ongeschreven regeltjes mag je niet opschrijven natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef NaRRaToR het volgende:
is dit overigens wel het correct gebruik van deze SC? ik probeer een beetje de ongeschreven regeltjes in kaart te brengen
ik noteer ze in mijn hoofd. ik deel ze niet met anderenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ongeschreven regeltjes mag je niet opschrijven natuurlijk
goeie editquote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
ach je hebt de enige regel toch al verbroken door auto te daten
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
ach je hebt de enige regel toch al verbroken door auto te daten
ja ik dacht er is geen 'niet neuken' regelquote:
kom op, 2 volwassen mensen....quote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]niet zo he....ik heb haar gehosseld buiten dit topic. Wat ik daarna met haar doe is mijn probleem....en wie heeft er gezegd dat ik haar gepaald heb
reageer dan gewoon wat snellerquote:
quote:
Je kan 't gewoon nietquote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit topic gaat trouwens zo hard dat ik mezelf wil editten ergens en eindig dat ik mezelf quote.
Nadeel van ongeschreven regels is dat je nooit weet welke regels er zijn....Dus gelden er voor mij tot nader order geen regelsquote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik dacht er is geen 'niet neuken' regel
ja die regel is er dus niet hequote:Op zondag 24 juni 2012 23:38 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nadeel van ongeschreven regels is dat je nooit weet welke regels er zijn....Dus gelden er voor mij tot nader order geen regels
2 volwassen mensen equals palen? dus als jij tijn zou daten zou je hem ook palen? tijn zou het niet erg vinden om gepaald te wordenquote:
Dat kun je wel uit de overige posts opmakenquote:
2 volwassen mensen die daten draait vaak wel uit op palen jaquote:Op zondag 24 juni 2012 23:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
2 volwassen mensen equals palen? dus als jij tijn zou daten zou je hem ook palen? tijn zou het niet erg vinden om gepaald te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |