BURN!quote:
ik date niet via fok en ik doe niet aan georganiseerde meets, 2 gouden regelsquote:
neequote:Op zondag 24 juni 2012 23:44 schreef automatic_ het volgende:
Nieuwe regels?
Shit... Dus ik mocht ook niet zeggen dat ik thuis was...?
Vaak wel... niet altijd...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 volwassen mensen die daten draait vaak wel uit op palen ja
en ik zou tijn nooit daten dus dat scheelt
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik date niet via fok en ik doe niet aan georganiseerde meets, 2 gouden regels![]()
heul soms spreek ik wel af met mensen van fok
ja goed en ik schat jullie nou toevallig wel zo inquote:
Nee, ik was - in verband met een onbetaalde energierekening - druk doende om vijf potten mayonaise over de vloer uit te smeren. Opdat ik bij afsluiting over enkele weken de lichtgevende fosforsporen naar buiten kan volgen.quote:
Inventiefquote:Op zondag 24 juni 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik was - in verband met een onbetaalde energierekening - druk doende om vijf potten mayonaise over de vloer uit te smeren. Opdat ik bij afsluiting over enkele weken de lichtgevende fosforsporen naar buiten kan volgen.
Nice, dat doe ik ook al een half jaar, werkt perfectquote:Op zondag 24 juni 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik was - in verband met een onbetaalde energierekening - druk doende om vijf potten mayonaise over de vloer uit te smeren. Opdat ik bij afsluiting over enkele weken de lichtgevende fosforsporen naar buiten kan volgen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed en ik schat jullie nou toevallig wel zo in
Ja, stel dat auto ineens wél met je wil daten.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]almost mine!
hoewel ik die date regel niet te hard durf op te stellen want wie weet ooit
Huh?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, stel dat auto ineens wél met je wil daten.
Haiquote:
Ik denk dat ik teveel gemist heb in de tijd dat ik in de auto zat, haha.quote:
preciesquote:Op zondag 24 juni 2012 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, stel dat auto ineens wél met je wil daten.
Auto zat in de auto...klinkt moeilijkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik teveel gemist heb in de tijd dat ik in de auto zat, haha.
Heeeeeeerlijk!! Staat al weer 5300 opquote:Op zondag 24 juni 2012 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Auto zat in de auto...klinkt moeilijk
Hoe bevalt je nieuwe auto auto?
Oh...dan rij je nog meer dan ik doequote:Op zondag 24 juni 2012 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heeeeeeerlijk!! Staat al weer 5300 opVolgens mij was een diesel beter. Haha.
Heb hem vrijdag twee maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |