Hoe komt het? Slecht geslapen?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:58 schreef MsMessy het volgende:
Moggûh, ook hier een niet zo zonnig humeur
Sylquote:
Had d-e je zo uit je slaap gehoudenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:03 schreef Solique het volgende:
Hier een best humeur
Ook goed geslapen, kon het wel gebruiken na afgelopen weekend.
We hebben ons braaf gedragen.quote:
Whoei. HR heeft het met terugwerkende kracht in orde gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zie net trouwens trouwens dat mijn reiskostenvergoeding voor het woonwerkverkeer niet is aangepast na de verhuizing (van 5km naar 90km).Snel even contact opnemen met HR.
Kijk dat is mooi!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whoei. HR heeft het met terugwerkende kracht in orde gemaakt.
Netjesquote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whoei. HR heeft het met terugwerkende kracht in orde gemaakt.
Die was niet te missen zekerquote:Op maandag 25 juni 2012 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
BREAKING NEWS!
Er is vannacht een mug door het Sjors & Sjimmie Defense System gekomen, waardoor er nu een joekel van een muggenbult op mijn neus zit...
Goeiemorgen...
Ja, lach maar, dat ie zaterdag maar weg is anders kan ik niet mee hoorquote:
Ik heb een heel klein lief poezelig neusjequote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had een heel klein lief poezelig neusje
Ik ken het gevoel...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
BREAKING NEWS!
Er is vannacht een mug door het Sjors & Sjimmie Defense System gekomen, waardoor er nu een joekel van een muggenbult op mijn neus zit...
Goeiemorgen...
Splinter Cell Mosquito.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik verdenk die mug trouwens van stealth technologie, ik bedoel, hij moet eerst door een barriere genaamd raamhor, en dan ook nog eens ongezien voor mijn katten vanaf het raam tot mijn neus vliegen, zoveel die hem voor zijn gegaan die het niet overleefd hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |