Als vrouw of vrouw zijnde.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't was vriendelijk bedoeld dit keer. En je bent mod af dus ga me niet de les lezen als vrouw zijnde.
JA IK KAN DAAR HEEL SLECHT TEGEN.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kneus die even komt patsen en dan weer weg is
350euro gewonnenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Chielliniquote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Pirlo is wel echt geweldig. Rest van Italië blijft toch ... apart, met Mario voorop
Waar komen al die foto's vandaan dan? Staat ook een vinkje van Twitter zelf bij.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat FrankRonald70 is een nepaccount hoor.
ey pik hoe is het met je schouder?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
350euro gewonnen
uurtje hosselen op de block en heb ik veel meer man
haha haterquote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA IK KAN DAAR HEEL SLECHT TEGEN.
Hadden jullie dat al door?
Is ook de echte. Hebben ze beide toegegeven las ik in het VI-topic.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar komen al die foto's vandaan dan? Staat ook een vinkje van Twitter zelf bij.
Geamputeerd manquote:
via je browsert of gewoon overal?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmmm, ik heb zo'n google-search balkje bovenin mn beeld, maar als ik daar iets in zoekt zoekt ie via Google.com in plaats van google.nl ...
Dat is best irritant met search results, moet ik elke keer zelf google.nl intikken
Gewoon, via mn browser...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
via je browsert of gewoon overal?
Laat die man lekker genieten joh.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh geen hater.
Waarom post je dat hier? In een topic waar je nooit komt?
True. Beetje jammer.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |