hoe kan dat nou?! het is geen dating topic!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is de omschrijving die weissman eraan gaf. vermoedelijk doelt hij op falende flirtpogingen van de mannelijke users....en dat deze pogingen er in overvloed zijn in deze reeks
dan weet ik op wie ik me moet richtenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?! het is geen dating topic!
'ik ga even douchen'quote:
allemaal tegelijk?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'Ik ga boodschappen doen'
'lunchen'
Kijk. En zo'n opmerking staat doorgaans garant voor een volle inbox. Heel triest. Al weet ik niet of het binnen deze reeks zo erg is.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet ik op wie ik me moet richten
Heb het wel eens gezien, maar ach, wat boeit hetquote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet ik op wie ik me moet richten
nee omdat ik het niet zo herkende hier
het is me serieus nog niet zo op gevallenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'lunchen'
En dit ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'lunchen'
Daar ga ik me ook schuldig aanmakenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'lunchen'
ik krijg niksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk. En zo'n opmerking staat doorgaans garant voor een volle inbox. Heel triest. Al weet ik niet of het binnen deze reeks zo erg is.
Nou, das een beetje het probleem hier, het is niet maar 1 user die dat doetquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is me serieus nog niet zo op gevallen
ik krijg iig niet meteen een beeld van owja dat is die
maar goed, elke sc waar ik ooit binnen gewandeld ben kent 'die user' dus jullie vast ook
zolang ik het niet ben vind ik het prima
Maar serieus he, waarom?!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar ga ik me ook schuldig aanmaken
Zal wel iets te betekenen hebben met mijn beleefdheid, ik zeg alles wat ik ga doen
het komt vast omdat ik nieuw ben maar het is me serieus nog niet opgevallenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, das een beetje het probleem hier, het is niet maar 1 user die dat doet
Geen idee, ik vind het van mezelf altijd een beetje asociaal als ik niemand hier een goede nachtrust toe wens als ik zelf ga slapen. Zal mijn mentaliteit zijn denk ik.quote:
Ik heb zelf verder niets boeiends te melden, maar ik heb soms wel de neiging om wat te zeggenquote:
Ik wens volgens mij zelfs HJ geen goeie nachtrust als ie naast me in bed ligt, laat staan dat ik dat op internet ga doenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het van mezelf altijd een beetje asociaal als ik niemand hier een goede nachtrust toe wens als ik zelf ga slapen. Zal mijn mentaliteit zijn denk ik.
jij hebt dan ook geen FoBo foto's dus ze weten niet waar ze op reageren....zoals je zelf al zei het oog wil ook watquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik krijg niksmaar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
maar goed, daarom zeg ik het niet hoor
Misschien valt het hier nog mee, maar je moet - als vrouw - eens posten in die datingsite topic-reeks. Dat schijnt nogal erg te zijn. Dus als je daar je kicks uithaalt... (en er zijn er genoeg die dat doen geloof ik)quote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het komt vast omdat ik nieuw ben maar het is me serieus nog niet opgevallen
wat onpersoonlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wens volgens mij zelfs HJ geen goeie nachtrust als ie naast me in bed ligt, laat staan dat ik dat op internet ga doen
Als je dat serieus meent, dan vind ik dat ook.quote:
Why? Ik neem aan dat HJ wel begrijpt dat ik 'm geen kutnacht wens als ik naast 'm in bed ligquote:
ik heb een heel 'kusjeritueel' als mijn lief en ik gaan slapenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wens volgens mij zelfs HJ geen goeie nachtrust als ie naast me in bed ligt, laat staan dat ik dat op internet ga doen
En als ie 't niet meent dan vind je 't opeens niet meer onpersoonlijk ofzo? hoe moet ik dit zien?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent, dan vind ik dat ook.
dat zei ik niet! dat zij complexquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen FoBo foto's dus ze weten niet waar ze op reageren....zoals je zelf al zei het oog wil ook wat
Je zegt altijd wel wat, maar ik heb het nog niet kunnen duiden.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Why? Ik neem aan dat HJ wel begrijpt dat ik 'm geen kutnacht wens als ik naast 'm in bed lig
want..je reageert alleen op lekker wijvuh?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen FoBo foto's dus ze weten niet waar ze op reageren....zoals je zelf al zei het oog wil ook wat
Wat zeg ik dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zegt altijd wel wat, maar ik heb het nog niet kunnen duiden.
mocht ik ooit wakker worden en me lelijk voelen dan zal ik daar eens gaan postenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien valt het hier nog mee, maar je moet - als vrouw - eens posten in die datingsite topic-reeks. Dat schijnt nogal erg te zijn. Dus als je daar je kicks uithaalt... (en er zijn er genoeg die dat doen geloof ik)
je trekt mijn woorden uit verband artic... ik geef in die reactie niet mijn persoonlijke mening.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want..je reageert alleen op lekker wijvuh?
And it worksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik reageer nooit op FoBo's. Ze reageren maar op mij. Zo doen bazen dat.
komt wss omdat ze haar mond volheeftquote:Op zondag 24 juni 2012 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zegt altijd wel wat, maar ik heb het nog niet kunnen duiden.
dat slaapt toch nietquote:
ik bedoel ook niet jou specifiekquote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je trekt mijn woorden uit verband artic... ik geef in die reactie niet mijn persoonlijke mening.
uiteraard maar je wenst elkaar toch wel een fijne nachtrust toe dmv van een kusje / knuffel? of duik je je nest in, draait je om en gaat knorren?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Why? Ik neem aan dat HJ wel begrijpt dat ik 'm geen kutnacht wens als ik naast 'm in bed lig
Ja, Oud-Sumerisch. Het bed stijgt ook altijd wat lijkt het soms.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan?Ik praat in m'n slaap trouwens, is dat je al opgevallen?
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, Oud-Sumerisch. Het bed stijgt ook altijd wat lijkt het soms.
Nope. After you.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
And it worksJe reageerde op mijn FoBo!
op internet durven ze dat wel ja!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet jou specifiek
zijn er echt mensen op fok die tegen mooie vrouwen reageren?
Ik vind het persoonlijk een stukje beleefdheid richting de anderquote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan was ik het gewoon niet eens met zijn meningquote:Op zondag 24 juni 2012 23:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En als ie 't niet meent dan vind je 't opeens niet meer onpersoonlijk ofzo? hoe moet ik dit zien?
Hou mij er eens buiten. Ik weet van niks.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een stukje beleefdheid richting de ander
Uiteraard is het geen probleem als jullie daar geen moeite mee hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |