He, die ken ik van '08quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
POR-SPA
DUI-ITA
Spa-Dui.
Lijkt me duidelijk
Voor mij ook niet. Ik wist ook totaal niet wat ik wilde. Voor 't zelfde geldt was ik Diergeneeskunde gaan doen. Ook prima, als ik 't maar leuk vind.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor mij maakte het geen kut uit welk profiel ik had gekozen.
Wilde eerst de ALO doen, maar kwam niet door de loting en toen heb ik de PABO gedaan.
omdat ie altijd met de brommer is toch?quote:
ja man, tilburgconnectedquote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook niet
Zeg alleen dat je enorm veel meer keuzemogelijkheden heb.
Jezus Christus, je probeert nu wel, samen met Kapiteintje, op welke manier dan ook irritant te zijn
het is echt 3/4de scherm zijn neus en de rest het publiek.quote:
Lolwtfquote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
HMF, een paar mensen zeiden dat ik jouw broertje was
ga jij eerst nou maar slagen (Y)quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is echt 3/4de scherm zijn neus en de rest het publiek.
Econometrie doen man. Schijnt echt een geweldige perspectief te zijn als je daarmee klaar bent. Alleen wel voor wiskunde-pikkie's.quote:
Nog?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je, ik vind nog zo'n gozer echt een teringtyfuskutuser
Die Eenskijken![]()
Denk eens heel goed naquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
Fucking paupers bij VImeteen vijandige sfeer en meteen weer over nederland beginnen,
Fuck dat man, ITALIA IS NET DOORYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
WTF IS DITIk zit helemaal in euforische sferen door italië en dan kom ik op RTL4 terecht met ruzies
WTF
Was ik ook van planquote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Econometrie doen man. Schijnt echt een geweldige perspectief te zijn als je daarmee klaar bent. Alleen wel voor wiskunde-pikkie's.
Die gozer kan wel aardig live performen, althans, de kindjes die er vrijdag waren vonden hem het leukste aan het gegil te horen. Hij was alleen wel KNEITER stoned.quote:
Hij gedroeg zich nogal als een debielquote:
Dat is echt teringmuziek hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gozer kan wel aardig live performen, althans, de kindjes die er vrijdag waren vonden hem het leukste aan het gegil te horen. Hij was alleen wel KNEITER stoned.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich nogal als een debiel
Dat hadden we wel door. Ik adviseer je alleen niet te doen alsof je de nieuwe John Nash bent omdat je toevallig goed bent in wiskunde.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was ik ook van plan
Ben ook al wat gaan kijken daarvoor en het is wel moeilijk. De baankansen zijn wel goed ja, en wiskunde & economie trekt me wel erg.
Ze neukt Badr Hari.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
Wat was er nou met die vrouw van Johnny? Heb dat even helemaal gemist geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |