SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Dan is het inderdaad wel essentieel dat je hem ervan omhoog krijgt jaquote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Binnen een relatie vast wel, maar ik denk dat Rhu het over een neukertje heeft...
HJ sloot 'mquote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
hijack jij nu de OP HJ? iemand anders sloot hem
dat kan toch per persoon verschillen of je dat wil of niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedoelde het ook als geintje
Je wil ze toch eerst leren kennen voordat je ermee het bed in duikt.
euh, hoe heet je eigenlijk?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef Pien85 het volgende:
Maar Rhu, met een neukertje wil ik na het neuken ook wel een beetje een gesprek willen kunnen voeren hoor, ander akward enzo
Niet op mijn scherm...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
hijack jij nu de OP HJ? iemand anders sloot hem
dat ligt er maar net aan hoe lang je van plan bent te blijven natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef Pien85 het volgende:
Maar Rhu, met een neukertje wil ik na het neuken ook wel een beetje een gesprek willen kunnen voeren hoor, ander akward enzo
Ik was niet de laatste volgens mijquote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
op mijn scherm stond sawadie als laatste.....
Nee, ik had een DIJK van een TT in gedachten, maar bedacht me ineens.quote:
Zondequote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik had een DIJK van een TT in gedachten, maar bedacht me ineens.
Ben jij Italiaan?quote:
"Hoe spel je jouw naam eigenlijk?"quote:
mietjequote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik had een DIJK van een TT in gedachten, maar bedacht me ineens.
Theoquote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hoe spel je jouw naam eigenlijk?"
"E-L-S, hoezo?"
Sawaniequote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef sawadie het volgende:
[..]
Italiaan? Vertel, hoe kom je daar zo op?
de meligheid komt met bosjes vandaagquote:
Inderdaad, briljante opmerkingquote:
Weissman was het niet eens met dit topicquote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie zijn jullie eigenlijk allemaal? En waar is Weissman?
gewoon plukkenquote:
En daar heeft de beste man ook wel een beetje ontzettend gelijk in. Als ik het hier soms eens lees...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Weissman was het niet eens met dit topiciets met dagboekposts en eenzijdige communicatie naar vrouwelijke users... ik denk dat hij weer naar een andere SC is verhuist
Italijaquote:
Daarom doen we nu toch ons best om het weer op 'niveau' te krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daar heeft de beste man ook wel een beetje ontzettend gelijk in. Als ik het hier soms eens lees...
dan kan ik beter weggaanquote:Op zondag 24 juni 2012 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom doen we nu toch ons best om het weer op 'niveau' te krijgen.
Oh, is dat 't?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom doen we nu toch ons best om het weer op 'niveau' te krijgen.
klopt maar dat is elke slowchat op Fok! wel... het is met vlagen though. er wordt ook gewoon gecommuniceerd imhoquote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daar heeft de beste man ook wel een beetje ontzettend gelijk in. Als ik het hier soms eens lees...
Lief dagboek,quote:Op zondag 24 juni 2012 23:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Weissman was het niet eens met dit topiciets met dagboekposts en eenzijdige communicatie naar vrouwelijke users... ik denk dat hij weer naar een andere SC is verhuist
wat moet ik me daar bij voor stellen?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
psssst maisje, ej maisjequote:Op zondag 24 juni 2012 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voor stellen?
oooh maar dat valt toch wel mee?quote:
Het zijn ook meer die debiele zwaaismileys die per dozijn worden weggezet, de twitterposts, en inderdaad dat - indien er vrouwen posten - er schrikbarend veel figuren zowat met d'n snikkel in den hand kwijlend klaarstaan of er gewoon als een roedel hyena's opspringen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt maar dat is elke slowchat op Fok! wel... het is met vlagen though. er wordt ook gewoon gecommuniceerd imho
Sommige mensen gaan daat wel héél ver in hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
maar zijn 'dagboekposts' niet de essentie van een sc eigenlijk?
ik bedoel het moet geen twitter zijn (alleen komen zeggen pfoe de rij bij de kassa was lang en dan daarna niet participeren in gesprekken over boodschappen doen/supermarkten etc) maar het gaat toch juist overal en nergens over zeg maar
dat is de omschrijving die weissman eraan gaf. vermoedelijk doelt hij op falende flirtpogingen van de mannelijke users....en dat deze pogingen er in overvloed zijn in deze reeksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voor stellen?
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het zijn ook meer die debiele zwaaismileys die per dozijn worden weggezet, de twitterposts, en inderdaad dat - indien er vrouwen posten - er schrikbarend veel figuren zowat met d'n snikkel in den hand kwijlend klaarstaan of er gewoon als een roedel hyena's opspringen.
Viel mij ook al op.
ik vind het hier wel mee vallen!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan daat wel héél ver in hoor
hoe kan dat nou?! het is geen dating topic!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is de omschrijving die weissman eraan gaf. vermoedelijk doelt hij op falende flirtpogingen van de mannelijke users....en dat deze pogingen er in overvloed zijn in deze reeks
dan weet ik op wie ik me moet richtenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?! het is geen dating topic!
'ik ga even douchen'quote:
allemaal tegelijk?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'Ik ga boodschappen doen'
'lunchen'
Kijk. En zo'n opmerking staat doorgaans garant voor een volle inbox. Heel triest. Al weet ik niet of het binnen deze reeks zo erg is.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet ik op wie ik me moet richten
Heb het wel eens gezien, maar ach, wat boeit hetquote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet ik op wie ik me moet richten
nee omdat ik het niet zo herkende hier
het is me serieus nog niet zo op gevallenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'lunchen'
En dit ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'lunchen'
Daar ga ik me ook schuldig aanmakenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'lunchen'
ik krijg niksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk. En zo'n opmerking staat doorgaans garant voor een volle inbox. Heel triest. Al weet ik niet of het binnen deze reeks zo erg is.
Nou, das een beetje het probleem hier, het is niet maar 1 user die dat doetquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is me serieus nog niet zo op gevallen
ik krijg iig niet meteen een beeld van owja dat is die
maar goed, elke sc waar ik ooit binnen gewandeld ben kent 'die user' dus jullie vast ook
zolang ik het niet ben vind ik het prima
Maar serieus he, waarom?!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar ga ik me ook schuldig aanmaken
Zal wel iets te betekenen hebben met mijn beleefdheid, ik zeg alles wat ik ga doen
het komt vast omdat ik nieuw ben maar het is me serieus nog niet opgevallenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, das een beetje het probleem hier, het is niet maar 1 user die dat doet
Geen idee, ik vind het van mezelf altijd een beetje asociaal als ik niemand hier een goede nachtrust toe wens als ik zelf ga slapen. Zal mijn mentaliteit zijn denk ik.quote:
Ik heb zelf verder niets boeiends te melden, maar ik heb soms wel de neiging om wat te zeggenquote:
Ik wens volgens mij zelfs HJ geen goeie nachtrust als ie naast me in bed ligt, laat staan dat ik dat op internet ga doenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het van mezelf altijd een beetje asociaal als ik niemand hier een goede nachtrust toe wens als ik zelf ga slapen. Zal mijn mentaliteit zijn denk ik.
jij hebt dan ook geen FoBo foto's dus ze weten niet waar ze op reageren....zoals je zelf al zei het oog wil ook watquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik krijg niksmaar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
maar goed, daarom zeg ik het niet hoor
Misschien valt het hier nog mee, maar je moet - als vrouw - eens posten in die datingsite topic-reeks. Dat schijnt nogal erg te zijn. Dus als je daar je kicks uithaalt... (en er zijn er genoeg die dat doen geloof ik)quote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het komt vast omdat ik nieuw ben maar het is me serieus nog niet opgevallen
wat onpersoonlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wens volgens mij zelfs HJ geen goeie nachtrust als ie naast me in bed ligt, laat staan dat ik dat op internet ga doen
Als je dat serieus meent, dan vind ik dat ook.quote:
Why? Ik neem aan dat HJ wel begrijpt dat ik 'm geen kutnacht wens als ik naast 'm in bed ligquote:
ik heb een heel 'kusjeritueel' als mijn lief en ik gaan slapenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wens volgens mij zelfs HJ geen goeie nachtrust als ie naast me in bed ligt, laat staan dat ik dat op internet ga doen
En als ie 't niet meent dan vind je 't opeens niet meer onpersoonlijk ofzo? hoe moet ik dit zien?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent, dan vind ik dat ook.
dat zei ik niet! dat zij complexquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen FoBo foto's dus ze weten niet waar ze op reageren....zoals je zelf al zei het oog wil ook wat
Je zegt altijd wel wat, maar ik heb het nog niet kunnen duiden.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Why? Ik neem aan dat HJ wel begrijpt dat ik 'm geen kutnacht wens als ik naast 'm in bed lig
want..je reageert alleen op lekker wijvuh?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen FoBo foto's dus ze weten niet waar ze op reageren....zoals je zelf al zei het oog wil ook wat
Wat zeg ik dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zegt altijd wel wat, maar ik heb het nog niet kunnen duiden.
mocht ik ooit wakker worden en me lelijk voelen dan zal ik daar eens gaan postenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien valt het hier nog mee, maar je moet - als vrouw - eens posten in die datingsite topic-reeks. Dat schijnt nogal erg te zijn. Dus als je daar je kicks uithaalt... (en er zijn er genoeg die dat doen geloof ik)
je trekt mijn woorden uit verband artic... ik geef in die reactie niet mijn persoonlijke mening.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want..je reageert alleen op lekker wijvuh?
And it worksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik reageer nooit op FoBo's. Ze reageren maar op mij. Zo doen bazen dat.
komt wss omdat ze haar mond volheeftquote:Op zondag 24 juni 2012 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zegt altijd wel wat, maar ik heb het nog niet kunnen duiden.
dat slaapt toch nietquote:
ik bedoel ook niet jou specifiekquote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je trekt mijn woorden uit verband artic... ik geef in die reactie niet mijn persoonlijke mening.
uiteraard maar je wenst elkaar toch wel een fijne nachtrust toe dmv van een kusje / knuffel? of duik je je nest in, draait je om en gaat knorren?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Why? Ik neem aan dat HJ wel begrijpt dat ik 'm geen kutnacht wens als ik naast 'm in bed lig
Ja, Oud-Sumerisch. Het bed stijgt ook altijd wat lijkt het soms.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan?Ik praat in m'n slaap trouwens, is dat je al opgevallen?
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, Oud-Sumerisch. Het bed stijgt ook altijd wat lijkt het soms.
Nope. After you.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
And it worksJe reageerde op mijn FoBo!
op internet durven ze dat wel ja!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet jou specifiek
zijn er echt mensen op fok die tegen mooie vrouwen reageren?
Ik vind het persoonlijk een stukje beleefdheid richting de anderquote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan was ik het gewoon niet eens met zijn meningquote:Op zondag 24 juni 2012 23:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En als ie 't niet meent dan vind je 't opeens niet meer onpersoonlijk ofzo? hoe moet ik dit zien?
Hou mij er eens buiten. Ik weet van niks.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een stukje beleefdheid richting de ander
Uiteraard is het geen probleem als jullie daar geen moeite mee hebben
ongeschreven regeltjes mag je niet opschrijven natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef NaRRaToR het volgende:
is dit overigens wel het correct gebruik van deze SC? ik probeer een beetje de ongeschreven regeltjes in kaart te brengen
ik noteer ze in mijn hoofd. ik deel ze niet met anderenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ongeschreven regeltjes mag je niet opschrijven natuurlijk
goeie editquote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
ach je hebt de enige regel toch al verbroken door auto te daten
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
ach je hebt de enige regel toch al verbroken door auto te daten
ja ik dacht er is geen 'niet neuken' regelquote:
kom op, 2 volwassen mensen....quote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]niet zo he....ik heb haar gehosseld buiten dit topic. Wat ik daarna met haar doe is mijn probleem....en wie heeft er gezegd dat ik haar gepaald heb
reageer dan gewoon wat snellerquote:
quote:
Je kan 't gewoon nietquote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit topic gaat trouwens zo hard dat ik mezelf wil editten ergens en eindig dat ik mezelf quote.
Nadeel van ongeschreven regels is dat je nooit weet welke regels er zijn....Dus gelden er voor mij tot nader order geen regelsquote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik dacht er is geen 'niet neuken' regel
ja die regel is er dus niet hequote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nadeel van ongeschreven regels is dat je nooit weet welke regels er zijn....Dus gelden er voor mij tot nader order geen regels
2 volwassen mensen equals palen? dus als jij tijn zou daten zou je hem ook palen? tijn zou het niet erg vinden om gepaald te wordenquote:
Dat kun je wel uit de overige posts opmakenquote:
2 volwassen mensen die daten draait vaak wel uit op palen jaquote:Op zondag 24 juni 2012 23:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
2 volwassen mensen equals palen? dus als jij tijn zou daten zou je hem ook palen? tijn zou het niet erg vinden om gepaald te worden
Nope, ik doe niet aan meetsquote:
BURN!quote:
ik date niet via fok en ik doe niet aan georganiseerde meets, 2 gouden regelsquote:
neequote:Op zondag 24 juni 2012 23:44 schreef automatic_ het volgende:
Nieuwe regels?
Shit... Dus ik mocht ook niet zeggen dat ik thuis was...?
Vaak wel... niet altijd...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 volwassen mensen die daten draait vaak wel uit op palen ja
en ik zou tijn nooit daten dus dat scheelt
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik date niet via fok en ik doe niet aan georganiseerde meets, 2 gouden regels![]()
heul soms spreek ik wel af met mensen van fok
ja goed en ik schat jullie nou toevallig wel zo inquote:
Nee, ik was - in verband met een onbetaalde energierekening - druk doende om vijf potten mayonaise over de vloer uit te smeren. Opdat ik bij afsluiting over enkele weken de lichtgevende fosforsporen naar buiten kan volgen.quote:
Inventiefquote:Op zondag 24 juni 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik was - in verband met een onbetaalde energierekening - druk doende om vijf potten mayonaise over de vloer uit te smeren. Opdat ik bij afsluiting over enkele weken de lichtgevende fosforsporen naar buiten kan volgen.
Nice, dat doe ik ook al een half jaar, werkt perfectquote:Op zondag 24 juni 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik was - in verband met een onbetaalde energierekening - druk doende om vijf potten mayonaise over de vloer uit te smeren. Opdat ik bij afsluiting over enkele weken de lichtgevende fosforsporen naar buiten kan volgen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed en ik schat jullie nou toevallig wel zo in
Ja, stel dat auto ineens wél met je wil daten.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]almost mine!
hoewel ik die date regel niet te hard durf op te stellen want wie weet ooit
Huh?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, stel dat auto ineens wél met je wil daten.
Haiquote:
Ik denk dat ik teveel gemist heb in de tijd dat ik in de auto zat, haha.quote:
preciesquote:Op zondag 24 juni 2012 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, stel dat auto ineens wél met je wil daten.
Auto zat in de auto...klinkt moeilijkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik teveel gemist heb in de tijd dat ik in de auto zat, haha.
Heeeeeeerlijk!! Staat al weer 5300 opquote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Auto zat in de auto...klinkt moeilijk
Hoe bevalt je nieuwe auto auto?
Oh...dan rij je nog meer dan ik doequote:Op zondag 24 juni 2012 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heeeeeeerlijk!! Staat al weer 5300 opVolgens mij was een diesel beter. Haha.
Heb hem vrijdag twee maanden
Ja, ik "moet" echt minderen... Sinds donderdag 650km ofzo? Haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh...dan rij je nog meer dan ik doe
Ik heb er nu na bijna 4 maanden net geen 10000 op staan
Jij hebt vakantie toch...?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:03 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb deze week nog geen 5km gereden, lekker alles op de fiets
Ja daarom. Autorijden hoort bij werken zo'n beetjequote:
Geen idee waar die laatste 5 nou weer vandaan komenquote:Je hebt 39 notes gekregen van onze moderators.
* MPG gaat even op zijn handen zittenquote:
Waarom?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat even op zijn handen zitten![]()
...
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef automatic_ het volgende:
Nou, ik lees net dat mijn date blij was dat ik vertrok![]()
![]()
Das geen goed teken...
Omdat die post van jou wel heel verleidelijk isquote:
Jij mag mij niet notenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat die post van jou wel heel verleidelijk is...
thanks... blijkbaar heb ik er een maar waarvoor of hoe of wat geen idee hahaquote:
hmmm 2 inderdaadquote:
Oh neequote:
Dan zal ik me inhoudenquote:
Goedzo, ik wil alleen notes als ik me misdraag, en dat doe ik nietquote:
dat zou wel fijn zijn haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef rhubarbje het volgende:
Kun je ook happy notes krijgen omdat je tof bent?
Vast welquote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef rhubarbje het volgende:
jepquote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef rhubarbje het volgende:
MPG grijp je kans en geef haar een note... dan gaat ze ook 4,50 dokken om het te zienquote:Op maandag 25 juni 2012 01:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vast wel
Ik wil een note waarin staat 'Pien is tof'
Zie editquote:Op maandag 25 juni 2012 01:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
MPG grijp je kans en geef haar een note... dan gaat ze ook 4,50 dokken om het te zien
Een aantekening over je postgedrag. Negatief of positief.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:01 schreef NaRRaToR het volgende:
Wat houd een note dan verder in? dat een modje je niet lief vind ofzo? of is het x notes = ban?
Ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef rhubarbje het volgende:
En wat houdt dat in?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:08 schreef ArTiC het volgende:
jullie hebben allemaal een note in mijn systeem
Keb wel eens een bannetje gehad, en wat dreigementen van modjes enzo...quote:Op maandag 25 juni 2012 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Een aantekening over je postgedrag. Negatief of positief.
[..]
Ja.
dat je een note hebtquote:
note 1: Pien is een manipulatief kutwijfquote:
En 'Pien is lief' dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
note 1: Pien is een manipulatief kutwijf
note 2: Pien is nieuwsgierig
Ben je dat dan?quote:
dan had dat wel in je ondertitel gestaan toch?quote:
Natuurlijk niet, voor je 't weet weet iedereen 't danquote:Op maandag 25 juni 2012 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan had dat wel in je ondertitel gestaan toch?
misschien maak ik er morgen een note overquote:Op maandag 25 juni 2012 01:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, voor je 't weet weet iedereen 't dan
Morgen... Das dinsdag... dat duurt langquote:Op maandag 25 juni 2012 01:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien maak ik er morgen een note over
later vandaag danquote:Op maandag 25 juni 2012 01:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Morgen... Das dinsdag... dat duurt lang
Hoe komt het? Slecht geslapen?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:58 schreef MsMessy het volgende:
Moggûh, ook hier een niet zo zonnig humeur
Sylquote:
Had d-e je zo uit je slaap gehoudenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:03 schreef Solique het volgende:
Hier een best humeur
Ook goed geslapen, kon het wel gebruiken na afgelopen weekend.
We hebben ons braaf gedragen.quote:
Whoei. HR heeft het met terugwerkende kracht in orde gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zie net trouwens trouwens dat mijn reiskostenvergoeding voor het woonwerkverkeer niet is aangepast na de verhuizing (van 5km naar 90km).Snel even contact opnemen met HR.
Kijk dat is mooi!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whoei. HR heeft het met terugwerkende kracht in orde gemaakt.
Netjesquote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whoei. HR heeft het met terugwerkende kracht in orde gemaakt.
Die was niet te missen zekerquote:Op maandag 25 juni 2012 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
BREAKING NEWS!
Er is vannacht een mug door het Sjors & Sjimmie Defense System gekomen, waardoor er nu een joekel van een muggenbult op mijn neus zit...
Goeiemorgen...
Ja, lach maar, dat ie zaterdag maar weg is anders kan ik niet mee hoorquote:
Ik heb een heel klein lief poezelig neusjequote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had een heel klein lief poezelig neusje
Ik ken het gevoel...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
BREAKING NEWS!
Er is vannacht een mug door het Sjors & Sjimmie Defense System gekomen, waardoor er nu een joekel van een muggenbult op mijn neus zit...
Goeiemorgen...
Splinter Cell Mosquito.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik verdenk die mug trouwens van stealth technologie, ik bedoel, hij moet eerst door een barriere genaamd raamhor, en dan ook nog eens ongezien voor mijn katten vanaf het raam tot mijn neus vliegen, zoveel die hem voor zijn gegaan die het niet overleefd hebben...
Mijn ma is op vakantie in Oostenrijk een keer gestoken door een horzel achtig insect, op haar enkel, die kon een week geen schoenen aan, enkel was net zo dik als haar bovenbeen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel...
Ik ben twee jaar achter elkaar door een wesp (waarschijnlijk niet dezelfde) net in de ooghoek gestoken. Werd beide keren wakker met opgezwollen ooglid.
Das best bizar. Wens je niemand toe zoietsquote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn ma is op vakantie in Oostenrijk een keer gestoken door een horzel achtig insect, op haar enkel, die kon een week geen schoenen aan, enkel was net zo dik als haar bovenbeen.
Ik ga eerst maar even wakker worden!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens even wat doen aan de laatste opdracht van een vak.
je gaat werkelijk ook nog mee naar dat soort meuk ook al weet je dat je wellicht weg moet?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
Jeuj, competentiemeeting met de collega's. Saaie bedoeling
ik moest verplicht komen vergaderen over volgend jaar op mijn vrije dag terwijl mijn contract nog maar 11 dagen was of zoquote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je gaat werkelijk ook nog mee naar dat soort meuk ook al weet je dat je wellicht weg moet?
Kijk! dat zal het niveau van dit topic wel omhoog gooienquote:Op maandag 25 juni 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest verplicht komen vergaderen over volgend jaar op mijn vrije dag terwijl mijn contract nog maar 11 dagen was of zo
2x
owja goeiemorgen iedereen
(see what i did there? inhoudelijk en een goeiemorgen!)
dat doet mijn aanwezigheid toch sowieso?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kijk! dat zal het niveau van dit topic wel omhoog gooien
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat doet mijn aanwezigheid toch sowieso?
quote:
"volg topic" gebruik ik daarvoorquote:Op maandag 25 juni 2012 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
owja en iets inhoudelijks anders gaat dit wel erg ver...
hebben jullie de tvp knop al?
ja maar je kunt nu instellen dat ie tvp knop heetquote:
Kun je datzelfde ook doen met users?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar je kunt nu instellen dat ie tvp knop heetomdat vroeger
en dan word stop volgen: kuttopic
ik vond het wel grappig
Verrek! Meteen maar even ingesteldquote:Op maandag 25 juni 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig
Dat heb ik gelijk maar even ingesteld.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig
Idd. een stuk leukerquote:Op maandag 25 juni 2012 10:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat heb ik gelijk maar even ingesteld.
Dit ziet er een stuk beter uit.
quote:
Je beantwoordt je vraag zelf al. Zo raak je namelijk niet afgeleid van je werk.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Zucht...
Waarom komt er ter vervanging van de vaste schoonmaakster hier niet een lekker wijf, net zoals een aantal jaar geleden? Waar ik lekker mee kan flirten en buiten het werk om kan afspreken, net zoals een aantal jaar geleden. Zou met deze ook wel kunnen afspreken alleen ben ik bang dat ik van haar erectiestoornissen krijg.
Een schoonmakende "Jabba the Hut" leidt idd niet zo af, maar een smakelijk gezicht is het ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je beantwoordt je vraag zelf al. Zo raak je namelijk niet afgeleid van je werk.
hier zijn ze ook niet echt van het kaliber knap nee...de uitzondering in de vakantieperiodes maar die spreken dan weer geen Nederlandsquote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Zucht...
Waarom komt er ter vervanging van de vaste schoonmaakster hier niet een lekker wijf, net zoals een aantal jaar geleden? Waar ik lekker mee kan flirten en buiten het werk om kan afspreken, net zoals een aantal jaar geleden. Zou met deze ook wel kunnen afspreken alleen ben ik bang dat ik van haar erectiestoornissen krijg.
Nah, ik hou er wel van om nat gepijpt te worden, maar die kwijlen de hele dag hè.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
die van ons komen van de werkvoorziening voor gehandicapten
ook niet echt datebaar
De taal der liefde is universeel hèquote:Op maandag 25 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier zijn ze ook niet echt van het kaliber knap nee...de uitzondering in de vakantieperiodes maar die spreken dan weer geen Nederlands
dikke prammen en mooie ass is all there is to sayquote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, ik hou er wel van om nat gepijpt te worden, maar die kwijlen de hele dag hè.
[..]
De taal der liefde is universeel hè
Het zal eens nietquote:
ik moet nog beginnen... Moest in de cabinequote:
wat een moet hequote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen... Moest in de cabine
Yup, toch nog een beetje goodwill tonen. Ik doe nog steeds mijn best en ik heb al even niets gehoord, maar dat wil natuurlijk niets zeggen. Hope for the best, prepare for the worst.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je gaat werkelijk ook nog mee naar dat soort meuk ook al weet je dat je wellicht weg moet?
Och Het was best gezellig!quote:
Lees het vorige topic maar eens doorquote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat is er opstandig aan wanneer je 's ochtends goeiemorgen zegt?
Weer een note erbij nuquote:Op maandag 25 juni 2012 11:50 schreef kingtoppie het volgende:
40 notes! 1 extra tov gisteren.
Hoe gaat het met jullie?
Volgens mij is het meer stalk gedrag van de modjes dan echt wangedrag van mijn kantquote:
Noeh, noem eens wat meer machines op!quote:Op maandag 25 juni 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor cabine?
een stoom cabine?
een cabine van een vrachtwagen?
cabine van een trein?
een infrarood sauna?
een bruinwordcabine?
een geluidsdichte cabine?
een strandcabine
een foto cabine?
meer weet ik er niet
Ja, nog gekkerquote:Op maandag 25 juni 2012 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees het vorige topic maar eens door
machine? dat was de vraag nietquote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Noeh, noem eens wat meer machines op!
Cabine van een hijskraan.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Noeh, noem eens wat meer machines op!
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer stalk gedrag van de modjes dan echt wangedrag van mijn kant
Yupquote:
nice one!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
machine? dat was de vraag niet
maar goed als je er op staat wil ik zo ook wel een lijstje machines doen
Dat bedoel ikquote:
oooow ja ik ben een meisje dus dat zit allemaal niet zo in mijn hoofdquote:
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooow ja ik ben een meisje dus dat zit allemaal niet zo in mijn hoofd
/stereotype
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Hebben jullie je weleens afgevraagd hoe pindakaas wordt gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Auto: Pindakaas is lekker
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
QFTquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Hebben jullie je weleens afgevraagd hoe pindakaas wordt gemaakt?ik ken alleen de variant van babyolieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
hoe kan stereotype nu niet happenen en vastgelegd worden op fotos?quote:
Zeker wel!quote:
Juist... Hahaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
QFT.
Die lucht die er vanaf komt als je collega drie meter verderop zijn bammetjes pindakaas naar binnen zit te werken...
Ik hoop niet tegelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 12:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Alhoewel er vandaag perzikjam en forelsalade op mijn brood zit.
Das niet handigquote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Pien85 het volgende:
KutzooiIk gooi net een kastdeur dicht tegen mn kaak. Fucking dik nu
Kusjedrop.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Pien85 het volgende:
Nee, niet net als vroeger een eierkoek met 4 verschillende soorten beleg. Als een soort taartje.quote:
Ik kan me moeilijk een voorstelling maken van de situatie... Maar misschien de andere kant ook nog doen? Dan valt het dikke niet zo op.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Pien85 het volgende:
quote:
inderdaad! ik eet het nu net op broodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |