Vind ik ook wel. Wat een gevaar komt van hem af, maar hij mist alleen net teveel kansen.quote:
En hij is zwart. Verklaart nog veel meer.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh, hij is geboren op Sicilië
Verklaart het nodige
Eens.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Wat een gevaar komt van hem af, maar hij mist alleen net teveel kansen.
Pizzageit is gewoon een kloon van jou hequote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Helpmefok het volgende:
Mario naar Feyenoord. Van Geels contacten
Nee mattie hoezo.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pizzageit is gewoon een kloon van jou he
Omdat die gozer al de hele avond halftamme berichten post en jij gaat nu gewoon verder ermeequote:
Moet hij weer met beenamputatie posts komen?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat die gozer al de hele avond halftamme berichten post en jij gaat nu gewoon verder ermee
Dan is hij toch niet prima, gewoon niet scherp genoeg eerste helft, 2e helft was hij beterquote:Op zondag 24 juni 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Wat een gevaar komt van hem af, maar hij mist alleen net teveel kansen.
Oh, nou ik moest vorige week dus naar het ziekenhuis en heb daar wat onderzoeken gehad onder andere naar kankerquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pizzageit is gewoon een kloon van jou he
Ik heb oogkankerquote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh, nou ik moest vorige week dus naar het ziekenhuis en heb daar wat onderzoeken gehad onder andere naar kanker
Maar dat was meer omdat het nog al redelijk veel in de familie voor komt
Maar ik krijg donderdag de uitslag
Ach, Johan heeft dat verhaal ook gewoon uit zijn duim gezogen heb ik het ideequote:
Lekker voor jequote:
We zullen je missen Anonymousz.. uhh Smoof.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serieus, gele reflectie van pupillen is slecht, nu ga ik dood.
geelzucht?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
prik je ogen eruitquote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zullen je missen Anonymousz.. uhh Smoof.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks is lekkerder dan el stinho zijn zus
Post van 2uurtjes terugquote:
djoek hem mattiequote:
ik ben voor duitslandquote:Op maandag 25 juni 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Alhoewel ik nu wel twee keer op rij voor Spanje juich. Tegen Portugal en die moffen.
Nee hoor, mijn Opa zat in het verzet en me andere opa was dwangarbeider in Duitsland, daar heeft hij mijn Oma ontmoetquote:
Niet alles geloven wat je wordt verteld.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn Opa zat in het verzet en me andere opa was dwangarbeider in Duitsland, daar heeft hij mijn Oma ontmoet
wie noemt zijn kind nou Opa of Omaquote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn Opa zat in het verzet en me andere opa was dwangarbeider in Duitsland, daar heeft hij mijn Oma ontmoet
Mijn ene opa zat in de waffen SS en mn andere vocht met de jappenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat je wordt verteld.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn ene opa zat in de waffen SS en mn andere vocht met de jappen
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
In feite zat zijn opa bij de SS en heeft die tijdens de bezetting zijn oma ontmoet er zijn ook geen foto's van oma rond mei-juli 1945, omdat ze toen kaal was.
Het zijn voor de verliesende partij heb ik denk ik van hun, ben voor NEderland, Engeland, Mclaren, Federer, Celtics etc etc.Allemaal verloren afgelopen seizoen(en)quote:
eigenlijk kunnen we dus zeggen dat de mode van het kort pittig kapseltjes uitgevonden is door foute mensen uit de oorlog?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
In feite zat zijn opa bij de SS en heeft die tijdens de bezetting zijn oma ontmoet. Er zijn ook geen foto's van oma rond mei-juli 1945, omdat ze toen kaal was.
Toch best handig bij dat douchen, hoef je die haren niet te drogen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
In feite zat zijn opa bij de SS en heeft die tijdens de bezetting zijn oma ontmoet. Er zijn ook geen foto's van oma rond mei-juli 1945, omdat ze toen kaal was.
Zeker. Lekker retro.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eigenlijk kunnen we dus zeggen dat de mode van het kort pittig kapseltjes uitgevonden is door foute mensen uit de oorlog?
Hoe oud ben je manquote:Op maandag 25 juni 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
E maar gasten. Dat Hools zit nu in topic 1999.
Ik zeg: we kapen 2000 en doen als titel "uitgestorven teringzooitie" o.i.d.
Doe maar niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
E maar gasten. Dat Hools zit nu in topic 1999.
Ik zeg: we kapen 2000 en doen als titel "uitgestorven teringzooitie" o.i.d.
Serieus man moeten we doenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Gewoon dat jubileumtopic binnen een half uurtje vol spammen.
Dit is wel leuk jaquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Met paardenlullenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Nog nooit gedaan ditquote:Op maandag 25 juni 2012 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met paardenlullenzoals elk gastenboek wordt gedaan door Fok!kers.
komende wekenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:19 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus. Heel de slowchat dus FF op Hools letten komende dagen.
Rot op man, je moet gewoon normaal doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme He. Tong80 alleen al wordt niet beschermd, nu ook al zijn topics??!!
Ja, ik ben blind zeker, doeiquote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op man, ik moet de mod uithangen anders ben ik voor niks blauw.
Ik vroeg je verdomme wat in dat andere topicquote:
Dagje ouder worden we allemaalquote:
Ik heb niets verkeerd gedaan pik. Plaagstootjes naar de andere slowchat moeten kunnen. Echt WTF. Ongesteld Ofzo half fok.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op man, je moet gewoon normaal doen.
Jahaaaaaaaaaa, bennie blind, het was cool.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg je verdomme wat in dat andere topic
Nou weet ik wel waarom Steven regelmatig langs komt bij je..quote:Op maandag 25 juni 2012 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaa, bennie blind, het was cool.
Oh nee, heet, erg heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog naaktfoto's?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaa, bennie blind, het was cool.
Oh nee, heet, erg heet.
Nee, andere topics doelbewust verneuken moet niet kunnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb niets verkeerd gedaan pik. Plaagstootjes naar de andere slowchat moeten kunnen. Echt WTF. Ongesteld Ofzo half fok.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou weet ik wel waarom Steven regelmatig langs komt bij je..Nee dat ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke zondag om studioSport te kijken heOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |