 minuten lopen bij me vandaan is die steeds harder mijn naam aan het roepen is
[..]
Mja, zolang de rest ook maar aangeschoten is...![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Blij.Tentamen ging redelijk goed. Nog maar 2 te gaan en dan vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |