Meestal is dat rond een uur of 15/16.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:53 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb elk uur op de wekker voorbij zien komen maar ik viel me nu nog best ok. Ben benieuwd wanneer ik de klap krijg
zoooo herkenbaar. Vannacht had ik er gelukkig geen last van maar qua weer had ik zomaar hetzelfde kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:53 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb elk uur op de wekker voorbij zien komen maar ik viel me nu nog best ok. Ben benieuwd wanneer ik de klap krijg
Vrouwen niet he!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Verward. Nog altijd niet duidelijk wat hij nou wil. Wil die nou uiteindelijk wel? Of gaat het hem maar om één ding? Zucht! Mannen kunnen soms zo raadselachtig zijn!
was ist spassiert?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:47 schreef Fera het volgende:
Klote. Waarom moet zoiets lulligs mij weer overkomen?
Het is eigenlijk een beetje beschamend om te vertellen, maar t doet erg zeer en moet er mee naar de dokter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
was ist spassiert?
OT: ik voel me goed, maar ook vies. Zo ff douchen en daarna weer vervelen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een beetje beschamend om te vertellen, maar t doet erg zeer en moet er mee naar de dokter.
Lekkere whiskies daarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Kan het leven nog beter? Lekker begonnen met een minitriathlon vanochtend dus voel me erg energiek, nu even wat huishouden doen, straks de laatste boodschappen binnenhalen en m'n scriptie af laten drukken en dan morgen naarSkye
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |