hoe kan dat nou?! het is geen dating topic!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is de omschrijving die weissman eraan gaf. vermoedelijk doelt hij op falende flirtpogingen van de mannelijke users....en dat deze pogingen er in overvloed zijn in deze reeks
dan weet ik op wie ik me moet richtenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?! het is geen dating topic!
'ik ga even douchen'quote:
allemaal tegelijk?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'Ik ga boodschappen doen'
'lunchen'
Kijk. En zo'n opmerking staat doorgaans garant voor een volle inbox. Heel triest. Al weet ik niet of het binnen deze reeks zo erg is.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet ik op wie ik me moet richten
Heb het wel eens gezien, maar ach, wat boeit hetquote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet ik op wie ik me moet richten
nee omdat ik het niet zo herkende hier
het is me serieus nog niet zo op gevallenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'lunchen'
En dit ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'lunchen'
Daar ga ik me ook schuldig aanmakenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'ik ga even douchen'
'Goeiemiddag'
'lunchen'
ik krijg niksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk. En zo'n opmerking staat doorgaans garant voor een volle inbox. Heel triest. Al weet ik niet of het binnen deze reeks zo erg is.
Nou, das een beetje het probleem hier, het is niet maar 1 user die dat doetquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is me serieus nog niet zo op gevallen
ik krijg iig niet meteen een beeld van owja dat is die
maar goed, elke sc waar ik ooit binnen gewandeld ben kent 'die user' dus jullie vast ook
zolang ik het niet ben vind ik het prima
Maar serieus he, waarom?!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar ga ik me ook schuldig aanmaken
Zal wel iets te betekenen hebben met mijn beleefdheid, ik zeg alles wat ik ga doen
het komt vast omdat ik nieuw ben maar het is me serieus nog niet opgevallenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, das een beetje het probleem hier, het is niet maar 1 user die dat doet
Geen idee, ik vind het van mezelf altijd een beetje asociaal als ik niemand hier een goede nachtrust toe wens als ik zelf ga slapen. Zal mijn mentaliteit zijn denk ik.quote:
Ik heb zelf verder niets boeiends te melden, maar ik heb soms wel de neiging om wat te zeggenquote:
Ik wens volgens mij zelfs HJ geen goeie nachtrust als ie naast me in bed ligt, laat staan dat ik dat op internet ga doenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het van mezelf altijd een beetje asociaal als ik niemand hier een goede nachtrust toe wens als ik zelf ga slapen. Zal mijn mentaliteit zijn denk ik.
jij hebt dan ook geen FoBo foto's dus ze weten niet waar ze op reageren....zoals je zelf al zei het oog wil ook watquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik krijg niksmaar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
maar goed, daarom zeg ik het niet hoor
Misschien valt het hier nog mee, maar je moet - als vrouw - eens posten in die datingsite topic-reeks. Dat schijnt nogal erg te zijn. Dus als je daar je kicks uithaalt... (en er zijn er genoeg die dat doen geloof ik)quote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het komt vast omdat ik nieuw ben maar het is me serieus nog niet opgevallen
wat onpersoonlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wens volgens mij zelfs HJ geen goeie nachtrust als ie naast me in bed ligt, laat staan dat ik dat op internet ga doen
Als je dat serieus meent, dan vind ik dat ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |