Nee hoor, mijn Opa zat in het verzet en me andere opa was dwangarbeider in Duitsland, daar heeft hij mijn Oma ontmoetquote:
Niet alles geloven wat je wordt verteld.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn Opa zat in het verzet en me andere opa was dwangarbeider in Duitsland, daar heeft hij mijn Oma ontmoet
wie noemt zijn kind nou Opa of Omaquote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn Opa zat in het verzet en me andere opa was dwangarbeider in Duitsland, daar heeft hij mijn Oma ontmoet
Mijn ene opa zat in de waffen SS en mn andere vocht met de jappenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat je wordt verteld.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn ene opa zat in de waffen SS en mn andere vocht met de jappen
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
In feite zat zijn opa bij de SS en heeft die tijdens de bezetting zijn oma ontmoet er zijn ook geen foto's van oma rond mei-juli 1945, omdat ze toen kaal was.
Het zijn voor de verliesende partij heb ik denk ik van hun, ben voor NEderland, Engeland, Mclaren, Federer, Celtics etc etc.Allemaal verloren afgelopen seizoen(en)quote:
eigenlijk kunnen we dus zeggen dat de mode van het kort pittig kapseltjes uitgevonden is door foute mensen uit de oorlog?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
In feite zat zijn opa bij de SS en heeft die tijdens de bezetting zijn oma ontmoet. Er zijn ook geen foto's van oma rond mei-juli 1945, omdat ze toen kaal was.
Toch best handig bij dat douchen, hoef je die haren niet te drogen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
In feite zat zijn opa bij de SS en heeft die tijdens de bezetting zijn oma ontmoet. Er zijn ook geen foto's van oma rond mei-juli 1945, omdat ze toen kaal was.
Zeker. Lekker retro.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eigenlijk kunnen we dus zeggen dat de mode van het kort pittig kapseltjes uitgevonden is door foute mensen uit de oorlog?
Hoe oud ben je manquote:Op maandag 25 juni 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
E maar gasten. Dat Hools zit nu in topic 1999.
Ik zeg: we kapen 2000 en doen als titel "uitgestorven teringzooitie" o.i.d.
Doe maar niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
E maar gasten. Dat Hools zit nu in topic 1999.
Ik zeg: we kapen 2000 en doen als titel "uitgestorven teringzooitie" o.i.d.
Serieus man moeten we doenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Gewoon dat jubileumtopic binnen een half uurtje vol spammen.
Dit is wel leuk jaquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Gewoon dat jubileumtopic binnen een half uurtje vol spammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |