Vind ik ook wel. Wat een gevaar komt van hem af, maar hij mist alleen net teveel kansen.quote:
En hij is zwart. Verklaart nog veel meer.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh, hij is geboren op Sicilië
Verklaart het nodige
Eens.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Wat een gevaar komt van hem af, maar hij mist alleen net teveel kansen.
Pizzageit is gewoon een kloon van jou hequote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Helpmefok het volgende:
Mario naar Feyenoord. Van Geels contacten
Nee mattie hoezo.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pizzageit is gewoon een kloon van jou he
Omdat die gozer al de hele avond halftamme berichten post en jij gaat nu gewoon verder ermeequote:
Moet hij weer met beenamputatie posts komen?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat die gozer al de hele avond halftamme berichten post en jij gaat nu gewoon verder ermee
Dan is hij toch niet prima, gewoon niet scherp genoeg eerste helft, 2e helft was hij beterquote:Op zondag 24 juni 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Wat een gevaar komt van hem af, maar hij mist alleen net teveel kansen.
Oh, nou ik moest vorige week dus naar het ziekenhuis en heb daar wat onderzoeken gehad onder andere naar kankerquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pizzageit is gewoon een kloon van jou he
Ik heb oogkankerquote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh, nou ik moest vorige week dus naar het ziekenhuis en heb daar wat onderzoeken gehad onder andere naar kanker
Maar dat was meer omdat het nog al redelijk veel in de familie voor komt
Maar ik krijg donderdag de uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |