Mijn ma is op vakantie in Oostenrijk een keer gestoken door een horzel achtig insect, op haar enkel, die kon een week geen schoenen aan, enkel was net zo dik als haar bovenbeen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel...
Ik ben twee jaar achter elkaar door een wesp (waarschijnlijk niet dezelfde) net in de ooghoek gestoken. Werd beide keren wakker met opgezwollen ooglid.
Das best bizar. Wens je niemand toe zoietsquote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn ma is op vakantie in Oostenrijk een keer gestoken door een horzel achtig insect, op haar enkel, die kon een week geen schoenen aan, enkel was net zo dik als haar bovenbeen.
Ik ga eerst maar even wakker worden!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens even wat doen aan de laatste opdracht van een vak.
je gaat werkelijk ook nog mee naar dat soort meuk ook al weet je dat je wellicht weg moet?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
Jeuj, competentiemeeting met de collega's. Saaie bedoeling
ik moest verplicht komen vergaderen over volgend jaar op mijn vrije dag terwijl mijn contract nog maar 11 dagen was of zoquote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je gaat werkelijk ook nog mee naar dat soort meuk ook al weet je dat je wellicht weg moet?
Kijk! dat zal het niveau van dit topic wel omhoog gooienquote:Op maandag 25 juni 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest verplicht komen vergaderen over volgend jaar op mijn vrije dag terwijl mijn contract nog maar 11 dagen was of zo
2x
owja goeiemorgen iedereen
(see what i did there? inhoudelijk en een goeiemorgen!)
dat doet mijn aanwezigheid toch sowieso?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kijk! dat zal het niveau van dit topic wel omhoog gooien
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat doet mijn aanwezigheid toch sowieso?
quote:
"volg topic" gebruik ik daarvoorquote:Op maandag 25 juni 2012 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
owja en iets inhoudelijks anders gaat dit wel erg ver...
hebben jullie de tvp knop al?
ja maar je kunt nu instellen dat ie tvp knop heetquote:
Kun je datzelfde ook doen met users?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar je kunt nu instellen dat ie tvp knop heetomdat vroeger
en dan word stop volgen: kuttopic
ik vond het wel grappig
Verrek! Meteen maar even ingesteldquote:Op maandag 25 juni 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig
Dat heb ik gelijk maar even ingesteld.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig
Idd. een stuk leukerquote:Op maandag 25 juni 2012 10:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat heb ik gelijk maar even ingesteld.
Dit ziet er een stuk beter uit.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |