Gewoon gaan! altijd gezellig!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:34 schreef Høken het volgende:
Bek en bek af. Eens zien of we vanavond nog naar de TT-nacht gaan, want morgen moet vriendlief om 5 uur uit bed.
Ja! We gaan sowieso naar dequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lekkere whiskies daar
OT: gek genoeg gaat het vandaag wel voor de wind, heb een beetje zo'n slaaptekort/cafeine-buzz.
En trek in een peuk
Nog van de opleiding afgekicked of toch door.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker gewerkt en mijn baas is zeer goed te spreken over m'n cijferscontract verlengd
Lekker vooruitzicht!
Ik ben naar de inzages van de herkansing geweest. Mijn docente Recht heeft mijn punt verkeerd berekend. Ik had geen 4,7 maar een 5,5 en daarmee ben ik dus alsnog overquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nog van de opleiding afgekicked of toch door.
Slaat nergens op dat ik dit vraag maar ik las je eerdere posts en ben nieuwgierig aangelegd.
Waar werk je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker gewerkt en mijn baas is zeer goed te spreken over m'n cijferscontract verlengd
Lekker vooruitzicht!
Hee super!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben naar de inzages van de herkansing geweest. Mijn docente Recht heeft mijn punt verkeerd berekend. Ik had geen 4,7 maar een 5,5 en daarmee ben ik dus alsnog over
Bedankt voor je interesse
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef Muisraket het volgende:
Verdoofd. Besef totaal nog niet dat ik vakantie heb. Maar toch! Vakantie!
Als dat geen ketsen wordtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:00 schreef screwloose het volgende:
Als een eekhoorn met een verse beukennoot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |