Die heeft hij niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar niemand beweert toch anders? Nogmaals, wat is je punt?
ik heb b gedaan en doe nu rechten, wauw heb er zoveel aan gehadquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wiskunde B is het allerbelangrijkste vak om te kiezen voor een studie, omdat het voor heel veel studies nodig hebt. Je kan wel aardrijkskunde kiezen, of economie, maar je hebt er voor je studiekeuze niks aan
Het is geen discussie hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar niemand beweert toch anders? Nogmaals, wat is je punt?
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Terechte winnaar, 120 minuten lang beste ploeg geweest
Wel terecht ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Terechte winnaar, 120 minuten lang beste ploeg geweest
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Klaar. Al dat gezeik. Alsof middelbare school heilig is wat dat betreft. Je kunt zoveel bijspijkeren als 't moet.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb b gedaan en doe nu rechten, wauw heb er zoveel aan gehad
Ik had liever DUI-ENGquote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel terecht ja.
Maar Italië heb ik alleen niet veel mee
Dit is wel waar. Maar verdomme wat jammer zeg. Wie moet ik nu supporten? Ik haak af voor dit EK en ga gewoon troll spanje genieten.quote:
Voor mij maakte het geen kut uit welk profiel ik had gekozen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Klaar. Al dat gezeik. Alsof middelbare school heilig is wat dat betreft. Je kunt zoveel bijspijkeren als 't moet.
Dat zeg ik dus ook nietquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb b gedaan en doe nu rechten, wauw heb er zoveel aan gehad
Ik ben chagrijnig, Engeland ligt eruit.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is geen discussie hoorWat ben je toch aan het vissen?
Gewoon de moffenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Maar verdomme wat jammer zeg. Wie moet ik nu supporten? Ik haak af voor dit EK en ga gewoon troll spanje genieten.
Dat mag. Vind het ook wel jammerquote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig, Engeland ligt eruit.
Nee, die is dus vervangen. Stond op m'n FBquote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
WTF Jack spijkerman sou er toch zijn??????!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |