Misschien makkelijk gezegd, maar ik zou me niet zo druk maken om dingen waar je (voorlopig) nog niets aan kan veranderen. Ik zou bijna zeggen: neem een jointje, dat wil nog wel eens helpen.quote:
 Maar ik ga niemand hier drugs aanpraten.
 Maar ik ga niemand hier drugs aanpraten.   

Hehe, ervaring?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien makkelijk gezegd, maar ik zou me niet zo druk maken om dingen waar je (voorlopig) nog niets aan kan veranderen. Ik zou bijna zeggen: neem een jointje, dat wil nog wel eens helpen.Maar ik ga niemand hier drugs aanpraten.

OT: Duf. Straks na het poetsen maar een douche nemen.

quote:

door die lekkere chicks te zien ''groeit'' er ook wel wat anders dan alleen de economie ofnietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef schaal_9 het volgende:
Super! Heerlijk om zomers geklede vrouwen te zien en de economie weer te zien groeien!

Netjes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Mishu het volgende:
Ik maak misschien promotie bij mijn buitenschoolse activiteit dus ik voel me goed.

Hoor nu een permanente pieptoon
 Hoor nu een permanente pieptoon  Bovendien loop ik ook scheef en heb ik het gevoel alsof ik elk moment om kan vallen.
 Bovendien loop ik ook scheef en heb ik het gevoel alsof ik elk moment om kan vallen. 

Optimist much?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog beter dan dan gisteren, want, weer een dag dichterbij weekend.

ik kom uberhaupt niet op gang zonder koffie!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Optimist much?
OT: volgens mij begin ik een erg zware cafeďneverslaving te ontwikkelen, ik sta de laatste tijd elke ochtend nogal vertiefd op om een uur later (en na 2 bakken koffie) me af te vragen waarom ik me eigenlijk zo kut voelde...

De huisarts dacht zelf aan poliepen in mn neus
 De huisarts dacht zelf aan poliepen in mn neus  

verzuurd en hebberig wicht.
 verzuurd en hebberig wicht.

Ik dacht dat alleen ik van die rare dingen at.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef nicknicknickname het volgende:
Honger
Net een zakje geraspte kaas gegeten, maar daar word je ook niet vrolijk van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |