Dan mag die docent wel es terug naar de basisschool!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen mag moet het weten!
Waar sommige van jullie me uitlachte voor dit:
[..]
Nou, zojuist naar de inzages geweest, ik de punten per vraag na aan het tellen. Blijkt toch echt dat ik 55 punten in totaal heb ipv. 47. Dat betekent een 5,5 ipv een 4,7 en dat wil zeggen dat ik door mag gaan met mijn opleiding
Wauw, als dit een droom is, waag het niet me ooit wakker te maken
Ik had vraag 2 fout en dus doorgestreept en op de achterkant gemaakt. Daar had ze wel punten voor gegeven, maar die was ze vergeten op te tellen bij het totale puntquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dan mag die docent wel es terug naar de basisschool!Als ie zo'n simpel sommetje, met een verschil van 8, misrekent!
Tof, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik had vraag 2 fout en dus doorgestreept en op de achterkant gemaakt. Daar had ze wel punten voor gegeven, maar die was ze vergeten op te tellen bij het totale punt
Nouja mij kan het verrekken. Ik ben gewoon over
hou vol, succes!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:33 schreef Trashcanman het volgende:
Mag. Gvd. Geen. Nieuw. Pakje. Peuken. Kopen.
half dronken naar mijn schoonfamiliequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wel goed, lekker vrij vandaag, en vanavond uiteten (met schoonfamilie weliswaar)
Wauw, misschien zijn dromen zo gek nog niet!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik had vraag 2 fout en dus doorgestreept en op de achterkant gemaakt. Daar had ze wel punten voor gegeven, maar die was ze vergeten op te tellen bij het totale punt
Dankjewel en de rest ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, misschien zijn dromen zo gek nog niet!Gefeli!
OT: Goeeeed. Lekker in Den Bosch, straks sushi eten.
Ooooooooohhh Gefeliciteeeerd!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waaaat? Vage shit zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef zwartedoos het volgende:
Kut. Een of andere idioot is met volle snelheid op me ingereden, mn mooie auto totall lossEn doodmoe en pijn in mn nek nu, vroeg naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |