Spanjequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef houdjemond het volgende:
Koppijn, stomme Spanjaarden, wel morgen mijn mini-vakantie with family and friends, en mijn eerste tatoeage..
Blijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*aai*
hier wel redelijk, gaatjesdrang (piercing) maar geen idee waaar
fuck bedenk me net dat ik morgenvroeg naar de tandarts moet, nou ja 10 over 11 maar tochquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
beetje wisselend, wel goed nu lekker uitslapen morgen
Nou, zojuist naar de inzages geweest, ik de punten per vraag na aan het tellen. Blijkt toch echt dat ik 55 punten in totaal heb ipv. 47. Dat betekent een 5,5 ipv een 4,7 en dat wil zeggen dat ik door mag gaan met mijn opleidingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan droom je dat je docent een fout heeft gemaakt en toch zonder problemen door mag gaan met je opleiding. Blij dat ik was! En dan word je wakker en besef je je dat het maar een droom was![]()
Da's geluk hebben! Zo zie je maar dat inzages nooit een verspilling van tijd zijn. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen mag moet het weten!
Waar sommige van jullie me uitlachte voor dit:
[..]
Nou, zojuist naar de inzages geweest, ik de punten per vraag na aan het tellen. Blijkt toch echt dat ik 55 punten in totaal heb ipv. 47. Dat betekent een 5,5 ipv een 4,7 en dat wil zeggen dat ik door mag gaan met mijn opleiding
Wauw, als dit een droom is, waag het niet me ooit wakker te maken
quote:
En bedankt! Ben nu m'n zaakjes aan 't regelen, rustig. Net diploma aangevraagd in Nederland, toekomstige begeleider op de hoogte gesteld van m'n slagen en dat ik zin heb om in September te beginnen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
M'n eerste onvoldoende binnen van deze tentamenweek, dus volgende week aan de herkansingen. Baggerzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |