ik denk ook niet dat ik had gepast bij olofquote:Op zondag 24 juni 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus toch Olof Napo!Je had gelijk.
Mwah.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Wiskunde beheerst, moet je Economie in feite ook beheersen.
Economie is met rente berekenen enz.
Kwartiertje sponsoring en aftiteling.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff VI begint rond kwart voor 12 gok ik
Echt uitschot wat daar zit. Althans een groot deel.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik had gepast bij olof. .
Zou het wel altijd kiezen Stijntje. Zou ook proberen B te doen, zo houd je héél veel studiekeuzes openquote:
kom op, het is vrij bashen op o-lof vanavondquote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben ervandoor. Heb 't wel gehad met die kleuterrevolte hier.
Dat klopt.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou het wel altijd kiezen Stijntje. Zou ook proberen B te doen, zo houd je héél veel studiekeuzes open
Algebraquote:Op zondag 24 juni 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
Wiskunde was leuk, totdat ze het alfabet er bij gooide.
Oke.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Rutte als homofiele VVDer.
Jojoortje, je moet soppen.
Als je het niet kan, dan kan je het niet he.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou het wel altijd kiezen Stijntje. Zou ook proberen B te doen, zo houd je héél veel studiekeuzes open
Ik vond algebra altijd juist leuk.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
Wiskunde was leuk, totdat ze het alfabet er bij gooide.
Bestaat dat nou ook al?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Wiskunde is gewoon makkelijk
Daarom ga ik er D bij doen volgend jaar
Dacht dat jij weg ging?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het niet kan, dan kan je het niet he.
najah maak mij er niet druk om.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt uitschot wat daar zit. Althans een groot deel.
Sommigen halen altijd slechte cijfers voor Wisk, dat snap ik echt niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef PizzaGeit het volgende:
D?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat dus. Er hoeft niet overal over gezeikt te worden. Jezus wat is dat vandaag tochquote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dacht dat jij weg ging?
En ik mag hem toch advies geven, jezus. Nu zeik je echt om te zeiken, hè?
Zielig.
Wij moesten drietermsvergelijkingen oplossen op het proefwerkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prachtig idd.
[ afbeelding ]
Mijn geheime wapen
Ik weet niet of het advies van een 15-jarige zoveel waard is Geit.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dacht dat jij weg ging?
En ik mag hem toch advies geven, jezus. Nu zeik je echt om te zeiken, hè?
Zielig.
Toen heb ik echt staan springen voor de TV. Dudekquote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef Helpmefok het volgende:
Als keeper is dit zo vet. Je kan echt de held worden van je land of de wereld.
hoe Dudek het deed, terwijl hij niet eens eerste keeper was bij Liverpool![]()
WAT EEN HELD
Wat dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
D is niet moeilijker dan B hoor, alleen een heel ander soort wiskunde.
Boeien, hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het advies van een 15-jarige zoveel waard is Geit.
Dat was echt de grootste overwinning van het voetbal ooit. ZO terecht.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen heb ik echt staan springen voor de TV. Dudek
Klopt. Niveau ligt wel iets hoger, zo jas je alles wiskunde A er in een maand doorheenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
D is niet moeilijker dan B hoor, alleen een heel ander soort wiskunde.
Het is dan ook een open deur. Als je meer vakken volgt hou je meer studiekeuzes over. Je punt?quote:
Hoezo snap je dat niet, gebrek aan inlevingsvermogen ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommigen halen altijd slechte cijfers voor Wisk, dat snap ik echt niet.
Berekeningen met de stelling van Pythagoras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |