Ik heb ook lang getwijfeld of ik B er bij zou doen of niet hoor. Vooral omdat ik me dan zou beperken qua keuzes. En er valt dan echt veel af als je geen B er bij doet, dus je moet eigenlijk eerst weten welke opleiding je er na wil gaan doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is dan ook een open deur. Als je meer vakken volgt hou je meer studiekeuzes over. Je punt?
Jepquote:Op zondag 24 juni 2012 23:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staan er nu 3 scheidsrechters om te kijken of de bal er wel in zit?
* 10^10quote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
ENGLAND!ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
ENGLAND!
Maar het Italiaanse volkslied is ook mooier.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik gun het Engeland wel veel meer dan Italië
Al was Italië véél beter
Dat is toch wat ik zeg maar dan op een hele omslachtige manier?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ook lang getwijfeld of ik B er bij zou doen of niet hoor. Vooral omdat ik me dan zou beperken qua keuzes. En er valt dan echt veel af als je geen B er bij doet, dus je moet eigenlijk eerst weten welke opleiding je er na wil gaan doen.
Russisch volkslied is mooiquote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar het Italiaanse volkslied is ook mooier.
En wat maakt dat uit?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg maar dan op een hele omslachtige manier?
Wiskunde B is het allerbelangrijkste vak om te kiezen voor een studie, omdat het voor heel veel studies nodig hebt. Je kan wel aardrijkskunde kiezen, of economie, maar je hebt er voor je studiekeuze niks aanquote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg maar dan op een hele omslachtige manier?
Die heeft hij niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar niemand beweert toch anders? Nogmaals, wat is je punt?
ik heb b gedaan en doe nu rechten, wauw heb er zoveel aan gehadquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wiskunde B is het allerbelangrijkste vak om te kiezen voor een studie, omdat het voor heel veel studies nodig hebt. Je kan wel aardrijkskunde kiezen, of economie, maar je hebt er voor je studiekeuze niks aan
Het is geen discussie hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar niemand beweert toch anders? Nogmaals, wat is je punt?
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Terechte winnaar, 120 minuten lang beste ploeg geweest
Wel terecht ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Terechte winnaar, 120 minuten lang beste ploeg geweest
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Klaar. Al dat gezeik. Alsof middelbare school heilig is wat dat betreft. Je kunt zoveel bijspijkeren als 't moet.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb b gedaan en doe nu rechten, wauw heb er zoveel aan gehad
Ik had liever DUI-ENGquote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel terecht ja.
Maar Italië heb ik alleen niet veel mee
Dit is wel waar. Maar verdomme wat jammer zeg. Wie moet ik nu supporten? Ik haak af voor dit EK en ga gewoon troll spanje genieten.quote:
Voor mij maakte het geen kut uit welk profiel ik had gekozen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Klaar. Al dat gezeik. Alsof middelbare school heilig is wat dat betreft. Je kunt zoveel bijspijkeren als 't moet.
Dat zeg ik dus ook nietquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb b gedaan en doe nu rechten, wauw heb er zoveel aan gehad
Ik ben chagrijnig, Engeland ligt eruit.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is geen discussie hoorWat ben je toch aan het vissen?
Gewoon de moffenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Maar verdomme wat jammer zeg. Wie moet ik nu supporten? Ik haak af voor dit EK en ga gewoon troll spanje genieten.
Dat mag. Vind het ook wel jammerquote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig, Engeland ligt eruit.
Nee, die is dus vervangen. Stond op m'n FBquote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
WTF Jack spijkerman sou er toch zijn??????!!!!!
He, die ken ik van '08quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
POR-SPA
DUI-ITA
Spa-Dui.
Lijkt me duidelijk
Voor mij ook niet. Ik wist ook totaal niet wat ik wilde. Voor 't zelfde geldt was ik Diergeneeskunde gaan doen. Ook prima, als ik 't maar leuk vind.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor mij maakte het geen kut uit welk profiel ik had gekozen.
Wilde eerst de ALO doen, maar kwam niet door de loting en toen heb ik de PABO gedaan.
omdat ie altijd met de brommer is toch?quote:
ja man, tilburgconnectedquote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook niet
Zeg alleen dat je enorm veel meer keuzemogelijkheden heb.
Jezus Christus, je probeert nu wel, samen met Kapiteintje, op welke manier dan ook irritant te zijn
het is echt 3/4de scherm zijn neus en de rest het publiek.quote:
Lolwtfquote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
HMF, een paar mensen zeiden dat ik jouw broertje was
ga jij eerst nou maar slagen (Y)quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is echt 3/4de scherm zijn neus en de rest het publiek.
Econometrie doen man. Schijnt echt een geweldige perspectief te zijn als je daarmee klaar bent. Alleen wel voor wiskunde-pikkie's.quote:
Nog?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je, ik vind nog zo'n gozer echt een teringtyfuskutuser
Die Eenskijken![]()
Denk eens heel goed naquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
Fucking paupers bij VImeteen vijandige sfeer en meteen weer over nederland beginnen,
Fuck dat man, ITALIA IS NET DOORYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
WTF IS DITIk zit helemaal in euforische sferen door italië en dan kom ik op RTL4 terecht met ruzies
WTF
Was ik ook van planquote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Econometrie doen man. Schijnt echt een geweldige perspectief te zijn als je daarmee klaar bent. Alleen wel voor wiskunde-pikkie's.
Die gozer kan wel aardig live performen, althans, de kindjes die er vrijdag waren vonden hem het leukste aan het gegil te horen. Hij was alleen wel KNEITER stoned.quote:
Hij gedroeg zich nogal als een debielquote:
Dat is echt teringmuziek hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gozer kan wel aardig live performen, althans, de kindjes die er vrijdag waren vonden hem het leukste aan het gegil te horen. Hij was alleen wel KNEITER stoned.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich nogal als een debiel
Dat hadden we wel door. Ik adviseer je alleen niet te doen alsof je de nieuwe John Nash bent omdat je toevallig goed bent in wiskunde.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was ik ook van plan
Ben ook al wat gaan kijken daarvoor en het is wel moeilijk. De baankansen zijn wel goed ja, en wiskunde & economie trekt me wel erg.
Ze neukt Badr Hari.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
Wat was er nou met die vrouw van Johnny? Heb dat even helemaal gemist geloof ik.
Doe ik dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hadden we wel door. Ik adviseer je alleen niet te doen alsof je de nieuwe John Nash bent omdat je toevallig goed bent in wiskunde.
ja ik ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
Wat was er nou met die vrouw van Johnny? Heb dat even helemaal gemist geloof ik.
Kapitein nu is het wel klaar hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hadden we wel door. Ik adviseer je alleen niet te doen alsof je de nieuwe John Nash bent omdat je toevallig goed bent in wiskunde.
oranje is al weer weg he.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Staat ie weer dichterbij die verslaggever?
Heb VI sinds de 3e uitzending niet meer gekeken ofzo...
Wie ben jij nou weerquote:
't was vriendelijk bedoeld dit keer. En je bent mod af dus ga me niet de les lezen als vrouw zijnde.quote:
Misschien gingen ze naar het Duiste kamp ofzo, weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien gingen ze naar het Duiste kamp ofzo, weet ik veelduits kamp in polenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Oh dat deed ik ook niet als mod hoor, maar je drijft zo door elke keer.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't was vriendelijk bedoeld dit keer. En je bent mod af dus ga me niet de les lezen als vrouw zijnde.
Als vrouw of vrouw zijnde.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't was vriendelijk bedoeld dit keer. En je bent mod af dus ga me niet de les lezen als vrouw zijnde.
JA IK KAN DAAR HEEL SLECHT TEGEN.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kneus die even komt patsen en dan weer weg is
350euro gewonnenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Chielliniquote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Pirlo is wel echt geweldig. Rest van Italië blijft toch ... apart, met Mario voorop
Waar komen al die foto's vandaan dan? Staat ook een vinkje van Twitter zelf bij.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat FrankRonald70 is een nepaccount hoor.
ey pik hoe is het met je schouder?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
350euro gewonnen
uurtje hosselen op de block en heb ik veel meer man
haha haterquote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA IK KAN DAAR HEEL SLECHT TEGEN.
Hadden jullie dat al door?
Is ook de echte. Hebben ze beide toegegeven las ik in het VI-topic.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar komen al die foto's vandaan dan? Staat ook een vinkje van Twitter zelf bij.
Geamputeerd manquote:
via je browsert of gewoon overal?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmmm, ik heb zo'n google-search balkje bovenin mn beeld, maar als ik daar iets in zoekt zoekt ie via Google.com in plaats van google.nl ...
Dat is best irritant met search results, moet ik elke keer zelf google.nl intikken
Gewoon, via mn browser...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
via je browsert of gewoon overal?
Laat die man lekker genieten joh.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh geen hater.
Waarom post je dat hier? In een topic waar je nooit komt?
True. Beetje jammer.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Wat een gevaar komt van hem af, maar hij mist alleen net teveel kansen.quote:
En hij is zwart. Verklaart nog veel meer.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh, hij is geboren op Sicilië
Verklaart het nodige
Eens.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Wat een gevaar komt van hem af, maar hij mist alleen net teveel kansen.
Pizzageit is gewoon een kloon van jou hequote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Helpmefok het volgende:
Mario naar Feyenoord. Van Geels contacten
Nee mattie hoezo.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pizzageit is gewoon een kloon van jou he
Omdat die gozer al de hele avond halftamme berichten post en jij gaat nu gewoon verder ermeequote:
Moet hij weer met beenamputatie posts komen?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat die gozer al de hele avond halftamme berichten post en jij gaat nu gewoon verder ermee
Dan is hij toch niet prima, gewoon niet scherp genoeg eerste helft, 2e helft was hij beterquote:Op zondag 24 juni 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Wat een gevaar komt van hem af, maar hij mist alleen net teveel kansen.
Oh, nou ik moest vorige week dus naar het ziekenhuis en heb daar wat onderzoeken gehad onder andere naar kankerquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pizzageit is gewoon een kloon van jou he
Ik heb oogkankerquote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh, nou ik moest vorige week dus naar het ziekenhuis en heb daar wat onderzoeken gehad onder andere naar kanker
Maar dat was meer omdat het nog al redelijk veel in de familie voor komt
Maar ik krijg donderdag de uitslag
Ach, Johan heeft dat verhaal ook gewoon uit zijn duim gezogen heb ik het ideequote:
Lekker voor jequote:
We zullen je missen Anonymousz.. uhh Smoof.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serieus, gele reflectie van pupillen is slecht, nu ga ik dood.
geelzucht?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
prik je ogen eruitquote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zullen je missen Anonymousz.. uhh Smoof.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks is lekkerder dan el stinho zijn zus
Post van 2uurtjes terugquote:
djoek hem mattiequote:
ik ben voor duitslandquote:Op maandag 25 juni 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Alhoewel ik nu wel twee keer op rij voor Spanje juich. Tegen Portugal en die moffen.
Nee hoor, mijn Opa zat in het verzet en me andere opa was dwangarbeider in Duitsland, daar heeft hij mijn Oma ontmoetquote:
Niet alles geloven wat je wordt verteld.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn Opa zat in het verzet en me andere opa was dwangarbeider in Duitsland, daar heeft hij mijn Oma ontmoet
wie noemt zijn kind nou Opa of Omaquote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn Opa zat in het verzet en me andere opa was dwangarbeider in Duitsland, daar heeft hij mijn Oma ontmoet
Mijn ene opa zat in de waffen SS en mn andere vocht met de jappenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat je wordt verteld.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn ene opa zat in de waffen SS en mn andere vocht met de jappen
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
In feite zat zijn opa bij de SS en heeft die tijdens de bezetting zijn oma ontmoet er zijn ook geen foto's van oma rond mei-juli 1945, omdat ze toen kaal was.
Het zijn voor de verliesende partij heb ik denk ik van hun, ben voor NEderland, Engeland, Mclaren, Federer, Celtics etc etc.Allemaal verloren afgelopen seizoen(en)quote:
eigenlijk kunnen we dus zeggen dat de mode van het kort pittig kapseltjes uitgevonden is door foute mensen uit de oorlog?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
In feite zat zijn opa bij de SS en heeft die tijdens de bezetting zijn oma ontmoet. Er zijn ook geen foto's van oma rond mei-juli 1945, omdat ze toen kaal was.
Toch best handig bij dat douchen, hoef je die haren niet te drogen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
In feite zat zijn opa bij de SS en heeft die tijdens de bezetting zijn oma ontmoet. Er zijn ook geen foto's van oma rond mei-juli 1945, omdat ze toen kaal was.
Zeker. Lekker retro.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eigenlijk kunnen we dus zeggen dat de mode van het kort pittig kapseltjes uitgevonden is door foute mensen uit de oorlog?
Hoe oud ben je manquote:Op maandag 25 juni 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
E maar gasten. Dat Hools zit nu in topic 1999.
Ik zeg: we kapen 2000 en doen als titel "uitgestorven teringzooitie" o.i.d.
Doe maar niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
E maar gasten. Dat Hools zit nu in topic 1999.
Ik zeg: we kapen 2000 en doen als titel "uitgestorven teringzooitie" o.i.d.
Serieus man moeten we doenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Gewoon dat jubileumtopic binnen een half uurtje vol spammen.
Dit is wel leuk jaquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Met paardenlullenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Nog nooit gedaan ditquote:Op maandag 25 juni 2012 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met paardenlullenzoals elk gastenboek wordt gedaan door Fok!kers.
komende wekenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:19 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus. Heel de slowchat dus FF op Hools letten komende dagen.
Rot op man, je moet gewoon normaal doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme He. Tong80 alleen al wordt niet beschermd, nu ook al zijn topics??!!
Ja, ik ben blind zeker, doeiquote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op man, ik moet de mod uithangen anders ben ik voor niks blauw.
Ik vroeg je verdomme wat in dat andere topicquote:
Dagje ouder worden we allemaalquote:
Ik heb niets verkeerd gedaan pik. Plaagstootjes naar de andere slowchat moeten kunnen. Echt WTF. Ongesteld Ofzo half fok.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op man, je moet gewoon normaal doen.
Jahaaaaaaaaaa, bennie blind, het was cool.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg je verdomme wat in dat andere topic
Nou weet ik wel waarom Steven regelmatig langs komt bij je..quote:Op maandag 25 juni 2012 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaa, bennie blind, het was cool.
Oh nee, heet, erg heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog naaktfoto's?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaa, bennie blind, het was cool.
Oh nee, heet, erg heet.
Nee, andere topics doelbewust verneuken moet niet kunnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb niets verkeerd gedaan pik. Plaagstootjes naar de andere slowchat moeten kunnen. Echt WTF. Ongesteld Ofzo half fok.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou weet ik wel waarom Steven regelmatig langs komt bij je..Nee dat ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke zondag om studioSport te kijken heOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |