Doe ik dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hadden we wel door. Ik adviseer je alleen niet te doen alsof je de nieuwe John Nash bent omdat je toevallig goed bent in wiskunde.
ja ik ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
Wat was er nou met die vrouw van Johnny? Heb dat even helemaal gemist geloof ik.
Kapitein nu is het wel klaar hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hadden we wel door. Ik adviseer je alleen niet te doen alsof je de nieuwe John Nash bent omdat je toevallig goed bent in wiskunde.
oranje is al weer weg he.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Staat ie weer dichterbij die verslaggever?
Heb VI sinds de 3e uitzending niet meer gekeken ofzo...
Wie ben jij nou weerquote:
't was vriendelijk bedoeld dit keer. En je bent mod af dus ga me niet de les lezen als vrouw zijnde.quote:
Misschien gingen ze naar het Duiste kamp ofzo, weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien gingen ze naar het Duiste kamp ofzo, weet ik veelduits kamp in polenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Oh dat deed ik ook niet als mod hoor, maar je drijft zo door elke keer.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't was vriendelijk bedoeld dit keer. En je bent mod af dus ga me niet de les lezen als vrouw zijnde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |