Zie editquote:Op maandag 25 juni 2012 01:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
MPG grijp je kans en geef haar een note... dan gaat ze ook 4,50 dokken om het te zien
Een aantekening over je postgedrag. Negatief of positief.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:01 schreef NaRRaToR het volgende:
Wat houd een note dan verder in? dat een modje je niet lief vind ofzo? of is het x notes = ban?
Ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef rhubarbje het volgende:
Kun je ook happy notes krijgen omdat je tof bent?
En wat houdt dat in?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:08 schreef ArTiC het volgende:
jullie hebben allemaal een note in mijn systeem
Keb wel eens een bannetje gehad, en wat dreigementen van modjes enzo...quote:Op maandag 25 juni 2012 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Een aantekening over je postgedrag. Negatief of positief.
[..]
Ja.
dat je een note hebtquote:
note 1: Pien is een manipulatief kutwijfquote:
En 'Pien is lief' dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
note 1: Pien is een manipulatief kutwijf
note 2: Pien is nieuwsgierig
Ben je dat dan?quote:
dan had dat wel in je ondertitel gestaan toch?quote:
Natuurlijk niet, voor je 't weet weet iedereen 't danquote:Op maandag 25 juni 2012 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan had dat wel in je ondertitel gestaan toch?
misschien maak ik er morgen een note overquote:Op maandag 25 juni 2012 01:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, voor je 't weet weet iedereen 't dan
Morgen... Das dinsdag... dat duurt langquote:Op maandag 25 juni 2012 01:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien maak ik er morgen een note over
later vandaag danquote:Op maandag 25 juni 2012 01:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Morgen... Das dinsdag... dat duurt lang
Hoe komt het? Slecht geslapen?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:58 schreef MsMessy het volgende:
Moggûh, ook hier een niet zo zonnig humeur
Sylquote:
Had d-e je zo uit je slaap gehoudenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:03 schreef Solique het volgende:
Hier een best humeur
Ook goed geslapen, kon het wel gebruiken na afgelopen weekend.
We hebben ons braaf gedragen.quote:
Whoei. HR heeft het met terugwerkende kracht in orde gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zie net trouwens trouwens dat mijn reiskostenvergoeding voor het woonwerkverkeer niet is aangepast na de verhuizing (van 5km naar 90km).Snel even contact opnemen met HR.
Kijk dat is mooi!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whoei. HR heeft het met terugwerkende kracht in orde gemaakt.
Netjesquote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whoei. HR heeft het met terugwerkende kracht in orde gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |